Квест «Осіння мозаїка»

Про матеріал
Урок - квест спрямований. щоб згадати ознаки осені, узагальнити знання дітей про життя тварин і рослин восени, познайомити з дарами осені; розвивати пам’ять , увагу, спостережливість, кмітливість; виховувати любов до природи, бажання милуватися нею та примножувати.
Перегляд файлу

 Квест

«Осіння  мозаїка»

Мета:  повторити ознаки осені, узагальнити знання дітей про життя тварин і рослин восени, познайомити з дарами осені; розвивати пам’ять , увагу, спостережливість, кмітливість; виховувати любов до природи, бажання милуватися нею та примножувати.

Місце проведення:  шкільне подвір’я або парк.

Тривалість : 45 – 60 хвилин.

Сюжет. На екрані з’являється Дівчина – Осінь. Вона звертається до учнів : « Сьогодні сталося, щось дивне. Зник мій  віночок із золотого листя. А зараз осіння пора і  у мене надзвичайно багато роботи у лісі, у саду, у парку, на полі, на городі. Допоможіть мені сплести новий віночок. »

Завдання.  Учасники квесту повинні зібрати листочки , щоб сплести новий віночок для Осені.

Механіка гри. Гравці об’єднуються у три команди й обирають капітанів, які слідкуватимуть за маршрутом та робитимуть відмітки у листі. Також обирають помічників капітанів, які збиратимуть « зароблені» листочки.

Кожна команда рухається за власним маршрутом і повинна відвідати  чотири пункти. Учителю допомагають троє помічників ( батьки, старшокласники), які закріплені за командами.

За правильно виконане завдання команда отримує приз – листочок.

Рухатися від одного  пункту до іншого команди повинні за звуковим сигналом. Якщо вони швидко виконали завдання, то отримують додаткове завдання і бонуси.( додатковий листочок).

Після виконання завдань гравці отримують підказку, де вказано до якого пункту слід рухатися далі.

 Перемагає та команда, яка назбирає більшу кількість листочків. Зібравши листочки, команди повинні об’єднатися і сплести один віночок.

Маршрутні листи команд ( інформація для вчителя)

Маршрут першої команди

Маршрут другої команди

Маршрут третьої команди

Пункт 1. Вересень

Пункт 1. Жовтень

Пункт 1. Листопад

Пункт 2. Листопад

Пункт 2. Вересень

Пункт 2. Жовтень

Пункт 3. Жовтень

Пункт 3. Листопад

Пункт 3. Вересень

Пункт 4. Клас

Пункт 4. Клас

Пункт 4. Клас

 

Маршрутні листи команд ( для учнів)

Маршрут першої команди

Маршрут другої команди

Маршрут третьої команди

Пункт 1.

Пункт 1.

Пункт 1.

Пункт 2.

Пункт 2.

Пункт 2.

Пункт 3.

Пункт 3.

Пункт 3.

Завдання та підказки

Пункт 1. Вересень

Підказка ( варіант 1).  Відгадайте  назву місяця.

 В школах дзвоник продзвенів,
Школярів дім знань зустрів.
В лісі виросли грибочки,
У опеньках всі пеньочки…
(Вересень)

Підказка ( варіант 2).  Прочитати напис зроблений невидимим чорнилом. ( Напис зроблено свічкою. Потрібно нанести фарбу.) Учасники повинні здогадатися,як прочитати підказку. Текст підказки : Вересень.

Підказка ( варіант 3).  Учасникам пропонується картинка із зображення рослини – верес. Вони повинні назвати рослину і здогадатись про який місяць іде мова.

Картинки по запросу верес

Завдання 1. Гра « Закінчи речення»

Перший місяць осені ….. ( вересень).

23  вересня – день осіннього рівнодення. Після цього дня дні стають …. (коротшими), а ночі ….. ( довшими).

Повітря стає …… ( прохолоднішим).

У вересні все частіше іде ….. ( дощ ).

На деревах у вересні переважає …..( зелений колір).

На клумбах ще квітнуть …. ( чорнобривці, хризантеми, жоржини, айстри).

Завдання 2.  Поведінка тварин восени.

Картинки по запросу картинки тварини восени

Завдання 3.  Гра « Впізнай овоч чи фрукт»

У кошику дари осені. Діти із зав’язаними очима дістають по одному і повинні назвати, що у них в руках.

Картинки по запросу картинки дари осені для дітей

Пункт 2.  Жовтень

Підказка ( варіант 1). Відгадайте  назву місяця.

Чарівник прийшов у ліс, 
Фарби, пензлика приніс. 
У діброві та садочку 
Стали жовтими листочки. 
(Жовтень)

Підказка ( варіант 2).  Діти отримують жовті листочки з різних порід дерев. Учасники повинні відгадати назву місяця.

Підказка ( варіант 3).  Діти отримують фарбу жовтого кольору та пензлик. Гравці мають здогадатись про який місяць іде мова.

Завдання 1.Гра на увагу «Сонце, вітер, дощик».

Щойно модератор вимовляє слово «сонце», учні починають бігати та стрибати. Коли  вигукує слово «вітер», всі присідають. Якщо пролунає команда «дощик», всі мають завмерти на місцях, намагаючись не поворухнутися.

Завдання 2.  Гра  Азбука осені.

Модератор називає букву, а діти придумують слово чи словосполучення на задану букву, яке стосується осені. (Д – дощ, л – листопад, в – відлітають птахи, …).

Завдання 3.   Збираємо гриби.

Учасники повинні відгадати загадки та поєднати відгадку з малюнком.

Ці стрункі грибочки 
Зайняли пеньочки.
Шапки в них кругленькі.
Кличуть їх ….
(Опеньки)

Вийшов красень на стежину,
Вдягся в білу одежину,
Капелюх червоний взяв - 
Всіх навколо налякав!
(Мухомор)

Виросли гриби прекрасні — 
Капелюшки в них, мов в маслі.
І збирають грибники 
Маслянисті ... 
(Маслюки).

Шапка коричнева, ніжка міцна, 
Гриб цей найкращий, і кожен це зна, 
Тому бажає усякий грибник 
В лісі великий знайти ... 
(Боровик).

Капелюхи в них яскраві: 
Жовті, сірі, зеленаві, 
Зачекайте, любі, трішки, — 
Я зберу вас, ... 
(Сироїжки).

Росте біля осичок звично 
Красноголовець-... 
(Підосичник).

Картинки по запросу картинки грибів для дітей     Картинки по запросу картинки грибів для дітей         ÐŸÐ¾Ñ…ожее изображение    ÐŸÐ¾Ñ…ожее изображение     Картинки по запросу картинки грибів для дітей          Похожее изображение

Похожее изображение Картинки по запросу картинки грибів для дітей Картинки по запросу картинки грибів для дітей

Пункт 2.  Листопад

Підказка ( варіант 1).  Відгадайте  назву місяця.

Краплі з неба, дахів, стріх. 
Дощ холодний, перший сніг. 
Почорнів без листя сад, 
Що за місяць? 
(Листопад)

Підказка ( варіант 2).  Відгадайте  назву місяця.

«Я останній місяць осені. Мене часто називають Чорнотропом. Та мені більше подобається ім’я Льодостав – адже я починаю вкривати кригою річки й озера. Я люблю посумувати. Адже без мене грудень не прийде».

Підказка ( варіант 3).  Відгадайте  назву місяця.

Картинки по запросу картинки листопад для детей

Завдання 1. Гра « З якого дерева впав листочок»

Учасникам пропонуються листочки з різних дерев. Завдання дітей впізнати з якого дерева листочок.

Завдання 2.  Творче завдання “ Додай слово»

ЛИСТОПАД
Осінь, осінь, ………   (листопад),
Жовте листя стелить  …… (сад),
За моря в краї   …….. (далекі)
Відлетіли вже  ……. (лелеки).
Хмари небо затягли,
Вітер віє з-за …….. (гори ,
Ходить осінь ……. (листопадом),
Жовте листя стелить …….. ( садом).

Завдання 3.   Вправа  « Асоціативний кущ»

Учасники мають дібрати  асоціації до слова осінь.

Осінь – тепла мила, щедра, дощова,рання, пізня,золота , суха, сумна, тиха, мінлива, сонячна………

Пункт 4.  Клас

Цей пункт є спільним  і підсумковим для всіх команд.  Коли всі три команди зберуться, усі сідають у коло і плетуть віночок із отриманих листочків. Похожее изображение

Підсумок.

Діти  передають  віночок через модераторів Дівчині – Осені.

Пісня « Диво – осінь» слова Лариса Ратич, музика Анна Олєйнікова.

docx
Додано
23 жовтня 2023
Переглядів
152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку