Квест "Вчимо по-новому"

Про матеріал
Квест проводився на семінарі вчителів початкових класів. У ньому представлені 4 стежинки, і кожна з них допоможе отримати практичні вміння необхідні у НУШ.
Перегляд файлу

Квест « Вчимо по - новому»

        Мета: продовжувати знайомство з квестом як активною формою роботи; отримати практичні вміння необхідні під час роботи в   НУШ; формувати вміння орієнтуватися та читати маршрут за допомогою плану місцевості.

        Обладнання: маршрутні листи, підписи станцій, заготовки для лепбука,

лего, музичний супровід.

 

       Розпочинається квест у вестибюлі школи. У квесті беруть участь 2 команди. За допомогою карти учасники мають пройти 4 станції , на кожній  чекають різні завдання. Виконавши ці завдання, команда повинна сфотографувати й отримати  дозвіл рухатися до наступної станції.

 

Ведуча .

- Доброго дня, шановні  учасники квесту « Вчимо по-новому».

Інструкція до квест-гри

1.     Команда повинна працювати злагоджено та дружньо.

2.     По закінченню кожного етапу  сфотографуватись напам'ять, узявшись за руки і піднявши їх вгору.

3.     Участь в етапах повинні  брати всі учасники команди.

- Ми раді вас вітати сьогодні!

- Сьогодні наші команди здійснять цікаву подорож. Будь ласка, команди представте себе. Команди придумують назви команд.

1.

Девіз: Ми веселі і завзяті ,

            Ми бажаєм перемагати.

2.

Девіз:  В нас усіх одна дорога,

           Де чекає перемога!

  • Зараз ви отримаєте маршрутний лист . Ваше завдання - на кожній станції сфотографуватися, піднявши руки вгору .
  •  На вашому шляху буде 4 стежинки,  і кожна  допоможе вам отримати практичні вміння необхідні у НУШ. Не забувайте про  взаємодопомогу і дружбу. Від станції до станції треба рухатись, тримаючись за руки.
  • Отож, бажаємо вам успіхів і перемоги!
  • Станція 1. «Лепбук»
  • Завдання .
  • Створити лепбук.

Лепбук – це книга, яку кладуть на коліна.

 

Лепбук – це  тематична папка. Створення леп бука - це процес збереження  цікавої інформації в незвичній форми.

Лепбук  дозволяє  узагальнити  й систематизувати  знанння, сприяє формуванню цілісної картини.

Учитель забезпечує ресурсами й консультативною допомогою.

Етапи створення :

  1. Виготовлення форм,  розміщення інформації.
  2. Створення лепбука за інструкцією вчителя.
  3. Створення лепбука самостійно.

       У вас є заготовки книжечок , які можна використовувати для створення лепбука. І є інформація, яку можна використати .

  Отже,  ваше завдання -  створити лепбук .

(Команда працює, створюючи лепбук. По завершенню фотографуються з виготовленим лепбуком.  Переходять на іншу станцію відповідно листа- маршруту).

Станція 2. «Ранкова зустріч»

Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо й поважно вітається з іншими дітьми, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, які, зазвичай, готує педагог, щоб представити навчальні завдання дня.

Давайте ми разом проведемо «Ранкову зустріч».

  • Доброго дня, Тетянки ! (виходять Тетянки і кажуть «Доброго дня!»)

Доброго дня , Оксанки! ( І так далі, поки з усіма привіталися.)

  • Щоб гарний настрій був цілий день, я пропоную вам написати побажання й покласти у цю чарівну скриньку, яка допоможе цим побажанням здійснитися. (Пишуть і кладуть у скриньку).
  • А тепер кожен з вас візьме побажання й прочитає його.
  • Гарний настрій є?
  • Є!
  • Продовжимо нашу «Ранкову зустріч».
  • Сьогодні ми поговоримо про український вінок. (На дошці прикріплений вінок ) Об’єднаємось у дві групи.

Перша група підходить до вінка й бере квіти .

Друга група підходить до вінка й бере стрічки.

  • Давайте дізнаємось, що ж символізує кожна квітка й кожна стрічка.( Читають на квітах і стрічках, створюють на дошці свій вінок.)

Усього у вінку могло бути до 12 різних квіток, кожна з яких мала свій символ.

Мак вважається не тільки квіткою мрій, але й символом родючості, краси та молодості;

 ромашка — символом кохання, ніжності та вірності;

 соняшник — відданості й вірності;

волошки у віночку — символ людяності;

 ружа, мальва і півонія — символи віри, надії, любові;

 м’ята — оберег дитини та її здоров’я;

материнка — символ материнської любові;

лілея — дівочі чари, чистота, цнота;

 див’ясил — корінь дев’яти сил, який зміцнює та повертає здоров’я;

безсмертник — символ здоров’я, загоює виразки, і рани;

цвіт вишні та яблуні — материнська відданість та любов;

калина — краса та дівоча врода;

 хміль — гнучкість і розум;

польовий дзвіночок — вдячність.

Найпершою по центру в’язали світло-коричневу стрічку — символ землі–годувальниці, пообіч якої жовті — символ сонця;

за ними — світло-зелені й темно-зелені — краса та молодість;

голубі й сині — небо і вода, що надають силу й здоров’я.

Далі йшли жовтогаряча — символ хліба, фіолетова — мудрість,

малинова — душевність і щирість, рожева — достаток.

 Білу вплітали лише тоді, коли кінці її були розшиті сріблом і золотом (на лівому — сонце, на правому — місяць).

Невишита стрічка не пов’язувалася, це був символ пам’яті про померлих.

 Дівчата, що вплітали у віночок мак, підв’язували до нього червону стрічку — символ печалі й магічності.


Не менше значення приділялося стрічкам (лєнтам, биндам): їх кольору, довжині, підбору. Дванадцять кольорів, кожен з яких був оберегом, і лікарем, захищаючи волосся від чужого ока.

Стрічки вимірювали по довжині коси, розрізали нижче коси, щоб її сховати. Найпершою по центру в’язали світло-коричневу — символ землі–годувальниці, пообіч якої жовті — символ сонця; за ними — світло-зелені й темно-зелені — краса та молодість; голубі й сині — небо і вода, що надають силу й здоров’я. Далі йшли жовтогаряча — символ хліба, фіолетова — мудрість, малинова — душевність і щирість, рожева — достаток. Білу вплітали лише тоді, коли кінці її були розшиті сріблом і золотом (на лівому — сонце, на правому — місяць). Невишита стрічка не пов’язувалася, це був символ пам’яті про померлих. Дівчата, що вплітали у віночок мак, підв’язували до нього червону стрічку — символ печалі й магічності.

- Створюємо вінок, дотримуючись послідовності.

Гра «  РОЗ'ЄДНАТИ СЛОВА І ПРОЧИТАЙ   ПРИСЛІВ'Я ТА ПРИКАЗКИ».

 

  1. ТОЙ ХТОВМІЄ ВІНОЧОК ВИТИ ЗМОЖЕ Й ДОЛЮ СОБІ   ПРИХИЛИТИ.

      2.ТРИМАЙ ХАТИНОЧКУ, ЯК У ВІНОЧКУ.

      3. ЯКИЙ ВІНОЧОКТАКИЙ І ГОЛОСОЧОК.

      4. ВІНОЧОК ВИТИ - ЖИТТЯ ЛЮБИТИ. 

      5. ХАТА – ЯК ВІНОЧОК, ГОСПОДИНЯ - ЯК КВІТОЧКА

- Дуже гарно попрацювали!!  Дякуємо за гарну роботу!!

(Команда фотографується зі створеним вінком. Переходять до іншої станції.)

 

Станція 3. «Хвилинка відпочинку»

А тепер пропонуємо відпочити.

Флешмоб під мелодії дитячих пісень.

Станція 4.  «Лего»

  • Вітаємо на наступній зупинці!

      Сучасні діти значно відрізняються від попередніх поколінь. Вони не обов’язково будуть поділяти погляди старших. Яке життя оберуть сьогоднішні школярі? Якою б не була відповідь, маємо запропонувати майбутнім поколінням українців школу, яка буде для них сучасною. Саме  сучасній  школі відповідає інноваційна ЛЕГО-система.

   ЛЕГО- конструктор –  це набір для створення різних цікавих ігор. Для наборів ЛЕГО характерні висока якість, естетичність, незвичайна міцність, безпека. Широкий вибір цеглинок і спеціальних деталей дає дітям можливість будувати все, що душі завгодно.

За допомогою конструктора ЛЕГО вирішуються завдання освітньої діяльності початкової школи за наступними напрямками:

  • Розвиток дрібної моторики рук, стимулюючи в майбутньому  загальномовленнєвий розвиток і розумові здібності.
  • Навчання правильному і швидкому орієнтуванню в просторі.
  • Ознайомлення з математичними поняттями, розв’язування математичних та логічних задач.
  • Розширення уявлень про навколишній світ, архітектуру, транспорт, ландшафт.
  • Розвиток уваги, пам’яті, творчого мислення.
  • Формування навички діалогічного мовлення, розширення словникового запасу.
  • Вміння працювати у групі, спілкуватися, бути толерантними один до одного.
  • Створення атмосфери змагання.

 

І тому ми сьогодні пропоную вам пограти у конструктор ЛЕГО. Здобуті навички ви можете застосовувати з будь-якого предмета в початковій школі.

 

  1. Гра «Відповідаємо цеглинками».

Синя цеглинка – озера, річки та мешканці озер та річок.

