Квест з української мови
«Мова наша калинова»
Мета:
Учасники: учні 6-8 класів
Обладнання: картки із завданнями на аркушах різного кольору для кожної команди
Етапи квесту:
I Ознайомлення з правилами
II Виконання завдань
III Визначення переможців та нагородження
Завдання для команд
Завдання для I команди (Розгадайте завдання, відгадка є ключем до наступного завдання)
Ой збирають чорнобривці в гаю квіти,
В‘яжуть стрічку й квіточку в стіжок,
Щоб до танцю вбратись в оберіг - …
(Вінок)
За сонцем хмаронька пливе, червоні поли розстилає,
І сонце спатоньки зове у синє море…
(Т.Г.Шевченко)
3) Із перших літер прізвищ скласти слово. У відкритих складах голосні пропущені.
Ухач, Черевань, Телех, Лікарчук, Стельмах,Кулій
(Учительська)
Амн…зія, дез…ртир, бар…када, монс…ньйон, інд…від, мереж…во, ад…кватний, акомпан…мент, ст…пендія.
Підкресліть у кожному слові певну літеру (другу). Якщо ви правильно виконали завдання, прочитайте назву кабінету. Зайдіть у цей кабінет і попросіть книжку з наступною підказкою.
(Медкабінет)
Вздовж алеї ростуть десять дерев. Між ними стоять лавки. Скільки є лавок? (Дев‘ять)
Знайди відповідний кабінет. Наступне завдання там.
Завдання для I I команди (Розгадайте завдання, відгадка є ключем до наступного завдання)
Щоб була краса дівоча,була врода,
Незрівнянно гарна, як наша країна,
Заплітають у віночок оберіг …
(Калина)
І досі снить: під горою
Меж вербами
та над водою
Біленька хаточка.
(Т.Г.Шевченко)
3) Із перших літер прізвищ скласти слово. Голосні пропущені.
Стельмах, Цюпко, Навроцька (Сцена)
4)Розподіліть слова у дві колонки:
Амн…зія, дез…ртир, бар…када, монс…ньйон, інд…від, мереж…во, ад…кватний, акомпан…мент, ст…пендія
Підкресліть у кожному слові певну літеру (другу). Якщо ви правильно виконали завдання, прочитайте назву кабінету. Зайдіть у цей кабінет і попросіть книжку з наступною підказкою.
(Медкабінет)
В родині п‘ять братів, кожен з них має сестру. Скільки дітей у цій родині? (Шість)
Знайди відповідний кабінет. Наступне завдання там.
Завдання для III команди (Розгадайте завдання, відгадка є ключем до наступного завдання)
Скільки там квіток!
Ми нарвали їх доволі,
Потім посідали в полі,
Щоб сплести …. (Вінок)
Сонце заходить,
Гори чорніють,
Пташечка тихне,
Поле німіє.
(Т.Г.Шевченко)
3) Із перших літер прізвищ скласти слово. Голосні пропущені.
Файбиш, Знайда, Костенко (фізика)
4)Розподіліть слова у дві колонки:
Амн…зія, дез…ртир, бар…када, монс…ньйон, інд…від, мереж…во, ад…кватний, акомпан…мент, ст…пендія
Підкресліть у кожному слові певну літеру (другу). Якщо ви правильно виконали завдання, прочитайте назву кабінету. Зайдіть у цей кабінет і попросіть книжку з наступною підказкою.
(Медкабінет)
Руки вгору підніми,
Пальці швидко полічи.
Зліва п‘ять і справа п‘ять.
Скільки разом, як сказать?
(Десять)
Знайди відповідний кабінет. Наступне завдання там.