Квест. "Використання QR-кодів у позакласній роботі з природничо-математичних наук"

Про матеріал
Дана робота розкриває значення практичного використання QR-кодів та гаджетів у позакласній роботі. У цій роботі охоплений теоретичний матеріал із предметів точних наук, а також тих предметів, на яких вони використовуються. Даний матеріал може бути використаний вчителями природничо-математичних наук у позакласній роботі, предметних тижнях та декадах для учнів 8-11 класів. Учні можуть скористатись даним матеріалом для інтелектуального розвитку.
Зміст архіву
Перегляд файлу

0

Перегляд файлу

 

10.png
11.png
12.png
13.png
2.png
3.1.png
4.png
5.1.png
5.2.png
5.3.png
6.png
7.1.png
7.2.png
7.3.png
8.png
9.1.png
Перегляд файлу

Тeмa: Використання QR-кодів у позакласній роботі.

Природничо-математичний квест.

Квест  — це гра, що полягає в розгадуванні різноманітних загадок, кросвордів, відшуканні відповідей на запитання, виконанні завдань. Вона відбувається в межах школи. Команда формується із учнів одного класу. Кожна із команд отримує карту маршруту (Додаток 1). Потім проводиться жеребкування (карточки з числами від 1 до 12). Початком буде станція із номером вибраного числа. Прибувши на станцію, команда отримує завдання у вигляді QR-кода від чергового станції, який потім і оцінить правильність виконання у вигляді квестонів (Додаток 1.1). Де знайти наступне завдання дізнаються із карти маршруту (рухаємось за годинниковою стрілкою). Виконавши всі завдання, команди повертаються на місце жеребкування для підведення підсумків та оголошення переможців. Перемагає той, хто набере більшу кількість квестонів.

 

Правила гри:

  1. У квесті приймають учні 8-11 класів
  2. Обов′язкова наявність телефонів зі сканером та доступ до мережі Інтернет.
  3. На виконання завдання відводиться 5-7 хвилин.
  4. За правильність виконання отримують по 1 квестону від чергового станції.
  5. Команда отримує наступне завдання тільки після розв’язання попереднього або якщо час вийшов для  виконання.
  6. За дотримання правил слідкують організатори та чергові станцій.
  7. Організатори та чергові станцій не підказують і не  допомагають командам.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Станція «Ребусна»

Учні отримують ребуси, на яких закодовані слова, що треба розгадати.

(Додаток 2)

 

1

85812

2

3

 

 

ІІ. Станція «Кросвордна»

Розгадайте кросворд (Додаток 3.1, Додаток 3.2)

1. Ім′я дівчинки, що подорожувала у часі.

2. Без нього не можуть жити живі організми.

3. У творах цю тварину називають хитрою, підступною.

4. Віртуальні гроші.

5. Паралелограм, у якого всі сторони рівні.

6. Напій, що не дає заснути.

7. На ньому полетів барон Мюнхаузен на Місяць.

 

 

ІІІ. Станція «Математична»

Відгадайте математичні терміни [1]. (Додаток 4)

  1. Термін, що походить від грецького слова, що означає  «та , що стягує».

Підказка: найбільша сторона прямокутного трикутника.

  1. Термін, що походить від латинського слова, що означає «той, що несе». Підказка: це величина, яка характеризується числовим значенням і напрямком.
  2. Термін, що походить від грецького слова, що означало «столик».

Підказка: чотирикутник, дві протилежні сторони якого паралельні, а дві другі не паралельні.

 

 

ІV. Станція «Фізична скринька»

На столі в трьох скриньках лежать предмети. А які? Спробуйте відгадати! (Додаток 5.1, Додаток 5.2, Додаток 5.3)

1 скринька.

  • Це камінь. Він оберігає від напасті, від хвороб;
  • електричні властивості цього предмета згідно древній красивій казці відкриті дочкою Фалеса Мілетського;
  • він притягує нитки, порошинки, легкі предмети.

 

2 скринька.

  • Цей предмет є у кожного;
  • при використанні піддається деформації вигину;
  • в процесі використання має місце рух тіл відносно один одного;
  • при його використанні зміцнюються зуби;
  • стоматологи рекомендують привчати дитину з дитинства користуватися цим предметом.

 

3 скринька.

  • Цей предмет має ідеальну форму;
  • тонка плівка мильної води, яка формує сферу з переливчастою поверхнею;
  • зазвичай існує лише кілька секунд і лопається при дотику або мимовільно;
  • він викликає захват людей будь-якого віку;
  • він часто лопається, як нездійснена надія.

 

 

V. Станція «Музика чисел»

А тепер перевіримо ваші знання з музики. Чи знаєте ви…

(Додаток 6)

1. Скільки нот містить музична гама?

2. Скільки нот використано було при написанні відомої щедрівки «Щедрик, щедрик, щедрівочка…»?

3. Яку геометричну фігуру «малює» диригентська паличка під час виконання вальсу?

 

 

VI. Станція «Казкова хімія»

Про який хімічний елемент, відомий здавна,  згадується в казці, зображеній на картинці? (Додаток 7.1, Додаток 7.2, Додаток 7.3)

C:\Users\1\Desktop\Без названия.jpg

C:\Users\1\Desktop\Без названия (1).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\1\Desktop\hqdefault.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VII. Станція «Загадкова біологія»

Відгадайте загадки, які мають відношення до біології (Додаток 8)

1. Одним помахом хвоста вона розбила золоте яєчко.

2. Її голова плавно переходить у хвіст, навіть шиї немає.

3. Хвіст у неї буває тільки в дитинстві, а потім пропадає.

 

 

 

VIII. Станція  «Комп′ютерна»

Знання з інформатики перевірить кросворд (Додаток 9.1, Додаток 9.2)

1. Найменша одиниця  вимірювання  інформації.

2. Як називається глобальна  комп'ютерна мережа.

3. Засіб операційної системи Windows, призначений для обміну даними між додатками.

4. Пристрій для передачі комп’ютерних даних на великі відстані телефонними лініями зв’язку.

5. Чим може захворіти комп’ютер?

6. Сукупність правил запису й подання даних у пам’ять комп′ютера, у базі даних, на екрані монітора або на зовнішньому носії.

7. Висококваліфікований фахівець з комп’ютерів, який використовує свої знання і засоби для отримання інформаційного доступу до ресурсів, що оберігаються.

8. Хто є засновником компанії Microsoft?

9. Носій даних, що складається з плоскої круглої пластини, яка обертається, для читання або запису даних.

10. Пристрій відображення тексту або графічної інформації.

11.  Діалог у реальному часі з використанням комп’ютерної мережі.

 

 

 

IX. Станція «Рекламна»

Зараз у нас буде рекламна пауза. Для цього поговоримо про рекламу. І так.

(Додаток 10)

1. Що є двигуном торгівлі?

2. Що заважає дивитись улюблений серіал чи мультфільм?

3. Будь-яка оплачена конкретною особою форма комунікацій, призначена для просування товарів, послуг чи ідей.

 

 

X. Станція «Джерельна»

Перевіримо ваші знання з географії. (Додаток 11)

1. Найглибше озеро на планеті.

2. По якій території протікає річка, яку я тільки що назвала?

3. Яка річка тече від А до Я?

 

XI. Станція «Технічна»

Відгадайте, будь ласка, назву відомих побутових приладів.(Додаток 12)

1. Гладить все, чого торкається, а торкнеш – кусається.

2. Живе там всесвіт день і ніч, насправді то – звичайна річ.

3. У череві – лазня, у носі – решето, одна рука й та на спині.

 

 

XII. Станція «Придорожня»

За назвою станції ви зрозуміли,  що настав час для відпочинку. (Додаток 13) А тому зараз будемо грати. А правила такі: у вас є предмети (гральна карта, волоський  горішок, соломинка для пиття солодких напоїв, цукерка) і ними потрібно попасти в капелюх з відстані 2 метри. Кількість спроб необмежена. Отримаєте квестор тільки після попадання всіх предметів. Слідкуйте за часом.

 

Весь маршрут квесту подолали, а тепер визначимо переможців, підрахувавши квестони (нагороджуються переможці солодощами та  грамотами).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

Результат пошуку зображень за запитом "картинки сундука с сокровищами"

Додаток1.1

 

 

 

 

C:\Users\1\Desktop\коди\копійка.jpg

 

 

 

 

 

І. Станція «Ребусна»                                                                             Додаток 2

 

 

C:\Users\1\Desktop\КОДИ_1\My_Gallery.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Станція «Кросвордна»                                                                  Додаток 3.1

C:\Users\1\Desktop\коди\2.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Додаток 3.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

л

 

 

 

 

 

2.

 

и

 

 

 

 

3.

 

 

с

 

 

 

 

4.

 

 

т

 

 

 

 

 

5.

 

о

 

 

 

 

 

6.

 

п

 

 

 

 

 

7.

 

а

 

 

 

 

 

8.

 

д

 

 

 

 

 

 

 

 

 ІІІ. Станція «Математична»                                                               Додаток 4

 

C:\Users\1\Desktop\коди\3.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Станція «Фізична скринька»                                                       

 

      Додаток 5.1

C:\Users\1\Desktop\КОДИ_1\5.1.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

    Додаток 5.2

C:\Users\1\Desktop\КОДИ_1\5.2.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

Додаток 5.3

C:\Users\1\Desktop\КОДИ_1\5.3.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Станція «Музика чисел»                  

                                      Додаток 6

C:\Users\1\Desktop\коди\5.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VI. Станція «Казкова хімія»        

                                                  

C:\Users\1\Desktop\коди\7_1.png

                          Додаток 7.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\1\Desktop\коди\7_2.png                                           

                                           Додаток 7.2

 

  

                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          Додаток 7.3

C:\Users\1\Desktop\коди\7_3.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VII. Станція «Загадкова біологія»                                                     Додаток 8

 

 

 

                        

C:\Users\1\Desktop\коди\7.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VIII. Станція  «Комп′ютерна»                                                      

 

C:\Users\1\Desktop\КОДИ_1\9.1.png                   Додаток 9.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

І

 

 

 

 

 

 

2

 

Н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

ф

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

О

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

Р

 

 

 

 

 

6

 

 

 

М

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

А

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

Т

 

 

 

 

 

 

9

 

И

 

 

 

 

 

 

 

10

 

К

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

А

 

 

 

 

 

 

   Додаток 9.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІХ. Станція «Рекламна»

Додаток 10

C:\Users\1\Desktop\КОДИ_1\10.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Х. Станція «Джерельна»

 

C:\Users\1\Desktop\КОДИ_1\11.png

                       Додаток 11  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІ. Станція «Технічна» 

 

 

C:\Users\1\Desktop\КОДИ_1\12.png

                        Додаток 12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІІ. Станція «Придорожня» 

 

C:\Users\1\Desktop\КОДИ_1\13.png

Додаток 13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді

І. Монітор, таблиця, аргумент.

ІІ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

а

л

і

с

а

 

 

2.

к

и

с

е

н

ь

3.

л

и

с

и

ц

я

 

4.

б

і

т

к

о

ї

н

 

5.

р

о

м

б

 

 

 

6.

с

п

о

р

т

 

 

7.

к

а

в

а

 

 

 

8.

я

д

р

о

 

 

 

 

ІІІ. Гіпотенуза, вектор, трапеція.

ІV. Бурштин (рос. янтар), зубна щітка, мильні бульбашки.

V. 7, 3(фа, ре,фа, мі), трикутник.

VІ.  «Олов′яний солдат» (олово), «Золотий ключик» (золото), «Кресало» (рос. «Огниво») (кремній).

VІІ. Миша, змія, жаба.

VІІІ.

 

 

 

 

 

1

б

І

т

 

 

 

 

 

2

і

Н

т

е

р

н

е

т

 

 

 

 

3

б

у

ф

е

р

 

 

 

 

 

 

4

м

О

д

е

м

 

 

 

 

 

 

5

в

і

Р

у

с

 

 

 

6

ф

о

р

М

а

т

 

 

 

 

 

 

 

7

х

А

к

е

р

 

 

 

8

г

е

й

Т

с

 

 

 

 

 

9

д

И

с

к

 

 

 

 

 

10

е

К

р

а

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

ч

А

т

 

 

 

 

 

 

ІX. Реклама

X. Озеро байкал, річка По (Італія), річка Амудар′я.

ХІ. Праска, телевізор, електрочайник.

 

 

 

 

1

 

zip
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
27 січня 2020
Переглядів
1125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку