Квітка настрою. Правила класу.

Про матеріал
Дати назви групам, познайомити дітей з квіткою настрою , навчити домовлятися один з одним при розбіжностях, сварках.Розвивати: комунікативні компетентності, зв’язне мовлення. Виховувати : моральні якості, почуття колективізму та шкільні норми спілкування.
Перегляд файлу

Урок 3

Тема:Квітка настрою. Правила класу.

Мета: дати назви групам, познайомити дітей  з квіткою настрою , навчити домовлятися один з одним при розбіжностях, сварках.Розвивати: комунікативні компетентності, зв’язне мовлення. Виховувати : моральні якості, почуття колективізму та шкільні норми спілкування.

Обладнання : знак «Я »,»Хор»,олівці , фломастери, квітки, смайли, картки з кругами, листи А3, лист А1, маркери.

                                                                       Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ


 

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1 підбір назв для груп.

 

Слово вчителя: ми вже знаємо як кого звуть , але не знаємо як звертатися до груп. Давайте придумаємо назви кожній групі.

Пропоную обрати собі назву і зобразити її на папері . Домовтеся хто з вашої групи  вийде до дошки та розкаже, що ви обрали та чому ? повторіть . що вам треба зробити .

 

 

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
І. гра «Стежка»

Зараз ми пограємо у гру «стежка» . ви будете ходити по кабінету , коли я скаже «стежка » вам треба зібратися у свою групу. Покласти руку на плече своєму сусіду, коли почуєте «озеро»  підняти руки в гору , а коли почуєте «квочка» треба присісти тримаючись за руки. Виграє та група яка це зробить швидко, тихо , дружньо, уважно.

ІІ. Сценка « сварка Ляльок».

Діти наші друзі посварилися із-за к цукерки. Давайте подивимося , що буде далі.

Кому сподобалася їх поведінка? