квест. Перевірка знань за І семестр. (Вступ до історії 5 клас. За підручником Гісем Мартинюк)

Про матеріал
Перевірка матеріалу за перший семестр у формі квест-гри. Особливістю є те, що учні працюють командами. Увесь матеріал взят з підручника.
Перегляд файлу

Квест (підсумок засвоєного матеріалу першого півріччя). Для учнів 5 го класу.

Матеріал: ноутбук (для відео), картки.

Клас поділити на 4 команди. Можна за бажанням. Можна тягнути фішки з цифрою команди. Команди обирають собі капітана та назву. Далі потрібно визвати всіх капітанів на розіграш локацій і видачі маршрутних листів. У кожній локації свій номер.

1 відео локація.

2 ребуси, історичні задачі.

3 добери правильні відповіді до карток.

4 завдання за світлинами.

На кожній локації знаходиться учень-помічник (бажано із старшої школи) який видає конверти із завданням та ставить бали в маршрутні листи.

Після отримання маршрутних листів, кожна команда малює свій шлях на цьому листі.

Далі повідомляється правила та обов’язково складається обіцянка дотримання цих правил. У разі невиконання команда дискваліфікується.

Квест можна розпочинати.

Додаткові матеріали:

1 локація для цієї локації потрібно відео археологічних розкопок.

https://www.youtube.com/watch?v=wEr2LappavE

Запитання до відео.

1. Який процес відбувається?

2. Як відбувається цей процес?

3. Якими знаряддями користуються робітники?

4. Як називають науковців які цим займаються?

5. Як називається наука яка це вивчає?

6. Скажіть які ви розгледіли в відео історичні джерела?

 

 

2 локація.

1. Визначте який це вік:

а) 1974 р. б) 1500 р. в) 2 р. до н.є. г) 500 р. до н.є д) 988 р.

2. У 1957 році археологи знайшли скарб з цінними речами, який був захований у часи монгольської навали у 1240 році. Там був браслет, на якому стояло клеймо майстра, за яким визначили дату виробу – 347-й рік до н.є. Скільки років браслету? Скільки років він пролежав у землі?

3. Розшифруй та знайди відповідь на ребуси.

 

Р Л К Е Д А Н А

 

ребусиребусиребусиребусиребуси

      2=Р

 

ребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребуси

 

3 локація. Ці назви установ та світлини вирізаються окремо.

До світлин віднесіть правильну назву.

М У З Е Й

БІБЛІОТЕКА

А Р Х І В

Співробітники Державного архіву Чернігівської області укладають картонажі  на стелажі під час переміщення документів Національного архівного фонду з  церкви Іоанна Богослова в місті Ніжині до пристосованого приміщення,  наданого відділу ...Музей картинки, стоковые фото Музей | Depositphotos

Как университетские библиотеки возвращают читателей | ЛибИнформ

Завдання; розложить історичні джерела правильно за назвами та правильно їх помістить до установ, які зазначені у попередньому завданні. Їх теж потрібно окремо все вирізати.

Письмові

Речові

Етнографічні

Кіно, фото документи

 Історичні писемні джерелаІсторичні писемні джерела

Історичні писемні джерелаІсторичні писемні джерела

4. Що таке речові історичні джерела » Народна Освіта

4. Що таке речові історичні джерела » Народна Освіта

4. Що таке речові історичні джерела » Народна Освіта

Iнтерактивне навчання

СТАРІ ФОТОГРАФІЇ | Новини Хмельницького "Є" | ye.uaСтарі фотографії мешканців Чернігівщини – Новини Ніжина/ новости Нежина

ЗАЛ І-ІІІ ст. №23 - школа м.Запоріжжя

 

4 локація

Робота з документами:

1. Як ви гадаєте коли жили ці люди?

2. Чому ви так думаєте?

3. Чи знаєте ви щось про ті часи?

4. Звідки про це можна дізнатися?

5. Порівняйте дві світлини, чи з однакового вони часу? Поясніть чому ви так вважаєте.

 

https://gdb.rferl.org/ff1f62ed-d5b7-476d-aff4-5c8335244366_w1023_r0_s.jpg

542773_389380964419663_486286582_n

 

 

 

 

docx
Додано
4 січня 2022
Переглядів
400
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку