Квест "Природничий квест"

Про матеріал
Природничий КВЕСТ Позакласний виховний захід для учнів 5 – 7 класів Мета: Навчальна: формувати в учнів пізнавальні інтереси, потребу у глибокому і творчому оволодінні знаннями, прагнення постійно ознайомлюватися з новітньою інформацією; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, абстрагуватися, синтезувати знання, отримані при вивченні різних предметів. Розвиваюча: розвивати творче мислення, пізнавальний інтерес; самоосвітню, інформаційну і життєву компетенції; Виховна:виховувати прагнення до отримання нових знань; позитивні мотиви до навчальної діяльності, створювати умови для самореалізації. Обладнання: пакети із завданнями; насіння сільськогосподарських культур, лікарські трави; побутові хімічні засоби, фото географічних місць України,фізичних явищ, тварин і рослин занесених до Червоної книги; пакети з побутовим сміттям. Умови гри: Квест (від англ. quest — пошук) — жанр інтелектуально-логічних ігор. Гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання, виконанні завдань. Для учнів гра відбувається в межах школи,шкільного подвір’я. Учні виконують завдання різноманітних пакетів, які знаходяться у різних місцях ,уявних зупинках метрополітену. Виконання завдань на кожній зупинці оцінюється відповідною кількістю балів. Перемагає той, хто набере більшу кількість балів та пройде всі станції метро першим Приймає участь 3 команди учнів 5 - 7 класів. 1. Дискваліфікація здійснюється за передавання відповіді іншій команді 2. Команди самі слідкують за часом відведеним для виконання одного завдання 3. Організатори слідкують за дотриманням правил. Дозвіл на перехід до наступної зупинки дається тільки після розв’язання відповідного завдання або після відведеного для виконання завдання часу. 4. Організатори не мають права дати швидше ніж за вказаний у завданнях час. 5. Організатори не мають права давати підказки і надавати допомогу командам. 6. НЕ можна користуватися знаннями батьків, вчителів, друзів. 1. Кабінет № 9 Зупинка «Ботанічний сад» (Всі завдання оцінюються у 1 бал) Команда отримує шість карток із зображень рослин між якими потрібно встановити відповідність: 2. Кабінет № 7 Зупинка «Академія народної медицини» Лікарські рослини при яких хворобах вони застосовуються: 1. Вона дратує шкіру і зупиняє незначні кровотечі. Кропива 2. Як антибактеріальне і заспокійливий засіб. Ромашка 3. Завдяки якому збільшується згортання крові. Подорожник 4. Ця рослина є ефективним засобом для стимуляції роботи нирок і печінки. Куль-баба 5. Відвари і настої при хворобах органів дихання та кашлю. Малина 3. Кабінет № Актова зала Зупинка «Екологічна» Пакети зі сміттям. Розподілити сміття по категоріям і записати в маршрутний лист. (макулатура, пластикові пляшки, поліетиленові пакети, скло) 4. Кабінет № 14 Зупинка «Зоологічна» Знайти у кабінеті № 14 птаха – символ України - Який нічний птах знаходиться у кабінеті директора школи? 5. Кабінет № 9 Зупинка «Хімічний дивосвіт» В пробірках різні речовини хімічної природи, які широко використовуються в побуті. Командам встановити відповідність. 1. Оцет 2. Сода 3. Крохмаль 4. Цукор 5. Сіль 6. Вода 6. Кабінет № 10 Зупинка» Сільськогосподарська» Встановити відповідність насіння сільськогосподарських культур 1. Горох. 2. Кукурудза. 3. Гречка. 4. Соняшникове насіння 5. Квасоля. 6. Ячмінь. 7. Пшениця 7. Зупинка «Фото на пам'ять» Всі учасники гри фотографуються у фойє школи Підбиття підсумків та нагородження переможців. Маршрутний лист 1. Кабінет № 9 Зупинка «Ботанічний сад» записати назви рослин 1_________________________ 2________________________ 3_________________________ 4_____________________________ 5______________________________ 6______________________________ 2. Кабінет № 7 Зупинка «Академія народної медицини» Встановити відповідність між росинами та їх лікарськими властивостями - Завдяки якому збільшується згортання крові. __________________ - Як антибактеріальне і заспокійливий засіб. _____________________ - Відвари і настої при хворобах органів дихання та кашлю________________ - Вона дратує шкіру і зупиняє незначні кровотечі ____________________ - Ця рослина є ефективним засобом для стимуляції роботи нирок і печінки. _________________ 3. Актова зала Зупинка «Екологічна» Пакети зі сміттям розподілити по категоріям і записати в маршрутний лист. 1 _________________________ 2___________________________ 3__________________________ 4___________________________ 4. Зупинка «Зоологічна» - Знайти у кабінеті № 14 птаха – символ України ___________________________ - Який нічний птах знаходиться у кабінеті директора школи?______________________ 5. Кабінет № 9 Зупинка «Хімічний дивосвіт» В пробірках різні речовини хімічної природи, які широко використовуються в побуті. Командам встановити відповідність. Оцет №_______ Сода № __________ Крохмаль №___________ Цукор №________ Сіль №___________ Вода №_________ 6. Кабінет № 10 Зупинка» Сільськогосподарська» Встановити відповідність насіння сільськогосподарських культур 1. _____________________ 2. ______________________ 3.______________________ 4. ________________________ 5.________________________ 6. _________________________ 7.____________________________ 7. Зупинка «Фото на пам'ять» Всі учасники гри роблядь селфі (фото на пам'ять) у фоє школи Бажаємо успіхів !
Перегляд файлу

Природничий  КВЕСТ

Позакласний виховний захід для учнів 5 – 7 класів

 

Мета:

Навчальна: формувати в учнів пізнавальні інтереси, потребу у глибокому і творчому оволодінні знаннями, прагнення постійно ознайомлюватися з новітньою інформацією; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, абстрагуватися, синтезувати знання, отримані при вивченні різних предметів.

Розвиваюча: розвивати творче мислення, пізнавальний інтерес; самоосвітню, інформаційну і життєву компетенції;

Виховна:виховувати прагнення  до отримання нових знань; позитивні мотиви  до навчальної діяльності, створювати умови для самореалізації.

 

Обладнання: пакети із завданнями; насіння сільськогосподарських культур, лікарські трави; побутові хімічні засоби, фото географічних місць України,фізичних явищ, тварин і рослин занесених до Червоної книги; пакети з побутовим сміттям.

 

Умови гри:

 Квест (від англ. quest — пошук) — жанр інтелектуально-логічних ігор. Гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання, виконанні завдань.

 Для учнів гра відбувається в межах школи,шкільного подвір’я. Учні виконують завдання різноманітних пакетів, які знаходяться у різних місцях ,уявних зупинках метрополітену. Виконання завдань на кожній зупинці оцінюється відповідною кількістю балів. Перемагає той, хто набере більшу кількість балів та пройде всі станції метро першим

 

Приймає участь 3 команди учнів 5 - 7 класів.

 

1.  Дискваліфікація здійснюється за передавання відповіді іншій команді

2.  Команди самі слідкують за часом відведеним для виконання одного завдання

3.  Організатори слідкують за дотриманням правил. Дозвіл на перехід до наступної зупинки дається тільки після розв’язання відповідного завдання або  після відведеного для виконання завдання часу.

4.  Організатори не мають права дати  швидше ніж за вказаний у завданнях час.

5.  Організатори не мають права давати підказки і надавати допомогу командам.

6.   НЕ можна користуватися знаннями батьків, вчителів, друзів.

 

  1. Кабінет № 9

Зупинка «Ботанічний сад» (Всі завдання оцінюються у 1 бал)

Команда отримує шість карток із  зображень рослин між якими потрібно встановити відповідність:

  1. Кабінет № 7

Зупинка «Академія народної медицини»

Лікарські рослини при яких хворобах вони застосовуються:

  1. Вона дратує шкіру і зупиняє незначні кровотечі.    Кропива
  2. Як антибактеріальне і заспокійливий засіб.     Ромашка
  3. Завдяки якому збільшується згортання крові.  Подорожник
  4. Ця рослина є ефективним засобом для стимуляції роботи нирок і печінки. 

Куль-баба

  1. Відвари і настої при хворобах органів дихання  та кашлю.   Малина
  1. Кабінет №  Актова зала

Зупинка «Екологічна»

Пакети зі сміттям.   Розподілити сміття по категоріям і записати  в маршрутний лист. 

(макулатура, пластикові пляшки, поліетиленові пакети,  скло)

  1. Кабінет № 14

 Зупинка «Зоологічна»

 Знайти у кабінеті № 14  птаха – символ України

  • Який нічний птах знаходиться у кабінеті директора школи?
  1. Кабінет № 9

 Зупинка  «Хімічний дивосвіт»

 В пробірках різні речовини хімічної природи, які широко використовуються в побуті. Командам встановити відповідність.

 1. Оцет

2. Сода

3.  Крохмаль

4. Цукор

5.  Сіль

6.  Вода

 

  1.  Кабінет № 10

 Зупинка» Сільськогосподарська»

 Встановити відповідність  насіння  сільськогосподарських культур

1. Горох.

2. Кукурудза.

3. Гречка.

4. Соняшникове насіння

5. Квасоля.

6. Ячмінь.

7. Пшениця

7.  Зупинка  «Фото на пам'ять»

 Всі учасники гри фотографуються  у фойє школи

Підбиття підсумків та нагородження переможців.

 

Маршрутний лист

1. Кабінет № 9  Зупинка  «Ботанічний сад»

записати назви рослин

1_________________________

2________________________

3_________________________

4_____________________________

5______________________________

6______________________________

 

2. Кабінет № 7   Зупинка  «Академія народної медицини»

Встановити відповідність між росинами та їх лікарськими властивостями

    

     -  Завдяки якому збільшується згортання крові.  __________________

- Як антибактеріальне і заспокійливий засіб.   _____________________ 

- Відвари і настої при хворобах органів дихання  та кашлю________________

- Вона дратує шкіру і зупиняє незначні кровотечі ____________________ 

- Ця рослина є ефективним засобом для стимуляції

роботи нирок і печінки.  _________________

3.   Актова зала   Зупинка «Екологічна»

Пакети зі сміттям розподілити  по категоріям і записати  в маршрутний лист. 

 1 _________________________

 2___________________________

 3__________________________

 4___________________________

4. Зупинка «Зоологічна»

 

  • Знайти у кабінеті № 14  птаха – символ України  ___________________________
  • Який нічний птах знаходиться у кабінеті директора школи?______________________
  1. Кабінет № 9  Зупинка  «Хімічний дивосвіт»

 

В пробірках різні речовини хімічної природи, які широко використовуються в побуті. Командам встановити відповідність.

 


 Оцет  №_______

 Сода  № __________

 Крохмаль №___________

 Цукор  №________

 Сіль №___________

 Вода №_________

 


  1.  Кабінет № 10  Зупинка» Сільськогосподарська»

 

Встановити відповідність  насіння  сільськогосподарських культур

1.  _____________________

2. ______________________

3.______________________

4. ________________________

5.________________________

6. _________________________

7.____________________________

7.  Зупинка  «Фото на пам'ять»

 Всі учасники гри роблядь селфі  (фото на пам'ять)  у фоє школи

Бажаємо успіхів !

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Біологія, Позакласні заходи
Додано
10 березня 2020
Переглядів
593
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку