Природничий КВЕСТ
Позакласний виховний захід для учнів 5 – 7 класів
Мета:
Навчальна: формувати в учнів пізнавальні інтереси, потребу у глибокому і творчому оволодінні знаннями, прагнення постійно ознайомлюватися з новітньою інформацією; формувати вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, абстрагуватися, синтезувати знання, отримані при вивченні різних предметів.
Розвиваюча: розвивати творче мислення, пізнавальний інтерес; самоосвітню, інформаційну і життєву компетенції;
Виховна:виховувати прагнення до отримання нових знань; позитивні мотиви до навчальної діяльності, створювати умови для самореалізації.
Обладнання: пакети із завданнями; насіння сільськогосподарських культур, лікарські трави; побутові хімічні засоби, фото географічних місць України,фізичних явищ, тварин і рослин занесених до Червоної книги; пакети з побутовим сміттям.
Умови гри:
Квест (від англ. quest — пошук) — жанр інтелектуально-логічних ігор. Гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання, виконанні завдань.
Для учнів гра відбувається в межах школи,шкільного подвір’я. Учні виконують завдання різноманітних пакетів, які знаходяться у різних місцях ,уявних зупинках метрополітену. Виконання завдань на кожній зупинці оцінюється відповідною кількістю балів. Перемагає той, хто набере більшу кількість балів та пройде всі станції метро першим
Приймає участь 3 команди учнів 5 - 7 класів.
1. Дискваліфікація здійснюється за передавання відповіді іншій команді
2. Команди самі слідкують за часом відведеним для виконання одного завдання
3. Організатори слідкують за дотриманням правил. Дозвіл на перехід до наступної зупинки дається тільки після розв’язання відповідного завдання або після відведеного для виконання завдання часу.
4. Організатори не мають права дати швидше ніж за вказаний у завданнях час.
5. Організатори не мають права давати підказки і надавати допомогу командам.
6. НЕ можна користуватися знаннями батьків, вчителів, друзів.
Зупинка «Ботанічний сад» (Всі завдання оцінюються у 1 бал)
Команда отримує шість карток із зображень рослин між якими потрібно встановити відповідність:
Зупинка «Академія народної медицини»
Лікарські рослини при яких хворобах вони застосовуються:
Куль-баба
Зупинка «Екологічна»
Пакети зі сміттям. Розподілити сміття по категоріям і записати в маршрутний лист.
(макулатура, пластикові пляшки, поліетиленові пакети, скло)
Зупинка «Зоологічна»
Знайти у кабінеті № 14 птаха – символ України
Зупинка «Хімічний дивосвіт»
В пробірках різні речовини хімічної природи, які широко використовуються в побуті. Командам встановити відповідність.
1. Оцет
2. Сода
3. Крохмаль
4. Цукор
5. Сіль
6. Вода
Зупинка» Сільськогосподарська»
Встановити відповідність насіння сільськогосподарських культур
1. Горох.
2. Кукурудза.
3. Гречка.
4. Соняшникове насіння
5. Квасоля.
6. Ячмінь.
7. Пшениця
7. Зупинка «Фото на пам'ять»
Всі учасники гри фотографуються у фойє школи
Підбиття підсумків та нагородження переможців.
Маршрутний лист
1. Кабінет № 9 Зупинка «Ботанічний сад»
записати назви рослин
1_________________________
2________________________
3_________________________
4_____________________________
5______________________________
6______________________________
2. Кабінет № 7 Зупинка «Академія народної медицини»
Встановити відповідність між росинами та їх лікарськими властивостями
- Завдяки якому збільшується згортання крові. __________________
- Як антибактеріальне і заспокійливий засіб. _____________________
- Відвари і настої при хворобах органів дихання та кашлю________________
- Вона дратує шкіру і зупиняє незначні кровотечі ____________________
- Ця рослина є ефективним засобом для стимуляції
роботи нирок і печінки. _________________
3. Актова зала Зупинка «Екологічна»
Пакети зі сміттям розподілити по категоріям і записати в маршрутний лист.
1 _________________________
2___________________________
3__________________________
4___________________________
4. Зупинка «Зоологічна»
В пробірках різні речовини хімічної природи, які широко використовуються в побуті. Командам встановити відповідність.
Оцет №_______
Сода № __________
Крохмаль №___________
Цукор №________
Сіль №___________
Вода №_________
Встановити відповідність насіння сільськогосподарських культур
1. _____________________
2. ______________________
3.______________________
4. ________________________
5.________________________
6. _________________________
7.____________________________
7. Зупинка «Фото на пам'ять»
Всі учасники гри роблядь селфі (фото на пам'ять) у фоє школи
Бажаємо успіхів !