Заняття з використанням конструктора-лего "6 цеглинок" у 1 класі "Моє здоров'я "

Про матеріал
Мета: формувати в учнів розуміння комплексної складової здоров’я, вчити дбати про себе, виховувати життєву потребу – бути завжди здоровим. Матеріали: конструктор лего «6 цеглинок», сторінка з портфоліо учня/учениці, предметні малюнки, букви з розрізної азбуки, плакат із малюнком сонечка, відеоматеріали
Перегляд файлу

КЗ «Світловодська санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів №2»

 

                                                                   

 

Картинки по запросу про здоров'я

 

 

 

 

 

Картинки по запросу класс          ГОДИНА

для 1 класу

«Моє здоров’я»

 

 

 

                                                              Класний керівник

Тетяна ШЕВЧЕНКО

 

 

 

 

 

2023 рік

 

 

Тема «Моє здоров’я»

Мета: формувати в учнів розуміння комплексної складової здоров’я, вчити дбати про себе, виховувати життєву потребу – бути завжди здоровим.

Матеріали: конструктор лего «6 цеглинок», сторінка з портфоліо учня/учениці, предметні малюнки, букви з розрізної азбуки, плакат із малюнком сонечка, відеоматеріали

І Психологічне налаштування

1. Дихальні вправи

2. Вправа з йоги «Пальма» Тягнемося до сонечка. Відчуваємо, як ми виростаємо все вище і вище.

ІІ Визначення теми

1. Складання ключового слова з перших букв слів, що зображені на малюнках.

ЗУБИ   ДИТИНА   ОКО   РУКА   ОЖИНА  ВУХО  ЯБЛУКО

В учня/учениці в руках буква. Діти по черзі виходять до дошки і утворюють слово              ЗДОРОВ’Я   і  називають тему заняття.

2. Створення асоціативного куща.

-  Що для вас є здоров’я?

ІІІ Робота над темою

1.  Перегляд мультфільму про необхідність щеплень

-  Чому  наш герой на відміну від своїх друзів залишався здоровим?

-  Який висновок можемо зробити?

2.  Створення пам’ятки – сторінки портфоліо.(ДОДАТКИ)

2.1 Руханка під музичний супровід «Робот»

Висновок: щоб бути здоровими, потрібно рухатись, робити ранкову зарядку, займатися спортом, корисні прогулянки на свіжому повітрі. (Діти вклеюють три наліпки)

2.2 Гра «Хто більше»

 За допомогою «6 цеглинок» називаємо корисні продукти харчування

Висновок: щоб бути здоровим, потрібно споживати корисну їжу. (Діти вклеюють на свою сторінку наліпку про здорове харчування)

2.3 Вправа «Сонечко»

- Як сонце гріє нас своїми променями, так і нам слід зігрівати один одного теплим поглядом, добрим словом. Це впливає на наш емоційний стан, а отже і на здоров’я.

Діти утворюють коло і викладають за допомогою «6 цеглинок» промінчики сонця, розповідаючи про добрі справи. На сторінку з портфоліо вклеюють відповідну наліпку, роблять висновок.

- Який настрій у вас зараз?

2.4 Відгадування загадки

Рук і ніг не має, а у ліжко всіх вкладає.

Не побачиш ти його, якщо не заплющиш очі. (Сон)

Гарний, міцний сон – запорука гарного самопочуття протягом дня. Тому потрібно своєчасно засинати, щоб ранок був бадьорим.

Діти вклеюють відповідну наліпку.

ІV Рефлексія

1. Вправа «Мікрофон»

- Перегляньте створену вами сторінку і продовжіть речення «Щоб бути здоровим, я...»

2. Робимо загальний висновок, зичимо всім здоров’я.

 

Використані джерела:

Лорена Паджалунга, Анна Ланг «Граємо в йогу зранку», Видавництво «Манн», 2019р.

https://vseosvita.ua/library/embed/0018ic-5b6c.doc.html

https://www.youtube.com/watch?v=giMJIBJ56P0&ab_channel=SesameWorkshopInternational

https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4&ab_channel=CreativeTeacher

 

 

 

ДОДАТКИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 січня
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку