Квест: "Подорож у часі: ми — учасники Ренесансу!"

Про матеріал
Цей квест дозволить дітям дізнатися більше про Ренесанс через гру, вивчити нові факти, розвити творчі здібності через практичні завдання, творчі активності та прості головоломки.
Перегляд файлу

 

Тема квесту:

"Подорож у часі: ми — учасники Ренесансу!"

 

image 

Ціль квесту:

Діти повинні дізнатися про важливі досягнення Ренесансу через серію завдань, кожне з яких пов'язане з наукою, мистецтвом і культурою того часу.

Оформлення: можна прикрасити приміщення старовинними репродукціями картин, використовуючи пергаментні матеріали, старовинні годинники та наукові прилади.

Костюми: Ведучі можуть бути одягнені в стилі того часу (наприклад, ренеса Рекомендації для проведення:

Рекомендації для проведення :Квест можна провести в школі, в класі або на вулиці. Важливо, щоб діти мали змогу працювати в командах, це сприяє розвитку взаємодії.нсні костюми).

 

Ідеї для завдань і етапів квесту:

1. Етап 1: «Часова машина»

Завдання: Діти повинні почати свою подорож у Ренесанс, виявивши "часову машину". Для цього вони мають розгадати шифр, написаний старовинним шрифтом (можна використати латинські літери або вигадану «старовинну» абетку). Завдання допоможе їм зануритися в атмосферу епохи.

Матеріали: листи пергаменту з написом, що містить загадку чи шифр. Після розгадування діти отримують першу підказку для наступного етапу.

 

2. Етап 2: «Шукаємо картини»

Завдання: Діти отримують зображення картин або фрагментів картин Ренесансу (наприклад, роботи Леонардо да Вінчі або Рафаеля) і повинні знайти на малюнках щось, що відрізняє Ренесанс від попередніх періодів. Вони можуть звернути увагу на техніку, використану для малювання, використання перспективи або зображення реальних людей (наприклад, портрети).

Матеріали: картинки з фрагментами відомих картин (наприклад, "Мона Ліза", "Афіна Мудрість" Рафаеля).

 

3. Етап 3: «Пошук науки»

Завдання: Діти дізнаються про важливі наукові досягнення Ренесансу. Наприклад, їм розповідають, як учений Коперник довів, що Земля обертається навколо Сонця, або як Галілео Галілей використовував телескоп для вивчення зірок. Потім вони повинні виконати просте наукове завдання, наприклад, змоделювати «сонячну систему» за допомогою кульок та ниток.

Матеріали: кульки для планет, картон для основи, нитки або шнурки для «орбіт».

 

4. Етап 4: «Творимо мистецтво»

Завдання: Діти мають створити свій малюнок у стилі Ренесансу, використовуючи лише олівці або фарби. Вони можуть створити портрет або пейзаж, звертаючи увагу на особливості техніки, як, наприклад, використання перспективи (показати об'єкти великими на передньому плані і меншими — на задньому).

Матеріали: папір, олівці, фарби, пензлі.

 

5. Етап 5: «Творимо музику»

Завдання: У цей етап діти дізнаються про музику Ренесансу та її особливості.

Вони можуть послухати музичні твори того часу (наприклад, твори Джованні П'єрлуїджі да Палестріни). Потім дітям пропонується створити свою пісню або ритм, використовуючи прості музичні інструменти (барабанчики, маракаси, металічні ложки).

Матеріали: прості музичні інструменти (маракаси, барабанчики, ложки).

 

6. Етап 6: «Математика епохи Ренесансу»

Завдання: Для цього етапу дітям потрібно розв'язати прості математичні задачі, використовуючи методи, розроблені в епоху Ренесансу. Наприклад, розв'язування задач з геометрії за допомогою малюнків чи використання чисел.

Матеріали: аркуші з задачами, лінійки, циркулі для малювання кругів.

Підсумок квесту:

В кінці квесту діти отримують дипломи, які символізують їхні досягнення в області мистецтва, науки та культури Ренесансу. Кожен учасник може отримати медаль "Малий гуманіст" або "Юний художник" за успішне виконання завдань.

pdf
Додано
18 грудня
Переглядів
8
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку