ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор
16 вересня 2024
ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
2.Загальні відомості про ученицю:
прізвище, власне ім’я, по батькові:
дата народження:
3. Повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень
_________________________________________________________________________
рік навчання:2
клас навчання – 3-А
контактні номери телефонів батьків для термінового зв’язку
4. Індивідуальні особливості розвитку учениці:
Наявний рівень знань і вмінь, і навичок учня (компетенції) |
Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти |
Потреби |
Знає:
Вміє:
Володіє:
Розуміє:
|
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ТРУДНОЩІ:
ФУНКЦІОНАЛЬНІ (сенсорні, моторні, мовленнєві) ТРУДНОЩІ:
ФІЗИЧНІ ТРУДНОЩІ:
НАВЧАЛЬНІ ТРУДНОЩІ:
|
ПРАЦЮВАТИ НАД:
РОЗВИВАТИ:
ФОРМУВАТИ:
на письмі.
ВЧИТИ:
|
5. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне)
1) рекомендований рівень підтримки:
перший рівень підтримки;
другий рівень підтримки;
третій рівень підтримки;
четвертий рівень підтримки;
п’ятий рівень підтримки;
2) адаптація та модифікація освітнього середовища:
Назва адаптації/модифікації |
Так/ні |
Примітка |
Пристосування середовища: |
|
|
Доступність |
|
За потребою |
Освітлення |
|
За потребою |
Рівень шуму |
|
Норма |
потреба в усаметненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо) |
так |
|
Психолого-педагогічна адаптація: |
|
|
використання візуального розкладу |
ні |
|
збільшення часу на виконання завдань |
так |
|
збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо) |
так |
За потребою |
використання заохочень |
так |
Словеснезаохочення, наліпки |
використання стимулюючих засобів для розвитку пізнавальної активності та підтримки уваги |
так |
|
Адаптація навчального матеріалу |
так |
|
Унаочнення змісту навчання |
так |
|
Подання нового матеріалу невеликими порціями, з урахуванням працездатності |
так |
|
Багаторазові повторення та збільшення кількості однотипних завдань |
так |
|
Предметна основа (лічильний матеріал) та лінійка, як допоміжні засоби під час обчислень. |
так |
|
Візуальний рукописний зразок вчителя (дорослого) для написання невідомих слів. |
так |
|
Використання широкого арсеналу дидактичних ігор та вправ |
так |
|
Модифікація: |
|
|
спрощення змісту навчального предмета |
ні |
|
зниження вимог для виконання завдань |
ні |
|
вилучення англійської мови з навчального плану |
ні |
|
3) потреба у використанні:
жестової мови та/або залучення перекладача жестової мови;
шрифту Брайля
4) потреба в додаткових заняттях з:
так
ні
5) потреба в консультації з:
фахівцями інклюзивно-ресурсного центру
фахівцями спеціальних закладів освіти;
іншими фахівцями
6) наявність індивідуального навчального плану:
так
ні
Навчальний предмет (інтегрований курс) |
Адаптація чи модифікація |
Відповідальний педагогічний працівник |
Математика |
Адаптація |
|
Українська мова |
Адаптація |
|
Літературне читання |
Адаптація |
|
ЯДС |
Адаптація |
|
Англійська мова |
Адаптація |
|
Інформатика |
Адаптація |
|
Музичне мистецтво |
Адаптація |
|
Образотворче мистецтво |
Адаптація |
|
Дизайн і технології |
Адаптація |
|
Фізична культура |
Адаптація |
|
6. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):
Найменування заняття (послуги) |
Фахівець, який проводить заняття (надає послугу) |
Місце проведення |
Розклад занять |
Заняття з розвитку мовлення |
|
|
Вівторок 12.40-13.00 13.05-13.25 Четвер 12.40-13.00 13.05-13.25 |
Заняття з вчителем-логопедом |
|
|
Вівторок 16.35-17.20 |
Заняття з психологом |
|
|
Середа 14.20-15.05 |
Наявність асистента вчителя |
|
|
Згідно адаптованого розкладу учня |
7. Навчання:
за розкладом класу;
за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану;
за модифікованим розкладом (не відвідує уроків англійської мови)
8. Забезпечення асистента учня (учениці):
1)потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):
ні
так
2) асистентом учня (учениці) є:
батьки
інші законні представники
уповноважена батьками особа
соціальний робітник
9. Забезпечення допоміжними засобами навчання:
1) потреба у підручниках:
підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;
адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;
підручники для осіб з особливими освітніми проблемами та матеріали.
2) допоміжні засоби навчання:
так
ні
Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця): «Нумікон»
10. Потреба в розумному пристосуванні:
так, зазначити яка
ні
11. Особливості проведення оцінювання:
адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;
використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);
використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;
адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опитувань для осіб, які цього потребують, тощо);
інше (зазначити що)
12. Потреба у продовжені строків навчання:
так
ні
13. Додаткові напрями роботи:
За сферами розвитку
|
Ціль
|
Очікуванні результати, яких планується досягнути |
Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку) |
|
Розвиток сенсорної, моторної |
Продовжувати розвивати дрібну та загальну моторику. Орієнтування в просторі (поняття «праворуч», «ліворуч», «вгору», «вниз». Залучати до гри в «Лего», настільні ігри, до роботи з папером і ножицями. |
Підвищенні рівня розвитку орієнтування у просторі сприймати на дотик різні фактури, збагачення знань про навколишній світ, властивості предметів та явищ у ньому, їхні властивості та взаємозв’язок між ними. |
|
|
Розвиток мовленнєвої сфери |
Правильно вимовляти всі звуки рідної мови. Розвивати зв’язне мовлення, формувати складову будову слова. Розвивати мовно-слухову пам'ять, увагу, сприйняття. Розширювати запас слів у межах вікового періоду. Формувати навички переказу та розповіді тексту. Розвиток слухової уваги та пам’яті. Уміти орієнтуватися в ситуації спілкування. Пояснити батькам необхідність постійного спілкування з дитиною. |
Підвищення усіх якісних показників мовлення. Розширення словникового запасу. Сформувати навички переказу тексту. Підвищення усіх якісних показників мовлення.Розширення словникового запасу. Сформувати навичку переказу тексту (за допомогою дорослого). Покращення соціальних функцій мовленнєвої діяльності. Покращення уваги та пам’яті. |
|
|
Розвиток фізичних здібностей |
Формування здорового способу життя та подальша соціалізація. Розвиток точності в русі, спритності рівноваги, гнучкості, працездатності |
Підвищення рівня зазначених фізичних показників та навичок |
|
|
Розвиток емоційно-вольової сфери |
Коригування психоемоційного стану та психоемоційного навантаження. Підвищувати впевненість у собі, формувати позитивну самооцінку. Розвивати вольові якості в продуктивній та вольовій діяльності дитини. |
Підвищення рівня зазначених емоційно-вольових показників, самооцінювання, впевненості. Покращити бажання працювати, виконувати завдання та виявляти ініціативу. |
|
|
Розвиток соціальної сфери |
Формування здорового способу життя та подальшої соціалізації. Відпрацювання вміння аналізувати свої здібності особливості та якості інших людей. Продовжувати розвивати комунікативні та психічні навички, формувати бажання спілкуватися з однолітками. Продовжувати вчити орієнтуватися в ситуації спілкування. Застосовувати мовні і немовні засоби з метою комунікації, спілкування в конкретних соціально-побутових ситуаціях. |
Підвищення рівня навичок соціальної взаємодії з однолітками та дорослими. Зменшення труднощів у комунікації та спілкуванні з оточуючими людьми. Розвивати почуття відповідальності та покращення прояву емоцій. |
|
|
Подолання навчальних труднощів
|
Постановка перед дитиною адекватних завдань. Дотримуватися послідовності в процесі навчання. Вироблення з дитиною певного ритму, темпу діяльності. Створення відповідних умов для здійснення навчального процесу: наочність. Розвиток уміння працювати самостійно. |
Здобувач освіти розуміє навчальний матеріал, виконує завдання. Розвиток здатності до більш складного аналіз і синтезу сприйняття об’єктів, повноти і точності сприймань. |
|
|
Інші |
Проведення індивідуальних корекційних занять. |
|
|
|
14. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку):
Прізвище, власне ім’я, по батькові
|
Посада |
Підпис |
|
Директор КУ «ІРЦ» |
|
|
Заступник директора з НВР |
|
|
Фахівець (консультант) КУ «ІРЦ» |
|
|
Фахівець (консультант) КУ «ІРЦ» |
|
|
Психолог КУ «ЦПРПП» |
|
|
Вчитель початкових класів, класний керівник 3-А класу |
|
|
Асистент вчителя 3-А класу |
|
|
Практичний психолог |
|
|
Вчитель англійської мови |
|
|
Вчитель інформатики |
|
|
Вчитель фізичної культури |
|
|
Медична сестра |
|
|
Вчитель логопед |
|
|
мама |
|
Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником учня або учениці:
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків (іншого законного представника) учня)
підпис _______________________________дата_____________________________________