Блакитна цеглинка – моря, океани та мешканці морів, океанів.

Зелена цеглинка – рослини (дерева, кущі, квіти )

Жовта цеглинка – тварини.

Оранжева цеглинка – овочі.

Червона цеглинка – фрукти.

 

На загадки відповідаємо цеглинкою відповідного кольору.

 

  1. Гра « Орієнтуємося на площині».

Зробимо з вами графічний диктант на пластині. Після закінчення звіримо диктант зі зразком.

 

  • Покладіть оранжеву цеглинку 2× 4 у центр пластини горизонтально
  • У правий верхній кут – синю цеглинку 2×2.
  • У лівий нижній кут  - коричневу  цеглинку 2×2.
  • Над оранжевою  цеглинкою – зелену цеглинку 2×4 вертикально.
  • Під оранжевою цеглинкою – жовту цеглинку 2× 4 вертикально.
  • Справа від  оранжевої  цеглинки -  синю цеглинку 2×4 горизонтально.
  • Зліва від оранжевої  цеглинки – білу цеглинку 2×4 вертикально.
  • Над зеленою цеглинкою  - салатову цеглинку 2 ×4 горизонтально.
  • У правий нижній кут – червону цеглинку 2 ×4 вертикально.

 

Звіримо за зразком. Далі можна говорити на уроці про кількість використаних цеглинок, яких за кольором цеглинок більше – менше,

Які цеглинки довші –коротші.

 

  1. Гра «Допоможи».

Цю гру можна використовувати на уроці літературного читання, трудового навчання, образотворчого мистецтва та інших уроках.

Учням роздаються заздалегідь підготовлені малюнки.

Визначте, будь ласка, із якої казки цей малюнок. Так, із казки «Зайчикова хатка»

  Зайчикова хатка луб’яна, а Лисиччина хатка із льоду. Пригріло сонечко, і що сталося із хаткою Лисички?.....

 Лисичка от-от вижене Зайчика із хатки. Завдання: допомогти Зайчику та побудувати будинок із маленьких цеглинок, викладаючи його зліва від малюнка.

  • Скільки цеглинок використали для стін будиночка?
  • Скільки цеглинок використали для будівництва даху?
  • Скільки цеглинок використали, будуючи димар?
  • Де цеглинок менше?  Де більше? На скільки менше – більше?

                                  Пограємо в командні ігри із конструктором ЛЕГО.

Із мішечка оберіть цеглинку. Ті, у кого цеглинки однакові, – одна команда.

 

  1. Гра « Не скажу, а покажу».

         Діти вчаться творчо підходити до виконання завдання, застосовувати набутий досвід і вміння, розвивати уяву.

Одному із учасників  показую предмет. А він не говорить своїй команді, а мовчки будує, використовуючи будь-які за кольором та за формою кубики лего, будує доти, поки команда не вгадає, що це. Лише коли хтось з групи назве правильно слово, можна сказати «ТАК»

   Коли група відгадає слово, наступний гравець отримує нове слово, і гра продовжується.

 Що було легше – будувати чи відгадувати?

 

  1. Гра «Скопіюй».

Діти вчаться утримувати інформацію у памяті, самоконтролю, асоціативно мислити.

 

Група отримує аркуш паперу і ручку.

Група матиме декілька хвилин, (залежно від віку і складності фігури), щоб запам’ятати, як виглядає зразок.

   Потім фігура ховається, і завдання побудувати по пам’яті таку ж конструкцію.

     Коли вперше використовуєте цю вправу, використовується зразок досить легкий, а потім поступово ускладнюється.

 

  Конструкція 1. (легка)

  Конструкція 2. ( складніша)

(Після виконання завдань  команда фотографується. Отримує відмітку у маршрутному листі.)

 

  • Підведення підсумків.
  • Нагородження команд «золотими медалями - цукерками».

Підсумок.

Ведуча.

  • Сьогодні від  квесту  ви отримали  гарний настрій і практичні знання , які зможете використовувати у своїй роботі .
  • Дякуємо за активну співпрацю! До нових зустрічей!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Владислав\Desktop\download.png

Маршрутний лист команди ______________________________________________

Девіз : В нас усіх одна дорога,

           Де чекає перемога!

 

 

Станції

Відмітка про виконання  

1.Станція «Лего»

C:\Users\Владислав\Desktop\download.jpg

 

 

  1. Станція «Ранкова зустріч»

C:\Users\Владислав\Desktop\images.jpg

 

  1. Станція «Хвилинка відпочинку» Картинки по запросу фізкультхвилинка картинки

 

  1. Станція «Лепбук» ÐšÐ°Ñ€Ñ‚Ð¸Ð½ÐºÐ¸ по запросу лэпбук картинки

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
9 березня 2019
Переглядів
2475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку