"Квест з Незнайком на святі Букваря"

Про матеріал
Квест буде цікавим і розвиваючим доповненням на святі Букваря. Це чудова можливість зацівити дітей у повторенні вивченого матеріалу. Можна провести на уроці.
Перегляд файлу

Квест з Незнайком на святі Букваря

Незнайко:

- Доброго ранку!

 

Ведуча:

- Який «Добрий ранок!»? Це ж день!

 

Незнайко:

- А я не знаю чи ранок.

 

Ведуча:

А чого це ти так репетуєш? Поправляв того капелюха, не міг всістися на стільці і вирішив нам свято зіпсувати?

 

Незнайко:

Свято? У вас сьогодні свято? Ви що за мене забули?

 

Ведуча:

У нас сьогодні свято! Першокласники вивчили всі букви, прочитали першу книжку – Буквар.

 

Незнайко:

Всі букви? Не вірю!

 

Ведуча:

Чому це ти не віриш? Вони вже дуже розумні: читають, пишуть, розв'язують приклади і задачі.

 

Незнайко:

Стоп! Стоп! Стоп! Це вони вже скоро перейдуть у другий клас?

 

Ведуча:

Звичайно!

 

Незнайко:

Щось тут не те!

 

Ведуча:

Чому?

 

Незнайко:

А чому вони без капелюхів сидять?

 

Ведуча:

А для чого їм капелюхи?

 

Незнайко:

Як «Для чого»? В кого є капелюх і ще чим більший, в того дуже розумна голова.

 

Ведуча:

Я бачу, яка вона в тебе розумна. Ти навіть не знаєш чи ранок, чи день, чи вечір.

 

Незнайко:

Ти чого? В мене не звичайний капелюх! Хто його одіне, того думки всі почують.

 

Ведуча:

Не вірю!

 

Незнайко:

А ти перевір, про що думають першокласники.

(Ведуча зачитує питання по одному до дітей і  на голову

по черзі дітям кладе капелюх Незнайка. Звучить мелодія.

Вчительці, директору, заступнику капелюх дає в руки і так

само зачитує питання і звучить мелодія до кожного.)

 

Ведуча до дітей:

  1. Коля, які в тебе були думки на Першому уроці у першому класі?

 

(Ведуча одягає на голову дитині капелюх. Звучить мелодія).

 

  1. Матвію, що ти думав, коли у твоїй ручці закінчувалася паста?

 

(Ведуча одягає на голову дитині капелюх. Звучить мелодія).

 

  1. Давиде, які в тебе були думки, коли ти після дитячого садка прийшов до школи?

 

(Ведуча одягає на голову дитині капелюх. Звучить мелодія).

 

  1. Сашко, які в тебе були думки, коли ти засинав?

 

(Ведуча одягає на голову дитині капелюх. Звучить мелодія).

 

  1. Нікіто, згадай, що робила твоя мама, коли ти виконував домашнє завдання?

 

(Ведуча одягає на голову дитині капелюх. Звучить мелодія).

 

 

  1. Давиде, які в тебе були думки, коли вчителька казала, що ви на кінець першого класу будете дуже розумні?

 

(Ведуча одягає на голову дитині капелюх. Звучить мелодія).

 

  1. Владе, що ти думав, коли вчителька тебе вчила писати нову букву?

 

(Ведуча одягає на голову дитині капелюх. Звучить мелодія).

 

Ведуча:

Дуже цікаво!

 

Незнайко:

А ще хочеться дізнатися, які були думки у вчительки першокласників!

 

Ведуча:

Ми й дорослих можемо почути думки?

 

Незнайко:

Звичайно! Тільки треба, щоб Катерина Валентинівна хоч за краєчок капелюха потримала.

 

Ведуча до вчительки:

Виконаємо бажання Незнайка!

 

Вчителька:

Виконаємо!

 

(Ведуча дає капелюх першій вчительці. Зачитує питання, тоді звучить мелодія).

 

Ведуча:

Які у Вас були думки, коли Ви перевіряли зошити з математики?

 

Незнайко:

А ще мені цікаво дізнатися, які думки в директора.

 

Ведуча:

Незнайку! Точно?

 

Незнайко:

Точно! Точно!

 

(Ведуча дає капелюх директору. Зачитує питання, тоді звучить мелодія).

 

Ведуча до директора:

Які у Вас були думки, коли Ви чули репетиції першокласників до свята Букваря?

 

Незнайко:

А ще мені цікаво дізнатися про думки заступника!

 

(Ведуча дає капелюх заступнику. Зачитує питання, тоді звучить мелодія).

 

Ведуча до заступника:

Які у Вас були думки, коли Ви на перерві проходили біля першого класу?

 

Ведуча:

Незнайку! Це всі твої бажання?

 

Незнайко:

Ні! Ти думаєш, що я прийшов до вас з

пустими руками?

В мене для першокласників є завдання.

Коли вони їх виконають, тоді нехай вже й

переходять у другий клас.

 

(Незнайко передає конверти ведучій з завданнями для першокласників)

 

1 конверт.

                        Відгадати загадки.

Слухайте, діти, уважно!

- Є чарівник у школі в нас,

Ану, впізнайте, хто він?

Озветься – тиша йде у клас.

Озветься ще раз – гомін.

Щоб не спізнитись на урок

Нам голос подає…(дзвінок).

 

- Ось до класу всіх скликає

Голосистий цей дзвінок.

І ми радо поспішаєм

Не в садок, а на …(урок).

 

- Для письма, сказати  прошу,

Що потрібно взяти …(зошит).

 

- Довгі палички кругленькі:

Сині, жовті, зелененькі.

На папері походили,

Кольори свої лишили.

Звуться палички оці

Кольорові …(олівці).

 

- Виводять букви і слова

Яка цікава штука,

В руці виблискує здаля,

Нова, гарненька…(ручка).

 

- Дуже потрібна всім

І дорослим, і малим.

Всіх я розуму  вчу,

А сама завжди мовчу…(книжка).

 

- Цю найпершу в школі книжку

Знає будь-який школяр.

До усіх книжок доріжку

Прокладає наш… (Буквар).

 

Незнайко:

Які розумні!

 

Ведуча:

Діти! Давайте виконаємо завдання з другого конверта.

 

2 конверт.

Послухати і сказати: «ТАК» чи «НІ».

  1. Треба охайно на парті все складати?(ТАК)
  2. А до школи завжди поспішати? (ТАК)
  3. Їсти так, щоб чули всі усюди? (НІ)
  4. Говорити так, щоб чули всі люди?(НІ)
  5. Нести в портфелі чашки і ложки?(НІ)
  6. Слухати вчительку тільки трошки?(НІ)
  7. Малювати одним кольором усі малюнки?

(Ні)

  1. Замість портфеля нести торбинку?(НІ)
  2. Сидіти на уроці як заманеться?(НІ)
  3.           Завжди пам'ятати про дисципліну?

(ТАК)

  1.           Сміятися з тим на уроці, хто сміється?(НІ)
  2.           На свято нести вчительці намальовану власноруч картину?(ТАК)
  3.           Олівці один за одним ламати?(НІ)
  4.           Не слухати ні маму, ні тата?(НІ)
  5.           На уроці говорити безупинно?(НІ)
  6.           У зошиті каліграфічно писати?(НІ)

 

Незнайко:

Так, так, так…. Слухати, не переслухати. Які розумні першокласники!

Ведуча:

Діти! Переходимо до третього конверта.

 

3 конверт.

Я зачитую початок вірша, а ви його продовжуєте.

 

(Кожна дитина окремий вірш)

 

  1. Лев, лисиця і орел…

(Дуже люблять букву «Л».

З букви «Л» для цирку

Змайстрували гірку,

Щоб катались звірі

І жили у мирі).

 

  1. Чи це буква, чи драбина?-

(Дивувалася дитина.

Ну, якщо один щабель,

То, звичайно, буква «Н»).

 

  1. Лізе равлик на стеблинку.

(Сам несе свою хатинку.

В нього ніжки коротенькі

І чутливі, мов антенки.

Налякався і завмер.

Схожим став на букву «Р»).

 

  1. Гарні хлопці-молодці.

