Інструкція
Квест - цікавий альтернативний варіант звичайним урокам.
1.Роздрукуйте всі сторінки.
2.Розріжте станції і розмістіть їх в різних частинах класу.
3.Поділіть клас на 6 команд.
4. Кожній команді роздайте "Маршрутний лист". У ньому діти будуть писати відповіді на запитання станцій і отримувати позначки від ведучого.
5. Розріжте вислів Дені Дідро. За кожну пройдену станцію команди будуть отримувати по 1 слову. Коли всі станції буде пройдено, треба скласти вислів і записати його внизу Маршрутного листа.
6. Порядок станцій розрізати і роздати командам. Поки одна команда працює на 1-й станції, інші йдуть на 2, 3 і т.д.
7. Насамкіець підготуйте медалі: роздрукуйте на колоровому картоні (не забудьте дописати ім'я вчителя), прикріпіть стрічки та роздайте переможцям. Підготуйте також цікавий приз, адже це - діти)
Бажаю успіху!
Вкажіть авторів цих творів:
Вставте пропущені слова у поезії Максима Рильського «Дощ»:
Благодатний, довгожданий,
Дивним __________ осіянний,
_________ вечірній гість
Впав бадьоро, свіжо, ________
На закурені будинки
__________ передмість.
Відкривай _________ груди,
Мати-земле! Дощ _________,
Оживить і запліднить,—
І пшеницею й ячменем
__________ повівом зеленим
Білі _________ звеселить.
Запишіть 3 порівняння з поезії Тараса Шевченка
«За сонцем хмаронька пливе».
Назвіть головних героїв творів:
Складіть сенкан про головного героя оповідання Григора Тютюнника «Дивак».
Назвіть твори з української літератури за 5 клас,
у яких головними героями є тварини.
Квест до Всесвітнього дня книги «Люблю читати!» Вчитель: Алєксандрова Ксенія Гінтасівна Маршрутний лист команди _______________________________ Клас: _______ Список учасників команди:
Дата: |
||
Станція |
Виконання завдання |
Відмітка ведучого |
Станція №_____
|
|
|
Станція №______ |
|
|
Станція №______ |
|
|
Станція №______ |
|
|
Станція №______ |
|
|
Станція №______ |
|
|
Ключ: |
Дені Дідро, філософ |
|
Люди |
перестають |
мислити, |
коли |
перестають |
читати. |
Люди |
перестають |
мислити, |
коли |
перестають |
читати. |
Люди |
перестають |
мислити, |
коли |
перестають |
читати. |
Люди |
перестають |
мислити, |
коли |
перестають |
читати. |
Люди |
перестають |
мислити, |
коли |
перестають |
читати. |
Люди |
перестають |
мислити, |
коли |
перестають |
читати. |
Порядок станцій |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Порядок станцій |
|||||
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
Порядок станцій |
|||||
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
2 |
Порядок станцій |
|||||
4 |
5 |
6 |
1 |
2 |
3 |
Порядок станцій |
|||||
5 |
6 |
1 |
2 |
3 |
4 |
Порядок станцій |
|||||
6 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |