Квест-подорож «Зимова мандрівка» (Інтегроване заняття)

Про матеріал
Опис документу: Закріпити у дітей вміння слухати і розуміти мовлення як однолітків так і дорослих, уточнити й поглибити знання дітей про сезонні зміни в природі взимку; вчити розповідати про зиму використовуючи мнемотехнічні прийоми,
Перегляд файлу

 

                                Квест-подорож «Зимова мандрівка»

(розвиток мовлення, природа з використанням прийомів мнемотехніки)

                                         молодший дошкільний вік

Освітні завдання:

Зв’язне мовлення: закріпити   у дітей вміння слухати і розуміти мовлення  як однолітків так і дорослих, уточнити й поглибити знання дітей про сезонні зміни в природі взимку; вчити розповідати про зиму використовуючи мнемотехнічні прийоми, вступати в розмову й відповідати на запитання вихователя за змістом добирати прикметники до іменників, збагачувати словниковий запас; закріплювати поняття «висота предметів», розрізняти поняття «багато», «мало».

Звукова культура: удосконалювати вимову звуків рідноі мови, розвивати фонематичний слух.

Граматика: стимулювати вживання повних речень; виховувати зацікавленість, посидючість.

Словник: заохочувати дітей до активного вживання іменників явищ   природи, назв диких тварин; збагатити словник дієсловами, прикметниками, іменниками  сприяти розвитку пояснювального мовлення.

Словникова робота

Іменники: зима, пора року, сніжинка, , діти, санчата, лижі, сніжинка…

Прикметники: морозна, білосніжна, казкова, весела, сніжна, холодна…

Дієслова: катаються, граються…

Прислівники: морозно, холодно…

Розвивати: розвивати пізнавальну активність, зв’язне мовлення, логічне мислення, асоціативну пам’ять; артикуляційний апарат дитини, формувати слух, міміку, загальну моторику, слухову увагу.

Виховувати у дітей потребу в спілкуванні, виховувати любов до рідної природи, вміння працювати творчо, добиватися поставленої мети.

Диференційований підхід

В.Р.Р:

Вчити відповідати на запитання самостійно, використовуючи узагальнюючі слова.

С.Р.Р та Н.Р.Р:

Вчити відповідати на запитання з допомогою вихователя та навідних слів.

Попередня робота:

Спостереження на прогулянці за зимовими явищами, ознайомити під час прогулянки з властивостями снігу; перегляд відео на зимову тематику, робота з мнемоквадратами «Зима» з використанням методу- «мікрофон»; психогімнастика «Хто це у ліску?» робота над мімікою,  коректурна таблиця  «Зимовий ліс» назви тварин,  розучування пальчикової гімнастики «Сніжинки», ознайомлення з творами «Як Їжачок готувався до зими,,» «Хлопчик та сніжинка» Василь Сухомлинський

Матеріал: ІКТ, квест карта, стрілки, мнемо-куб, Робот- Помогайко, дидактичні ігри: "Зима яка?" (мнемодоріжки) ,,Звуки зими,, (сопілка, металофон, пінопласт), ,, Зима добре - зима погано,, (сніжинки, мнемоквадрати, два сніговики(великий , маленький), дві корзинки, дві сніжинки(весела, сумна), ,,Знайди тінь,,(картинки диких тварин); ялинка, скриня, книги .

 

Методи і прийоми

І. Організаційний момент

 Ой, подивіться, хто до нас в гості завітав. Хто ж це? (відповіді дітей) Робот- Помогайко (STREAM-освіти). 

 Робот- Помогайко пропонує нам відправитись в квест-подорож на пошуки чарівної-скрині,він приніс з собою чарівний кубик, за допомогою якого ми дізнаємося …(квест карта).

,,Мнемо-куб,, (прийом мнемотехніка)

Мета: Вчити дитину з допомогою вихователя(самостійно) маніпулювати з предметами, працювати за інструкцією, показувати дію, яка зображена на малюнку та називати зображення, Розвивати пам'ять, мислення, увагу, координацію рухів, візуальне сприйняття.

Гра- перетворення ,,Одягаємося взимку,,(лижник)(ТРВЗ)

ІІ. Основна частина

(Разом з вихователем діти імітують лижника та рухаються за стрілками…)

Зупинка «Зимова».

Дидактична гра "Зима яка?" (прийом аналогія, мнемотехніка)

Мета: Збагачувати словниковий запас по темі «Зима», вчити виділяти характерні ознаки зими, підбирати слова прикметники до іменника, розвивати зв'язне мовлення, пам’ять, мислення, спостережливість.  (Діти, дивлячись на асоціативні картки називають прикметники: чарівна, весела, морозна, сніжна і т.д.)

Зупинка «Снігова».

Вправа ,,Звуки зими,, (прийом аналогія за звуком)

(Вихователь за допомогою різноманітного матеріалу створює звуки. Діти визначають, чи можуть ці звуки бути звуками зими.)

Звуки сопілки — вітер(метелиця).

«Кроки» по металофону — плачуть бурульки.

Рипіння пінопластом — хтось іде по снігу.

Зупинка «Танці- зігріваньці».

Фізкультхвилинка,,Зимонька-зима,,(ІКТ)

(Малята виконують рухи разом з вихователем)

Зупинка «Білосніжна».

Дидактична гра,, Зима добре - зима погано,, (ТРВЗ, мнемотехніка)

Мета: формувати уявлення про зиму як пору року, знаходити добрі та погані її сторони; розвивати мислення; виховувати повагу та гарне ставлення до зими. розвивати вміння спостерігати, логічно мислити, розвивати пізнавальні процеси, пам´ять, зорову та слухову увагу. (Кожна дитина бере сніжину на якій зображені добрі чи погані вчинки (мнемоквадрати) та дає відповіть…)

Зупинка «Морозна».

Дидактична гра ,,Знайди тінь,, (прийом зорового накладення)

(Звірятка загубили свої тіні. Давайте допоможемо кожній тваринці віднайти свою тінь.)

Мета: закріпити з дітьми назви тварин, вчитись знаходити їх тіні на картках; розвивати зорове сприйняття, увагу, пам'ять, спостережливість; виховувати активність у грі, любов до тварин.

Сюрприз ,,Чарівна скриня,,

(Діти знаходять скриню, а в ній подарунки книги…)

ІІІ. Підсумок.

 Діти, давайте згадаємо, про що ми сьогодні говорили? Хто до нас в гості приходив? Що ми знайшли? Кому ще допомагали в лісі? Які нові слова дізналися?  (відповіді дітей).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Кирилл Катюха
Додано
6 травня 2022
Переглядів
587
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку