Квест « Вчимо по - новому»
Мета: продовжувати знайомство з квестом як активною формою роботи; отримати практичні вміння необхідні під час роботи в НУШ; формувати вміння орієнтуватися та читати маршрут за допомогою плану місцевості.
Обладнання: маршрутні листи, підписи станцій, заготовки для лепбука,
лего, музичний супровід.
Розпочинається квест у вестибюлі школи. У квесті беруть участь 2 команди. За допомогою карти учасники мають пройти 4 станції , на кожній чекають різні завдання. Виконавши ці завдання, команда повинна сфотографувати й отримати дозвіл рухатися до наступної станції.
Ведуча .
- Доброго дня, шановні учасники квесту « Вчимо по-новому».
Інструкція до квест-гри
1. Команда повинна працювати злагоджено та дружньо.
2. По закінченню кожного етапу сфотографуватись напам'ять, узявшись за руки і піднявши їх вгору.
3. Участь в етапах повинні брати всі учасники команди.
- Ми раді вас вітати сьогодні!
- Сьогодні наші команди здійснять цікаву подорож. Будь ласка, команди представте себе. Команди придумують назви команд.
1.
Девіз: Ми веселі і завзяті ,
Ми бажаєм перемагати.
2.
Девіз: В нас усіх одна дорога,
Де чекає перемога!
Лепбук – це книга, яку кладуть на коліна.
Лепбук – це тематична папка. Створення леп бука - це процес збереження цікавої інформації в незвичній форми.
Лепбук дозволяє узагальнити й систематизувати знанння, сприяє формуванню цілісної картини.
Учитель забезпечує ресурсами й консультативною допомогою.
Етапи створення :
У вас є заготовки книжечок , які можна використовувати для створення лепбука. І є інформація, яку можна використати .
Отже, ваше завдання - створити лепбук .
(Команда працює, створюючи лепбук. По завершенню фотографуються з виготовленим лепбуком. Переходять на іншу станцію відповідно листа- маршруту).
Станція 2. «Ранкова зустріч»
Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо й поважно вітається з іншими дітьми, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, які, зазвичай, готує педагог, щоб представити навчальні завдання дня.
Давайте ми разом проведемо «Ранкову зустріч».
Доброго дня , Оксанки! ( І так далі, поки з усіма привіталися.)
Перша група підходить до вінка й бере квіти .
Друга група підходить до вінка й бере стрічки.
Усього у вінку могло бути до 12 різних квіток, кожна з яких мала свій символ.
Мак вважається не тільки квіткою мрій, але й символом родючості, краси та молодості;
ромашка — символом кохання, ніжності та вірності;
соняшник — відданості й вірності;
волошки у віночку — символ людяності;
ружа, мальва і півонія — символи віри, надії, любові;
м’ята — оберег дитини та її здоров’я;
материнка — символ материнської любові;
лілея — дівочі чари, чистота, цнота;
див’ясил — корінь дев’яти сил, який зміцнює та повертає здоров’я;
безсмертник — символ здоров’я, загоює виразки, і рани;
цвіт вишні та яблуні — материнська відданість та любов;
калина — краса та дівоча врода;
хміль — гнучкість і розум;
польовий дзвіночок — вдячність.
Найпершою по центру в’язали світло-коричневу стрічку — символ землі–годувальниці, пообіч якої жовті — символ сонця;
за ними — світло-зелені й темно-зелені — краса та молодість;
голубі й сині — небо і вода, що надають силу й здоров’я.
Далі йшли жовтогаряча — символ хліба, фіолетова — мудрість,
малинова — душевність і щирість, рожева — достаток.
Білу вплітали лише тоді, коли кінці її були розшиті сріблом і золотом (на лівому — сонце, на правому — місяць).
Невишита стрічка не пов’язувалася, це був символ пам’яті про померлих.
Гра « РОЗ'ЄДНАТИ СЛОВА І ПРОЧИТАЙ ПРИСЛІВ'Я ТА ПРИКАЗКИ».
2.ТРИМАЙ ХАТИНОЧКУ, ЯК У ВІНОЧКУ.
3. ЯКИЙ ВІНОЧОК – ТАКИЙ І ГОЛОСОЧОК.
4. ВІНОЧОК ВИТИ - ЖИТТЯ ЛЮБИТИ.
5. ХАТА – ЯК ВІНОЧОК, ГОСПОДИНЯ - ЯК КВІТОЧКА
- Дуже гарно попрацювали!! Дякуємо за гарну роботу!!
(Команда фотографується зі створеним вінком. Переходять до іншої станції.)
Станція 3. «Хвилинка відпочинку»
А тепер пропонуємо відпочити.
Флешмоб під мелодії дитячих пісень.
Станція 4. «Лего»
Сучасні діти значно відрізняються від попередніх поколінь. Вони не обов’язково будуть поділяти погляди старших. Яке життя оберуть сьогоднішні школярі? Якою б не була відповідь, маємо запропонувати майбутнім поколінням українців школу, яка буде для них сучасною. Саме сучасній школі відповідає інноваційна ЛЕГО-система.
ЛЕГО- конструктор – це набір для створення різних цікавих ігор. Для наборів ЛЕГО характерні висока якість, естетичність, незвичайна міцність, безпека. Широкий вибір цеглинок і спеціальних деталей дає дітям можливість будувати все, що душі завгодно.
За допомогою конструктора ЛЕГО вирішуються завдання освітньої діяльності початкової школи за наступними напрямками:
І тому ми сьогодні пропоную вам пограти у конструктор ЛЕГО. Здобуті навички ви можете застосовувати з будь-якого предмета в початковій школі.
Синя цеглинка – озера, річки та мешканці озер та річок.
Блакитна цеглинка – моря, океани та мешканці морів, океанів.
Зелена цеглинка – рослини (дерева, кущі, квіти )
Жовта цеглинка – тварини.
Оранжева цеглинка – овочі.
Червона цеглинка – фрукти.
На загадки відповідаємо цеглинкою відповідного кольору.
Зробимо з вами графічний диктант на пластині. Після закінчення звіримо диктант зі зразком.
Звіримо за зразком. Далі можна говорити на уроці про кількість використаних цеглинок, яких за кольором цеглинок більше – менше,
Які цеглинки довші –коротші.
Цю гру можна використовувати на уроці літературного читання, трудового навчання, образотворчого мистецтва та інших уроках.
Учням роздаються заздалегідь підготовлені малюнки.
Визначте, будь ласка, із якої казки цей малюнок. Так, із казки «Зайчикова хатка»
Зайчикова хатка луб’яна, а Лисиччина хатка із льоду. Пригріло сонечко, і що сталося із хаткою Лисички?.....
Лисичка от-от вижене Зайчика із хатки. Завдання: допомогти Зайчику та побудувати будинок із маленьких цеглинок, викладаючи його зліва від малюнка.
Пограємо в командні ігри із конструктором ЛЕГО.
Із мішечка оберіть цеглинку. Ті, у кого цеглинки однакові, – одна команда.
Діти вчаться творчо підходити до виконання завдання, застосовувати набутий досвід і вміння, розвивати уяву.
Одному із учасників показую предмет. А він не говорить своїй команді, а мовчки будує, використовуючи будь-які за кольором та за формою кубики лего, будує доти, поки команда не вгадає, що це. Лише коли хтось з групи назве правильно слово, можна сказати «ТАК»
Коли група відгадає слово, наступний гравець отримує нове слово, і гра продовжується.
Що було легше – будувати чи відгадувати?
Діти вчаться утримувати інформацію у памяті, самоконтролю, асоціативно мислити.
Група отримує аркуш паперу і ручку.
Група матиме декілька хвилин, (залежно від віку і складності фігури), щоб запам’ятати, як виглядає зразок.
Потім фігура ховається, і завдання побудувати по пам’яті таку ж конструкцію.
Коли вперше використовуєте цю вправу, використовується зразок досить легкий, а потім поступово ускладнюється.
Конструкція 1. (легка)
Конструкція 2. ( складніша)
(Після виконання завдань команда фотографується. Отримує відмітку у маршрутному листі.)
Підсумок.
Ведуча.
Маршрутний лист команди ______________________________________________
Девіз : В нас усіх одна дорога,
Де чекає перемога!
Станції |
Відмітка про виконання |
1.Станція «Лего»
|
|
|
|
|
|
|
|