5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Квест "Зима - чарівниця"

Про матеріал
Квест Зима - чарівниця " - це 4 зупинки (літературне читання, українська мова,математика, природознавство), які допоможуть дітям не тільки повторити правила,а й за допомогою цікавих пізнавальних завдань діснатися нове про зиму.
Перегляд файлу
  • Сьогодні перший день зими, тому ми візьмемо участь у квесті «Зима – чарівниця». (надошкукарту)
  • Білі мухи налетіли, —
    Все подвір'я стало біле,
    Незлічитибілих мух,
    Щолетять, неначе пух.
  • Так описує сніжну зиму видатний письменник Павло Тичина.
  • І ми з вами наблизилися до першої зупинки «Поетичний снігопад».  Вам потрібно встановити відповідність між рядками твору та його автором. З’єднайтеся у пару.

(групи озвучують урок з вірша і його автора)

«Дивувалася зима»

Дивувалась зима: Іван Франко

Чом це тають сніги,

Чом льоди скресли

всі на широкій ріці?...

 

«Мамо, ідевже зима,

Снігомтравицювкриває,

В гаю пташоквже нема…Леся Українка

 

 Ліна Костенко

 

Синиці голодом намлілись —
Така зима, така зима!..
Оце б у вирійполетіти, —
Так батьківщини ж там нема.

  • Молодці, ви стравилися з завданням.
  • Подивіться сніжинка впала. Це пролітала Снігова королева, змахнула своїм льодяним плащем і всі сніжинки розлетілися навкруги. І до вас вони долетіли теж і ось ми на зупинці

 «Крижаній». Обговоріть в групі обчислення прикладу і розмістить сніжинку на потрібну рукавичку.

(працюють в групі)

  • Вдало виконали завдання.
  • Скажіть, а якщо сніжинки зліпити докупи, що вийде? (сніжка)
  • Хто вловить сніжку, називає зимове слово та частину мови до якої воно відноситься. (зима – іменник).
  • Ось і відпочили.
  • Продовжуємо свою подорож і нас чекає зупинка «Мовна хурделиця». Увас на столах залишились крижинки від Снігової королеви, розмістіть їх у відповідні домівки:іменник, прикметник, дієслово.
  • А хто з вас був спостережливим і побачив на таблиці щось цікаве? А  ви звернули увагу на дахи будинків? Який будинок підходить місяцю грудню,а який лютому і січню. Як в неживій природі так і в живій відбуваються зміни, тож переходимо до наступної зупинки «Природничий калейдоскоп».
  • Перед вами чарівний, загадковий ліс, на столах тваринки, яких потрібно розселити по їх зимових домівках і пояснити ваші міркування, використовуючи довідку.
  • Завдання виконано добре. Як знавці природи ви супер.

Гра квест підійшла до фінішу. Підведемо підсумок грою «Незакінчене речення».

От випавсніг. Яка обнова!

Зима тодітака … (чудова).

Містачистенькі, білі села –

Зима і радісна, й … (весела).

Танцюють вальс сніжикиніжні,

Зима пухка і … (білосніжна).

Вона буває і серйозна,

Суха і вітряна, й … (морозна).

А як насунехмарасива,

Зима по-своєму … (красива).

А вранцііній – от обнова!

Яка зима у нас … (казкова)!

Гілок од інею не видно,

Тоді вона, звичайно … (срібна).

  • Дійсно зима – це чудова пора року. Про неї складали вірші - поети, малювали картини - художники. І ми звами трішки зазирнули в красу цієї пори року.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 березня
Переглядів
127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку