Квест з Незнайком на святі Букваря
Незнайко:
- Доброго ранку!
Ведуча:
- Який «Добрий ранок!»? Це ж день!
Незнайко:
- А я не знаю чи ранок.
Ведуча:
А чого це ти так репетуєш? Поправляв того капелюха, не міг всістися на стільці і вирішив нам свято зіпсувати?
Незнайко:
Свято? У вас сьогодні свято? Ви що за мене забули?
Ведуча:
У нас сьогодні свято! Першокласники вивчили всі букви, прочитали першу книжку – Буквар.
Незнайко:
Всі букви? Не вірю!
Ведуча:
Чому це ти не віриш? Вони вже дуже розумні: читають, пишуть, розв'язують приклади і задачі.
Незнайко:
Стоп! Стоп! Стоп! Це вони вже скоро перейдуть у другий клас?
Ведуча:
Звичайно!
Незнайко:
Щось тут не те!
Ведуча:
Чому?
Незнайко:
А чому вони без капелюхів сидять?
Ведуча:
А для чого їм капелюхи?
Незнайко:
Як «Для чого»? В кого є капелюх і ще чим більший, в того дуже розумна голова.
Ведуча:
Я бачу, яка вона в тебе розумна. Ти навіть не знаєш чи ранок, чи день, чи вечір.
Незнайко:
Ти чого? В мене не звичайний капелюх! Хто його одіне, того думки всі почують.
Ведуча:
Не вірю!
Незнайко:
А ти перевір, про що думають першокласники.
(Ведуча зачитує питання по одному до дітей і на голову
по черзі дітям кладе капелюх Незнайка. Звучить мелодія.
Вчительці, директору, заступнику капелюх дає в руки і так
само зачитує питання і звучить мелодія до кожного.)
Ведуча до дітей:
(Ведуча одягає на голову дитині капелюх. Звучить мелодія).
(Ведуча одягає на голову дитині капелюх. Звучить мелодія).
(Ведуча одягає на голову дитині капелюх. Звучить мелодія).
(Ведуча одягає на голову дитині капелюх. Звучить мелодія).
(Ведуча одягає на голову дитині капелюх. Звучить мелодія).
(Ведуча одягає на голову дитині капелюх. Звучить мелодія).
(Ведуча одягає на голову дитині капелюх. Звучить мелодія).
Ведуча:
Дуже цікаво!
Незнайко:
А ще хочеться дізнатися, які були думки у вчительки першокласників!
Ведуча:
Ми й дорослих можемо почути думки?
Незнайко:
Звичайно! Тільки треба, щоб Катерина Валентинівна хоч за краєчок капелюха потримала.
Ведуча до вчительки:
Виконаємо бажання Незнайка!
Вчителька:
Виконаємо!
(Ведуча дає капелюх першій вчительці. Зачитує питання, тоді звучить мелодія).
Ведуча:
Які у Вас були думки, коли Ви перевіряли зошити з математики?
Незнайко:
А ще мені цікаво дізнатися, які думки в директора.
Ведуча:
Незнайку! Точно?
Незнайко:
Точно! Точно!
(Ведуча дає капелюх директору. Зачитує питання, тоді звучить мелодія).
Ведуча до директора:
Які у Вас були думки, коли Ви чули репетиції першокласників до свята Букваря?
Незнайко:
А ще мені цікаво дізнатися про думки заступника!
(Ведуча дає капелюх заступнику. Зачитує питання, тоді звучить мелодія).
Ведуча до заступника:
Які у Вас були думки, коли Ви на перерві проходили біля першого класу?
Ведуча:
Незнайку! Це всі твої бажання?
Незнайко:
Ні! Ти думаєш, що я прийшов до вас з
пустими руками?
В мене для першокласників є завдання.
Коли вони їх виконають, тоді нехай вже й
переходять у другий клас.
(Незнайко передає конверти ведучій з завданнями для першокласників)
1 конверт.
Відгадати загадки.
Слухайте, діти, уважно!
- Є чарівник у школі в нас,
Ану, впізнайте, хто він?
Озветься – тиша йде у клас.
Озветься ще раз – гомін.
Щоб не спізнитись на урок
Нам голос подає…(дзвінок).
- Ось до класу всіх скликає
Голосистий цей дзвінок.
І ми радо поспішаєм
Не в садок, а на …(урок).
- Для письма, сказати прошу,
Що потрібно взяти …(зошит).
- Довгі палички кругленькі:
Сині, жовті, зелененькі.
На папері походили,
Кольори свої лишили.
Звуться палички оці
Кольорові …(олівці).
- Виводять букви і слова
Яка цікава штука,
В руці виблискує здаля,
Нова, гарненька…(ручка).
- Дуже потрібна всім
І дорослим, і малим.
Всіх я розуму вчу,
А сама завжди мовчу…(книжка).
- Цю найпершу в школі книжку
Знає будь-який школяр.
До усіх книжок доріжку
Прокладає наш… (Буквар).
Незнайко:
Які розумні!
Ведуча:
Діти! Давайте виконаємо завдання з другого конверта.
2 конверт.
Послухати і сказати: «ТАК» чи «НІ».
(Ні)
(ТАК)
Незнайко:
Так, так, так…. Слухати, не переслухати. Які розумні першокласники!
Ведуча:
Діти! Переходимо до третього конверта.
3 конверт.
Я зачитую початок вірша, а ви його продовжуєте.
(Кожна дитина окремий вірш)
(Дуже люблять букву «Л».
З букви «Л» для цирку
Змайстрували гірку,
Щоб катались звірі
І жили у мирі).
(Дивувалася дитина.
Ну, якщо один щабель,
То, звичайно, буква «Н»).
(Сам несе свою хатинку.
В нього ніжки коротенькі
І чутливі, мов антенки.
Налякався і завмер.
Схожим став на букву «Р»).
(Закопали два стовпці.
Третій їм допомагав-
Перекладину поклав).
(Вибиває молоток.
Ним ви цвяхи заб'єте.
Схожий він на букву «Т»).
(Схожа «З» на цифру 3.
Є три зуби в букви «З».
Ними все вона гризе).
(Це напевно буква «Г».
Буква «Г» якраз така,
Наче шия в гусака).
Незнайко:
Які розумні!
Ведуча:
Виконаємо завдання з наступного конверта.
4 конверт.
Розв’язати задачі.
(Діти всі разом відповідають).
Прилетіло шість сорок.
Дві пізніше прибуло,
Скільки всіх сорок було?(6+2=8)
8
І одне – мала Оленка.
Діти, ви б не полічили,
Скільки кошенят діти зліпили?(8+1=9)
9
Стали струнко в один ряд.
Підійшов до них Панас.
Скільки разом стало враз?(6+1=7)
7
На ялинці – снігурі.
Тут – 4 і 3-там.
Дайте лік всім снігурам.(4+3=7)
7
А за нею – Яринка.
Слідом прибіг Гнат.
Скільки усіх хлоп’ят?
1
Незнайко:
Які розумні!
Ведуча:
Виконаємо завдання з 5 конверта.
5 конверт.
Сказати, який звук втік?
слон
ніч
весна
вода
кіт
ручка
село
школа
Незнайко:
Які розумні!
Ведуча:
Виконаємо завдання з шостого конверта.
6 конверт
Виконати руханку про черепаху.
Ведуча:
Виконаємо завдання з сьомого конверта.
7 конверт
Переглянути відео від Абетки.
Абетка:
Привіт, першокласники! В мене трапилося лихо – всі букви втекли і тепер я не знаю, що мені робити. Вони сказали, що повернуться в абетку лише тоді, коли їм пісню заспівають першокласники. Допоможіть мені! Я вас дуже прошу! Дякую!
Пісня «Гей ви, букви, жвавим кроком…»
Гей ви, букви, жвавим кроком.
Раз, два, три.
Вчили вас сто п’ять уроків.
Раз, два, три.
Через те вас добре знають.
З вами вже слова складають.
Раз, два, раз, два, раз, два, три.
Попереду йде Букварик.
Раз, два, три.
Букви всі зібрав в порядок.
Раз, два, три.
Всі його давно чекають
З іменинами вітають.
Раз, два, раз, два, раз, два, три.
Гей, школярики-соколи,
Раз, два, три.
Поспішайте всі до школи.
Раз, два, три.
Щоб не знали потім муки.
Раз, два, раз, два, раз, два, три.
А наука вам поможе.
Раз,два, три.
Бо всіх темних переможе.
Раз, два, три.
І ви станете синами
України неньки-мами.
Раз, два, раз, два, раз, два, три.
Пісня «Про букви»
1. Знати треба школярам, що букви є на світі
Їх повинні знати всі: і дорослі й діти.
П-в: Букви можуть у слово збиратись.
Тільки треба для цього старатись.
2. Дружать з буквами усі: хлопчики й дівчатка.
Як не знати букви всі – книг не прочитати.
Танець з Букварями
Прощальна хвилина з Букварем
Незнайко:
Які ви розумні і талановиті!
Ведуча:
Ну що, Незнайку! Справилися першокласники з усіма завданнями?
Вони розумні, кмітливі, талановиті і сьогодні заслуговують на Свідоцтво Нової Української школи про те, що вони закінчили курс навчання за Букварем.
1