(Закопали два стовпці.

Третій їм допомагав-

Перекладину поклав).

 

  1. Тук-тук-тук, ток-ток-ток-

(Вибиває молоток.

Ним ви цвяхи заб'єте.

Схожий він на букву «Т»).

 

  1. Збоку, знизу і згори

(Схожа «З» на цифру 3.

Є три зуби в букви «З».

Ними все вона гризе).

 

  1. Га-га-га та ге-ге-ге

(Це напевно буква «Г».

Буква «Г» якраз така,

Наче шия в гусака).

 

Незнайко:

Які розумні!

 

Ведуча:

Виконаємо завдання з наступного конверта.

 

4 конверт.

Розв’язати задачі.

 

(Діти всі разом відповідають).

 

  1. Ось до класу на урок

Прилетіло шість сорок.

Дві пізніше прибуло,

Скільки всіх сорок було?(6+2=8)

8

 

  1. Вісім кошенят зліпив Семенко

І одне – мала Оленка.

Діти, ви б не полічили,

Скільки кошенят діти зліпили?(8+1=9)

9

 

  1. Шість малят-дошкільнят

Стали струнко в один ряд.

Підійшов до них Панас.

Скільки разом стало враз?(6+1=7)

7

 

  1. Подивіться, угорі

На ялинці – снігурі.

Тут – 4 і 3-там.

Дайте лік всім снігурам.(4+3=7)

7

 

  1. В клас зайшла Іринка,

А за нею – Яринка.

Слідом прибіг Гнат.

Скільки усіх хлоп’ят?

1

 

Незнайко:

Які розумні!

 

Ведуча:

Виконаємо завдання з 5 конверта.

 

5 конверт.

Сказати, який звук втік?

слон

ніч

весна

вода

кіт

ручка

село

школа

 

Незнайко:

Які розумні!

 

Ведуча:

Виконаємо завдання з шостого конверта.

 

6 конверт

Виконати руханку про черепаху.

 

Ведуча:

Виконаємо завдання з сьомого конверта.

 

7 конверт

Переглянути відео від Абетки.

 

Абетка:

Привіт, першокласники! В мене трапилося лихо – всі букви втекли і тепер я не знаю, що мені робити. Вони сказали, що повернуться в абетку лише тоді, коли їм пісню заспівають першокласники. Допоможіть мені! Я вас дуже прошу! Дякую!

 

Пісня «Гей ви, букви, жвавим кроком…»

Гей ви, букви, жвавим кроком.

Раз, два, три.

Вчили вас сто п’ять уроків.

Раз, два, три.

Через те вас добре знають.

З вами вже слова складають.

Раз, два, раз, два, раз, два, три.

Попереду йде Букварик.

Раз, два, три.

Букви всі зібрав в порядок.

Раз, два, три.

Всі його давно чекають

З іменинами вітають.

Раз, два, раз, два, раз, два, три.

Гей, школярики-соколи,

Раз, два, три.

Поспішайте всі до школи.

Раз, два, три.

Щоб не знали потім муки.

Раз, два, раз, два, раз, два, три.

А наука вам поможе.

Раз,два, три.

Бо всіх темних переможе.

Раз, два, три.

І ви станете синами

України неньки-мами.

                       Раз, два, раз, два, раз, два, три.

 

 

                                              Пісня «Про букви»

                      1. Знати треба школярам, що букви є на світі

                       Їх повинні знати всі: і дорослі й діти.

 

                       П-в: Букви можуть у слово збиратись.

                       Тільки треба для цього старатись.

 

                       2. Дружать з буквами усі: хлопчики й дівчатка.

                        Як не знати букви всі – книг не прочитати.

 

                      Танець з Букварями

                      Прощальна хвилина з Букварем

 

 

                       Незнайко:

Які ви розумні і талановиті!

 

Ведуча:

Ну що, Незнайку! Справилися першокласники з усіма завданнями?

Вони розумні, кмітливі, талановиті  і сьогодні заслуговують на Свідоцтво Нової Української школи про те, що вони закінчили курс навчання за Букварем.

 

 

1

 

docx
Додано
10 січня
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку