Гра-квест
«В пошуках скарбів»
Мета: сприяти створенню дружньої атмосфери взаємодопомоги, довіри, доброзичливого і відкритого спілкування дітей один з одним
Хід квесту:
Рада вас вітати. Сьогодні я пропоную вам поринути у незвичайно веселу пригоду. Застосовуйте при виконанні завдань вашу енергію та креативність! У вас все вийде. Квест – це розважальна, командна гра. Команда переміщаються від станції до станції та виконує різноманітні завдання для того,щоб знайти свій скарб. На кожній локації робимо фото.
Бажаю успіхів!
2. Конкурс «Зрозумій мене»
Пропонується показати вид спорту та отримати завдання.
Шифр « НАВПАКИ»
Завдання написано задом наперед кожне слово
Хто людей з біди рятує
І хвороби всі лікує -
Призначає процедури
І таблетки, і мікстури? ЛІКАР
2 Медичний корпус «Без права на помилку»
Учасникам команд пропонується відповісти на запитання Чи правда що…
В мед. працівника діти отримують слідуюче завдання
Загадка Кулю шкіряну ганяють,
Лиш одну на полі мають!
По ногах не б’ють — це фол!
Називають гру… футбол.
3. Станція «Спортивна вікторина»
Командам пропонується відповісти на питання. За кожну правильну відповідь – діти отримують частину шифру для того щоб далі розшифрувати завдання.
Андрій Шевченко – футбол.
Майкл Тайсон – бокс.
Сергій Бубка – стрибки з жердиною.
Девід Бекхем – футбол.
Майкл Джордан – баскетбол.
Яна Клочкова – плавання.
Дієго Марадонна – футбол.
Міхаель Шумахер – гонки.
Зінедін Зідан – футбол.
Шакіл О’Ніл – баскетбол.
Лілія Подкопаєва – гімнастика.
Євгеній Коноплянка –футболіст
Ганна Безсонова – гімнастка
Віталій Кличко – боксер
Андрій Ярмоленко – футболіст
Завдання
Ребус. Відповідь (Їдальня).
Завдання. « Веселі приклади» Діти отримують математичні приклади виконують та по черзі записують відповіді. Отримують номер телефону. Телефонують та отримують нову підказку.
Якщо розумним хочеться стати,
треба багато книжок читати.
А йти звичайно треба не в аптеку ,
а до Ніни Миколаївни в……( бібліотеку).
В бібліотеці діти знаходять слідуюче завдання та отримують підказку.
Гра «Уважні слухачі»
А ще в мене для вас останнє завдання. Я буду розповідати а ви уважно слухати та допомагати. Серед казкового, «чарівного не простого, а зеленого й густого» ( лісу ), розташувався «гарний, дитячий в якому відпочивають, навчаються, набираються здоров'я» (санаторій ) ті , що « хвилинки не сидять, все кудись вони біжать, пустуни малята» ( хлопчики й дівчата). В цій казковій країні у дітей дуже насичене життя вони відвідують «будинок який , як чаша повний знаннями» (школа), там завжди на них чекає той, «хто вчить дітей писати і читати, природу любити, старших поважати?» (Вчитель). В школі є чарівний кабінет куди збігаються діти, як бджоли на мед ( комп’ютерний кабінет), а стоять у тім кабінеті чудернацькі машини «які мають папки, файли, блоги, сайти…» (ноутбуки). Тут дуже гарна природа тут ростуть і той що «з жолудя проростає, в кроні сил чимало має. Кабани плоди смакують, люди міць його цінують» ( дуб), і та, що «мов зелений їжачок, має безліч голочок» ( сосна). А які гарні тут ті, « що високо в небі кружляють, та про здоров’я лісу дбають» ( птахи). А інколи раптом з-за куща вискочить " довгі вуха, куций хвіст невеличкий він на зріст" (Заєць). А за ним викотився "Клубочок в сто голочок"(Їжачок). А ще « на дубочку у дуплі сестроньки живуть руді. Люблять шишки і горішки , і грибків поїсти трішки. Працьовиті наче бджілки. Це руді сестриці…»(Білки) Діти з тим «хто як квочка із курчатами, в загоні щодня з малятами? Хто їх пильно доглядає, няньчить, пестить, розважає?(Вихователька) полюбляють ходити туди де « їм готують різні смачні страви» ( їдальня), а ще «де з друзями ганяють у футбол й супернику там забивають гол» (стадіон), і туди де « роботу завжди мають, мамам подарунки виготовляють» ( гуртки « Умілі ручки»).
« А якщо розумним хочеться стати, треба багато книжок читати. А йти звичайно треба не в аптеку , а до Ніни Миколаївни в» ( бібліотеку). «Знають всі діти дуже давно, в вечері або весела ( дискотека) , або цікаве» (кіно). А як же зветься ця чудесна країна? Та це ж чарівна , казкова « Перлина».
- Ну, як, діти, сподобалось казка про « Перлину»?
Ось вам лист. В листі знаходиться текст та шифр.
Загадка написана за допомогою шифру.
Не сиди и не скучай,
Посильней нас качай.
Верх и вниз – и полетели.
Любят смельчаков…
На територі на одній із гойдалок прикріплена записка з умовою отримання скарбу.
Текст послання: «Наш квест добігає кінця бажаю бути веселими, щирими. Нехай біля вас завжди будуть люди, які можуть розділити з вами радості і печалі, допомогти у складній ситуації, завжди вислухати. Бажаю щоб у кожного з вас був справжній друг! Наш загін – це маленька сім'я. Хотілося б, щоб в нашій сім'ї завжди панували доброта, пошана, любов, взаєморозуміння. А для того, щоб отримати ваш скарб весь загін обов’язково повинен бути разом та знайти того, хто вас пильно доглядає, няньчить, пестить, розважає? (Вихователь)
Діти отримують свій скарб. ( Цукерки)
1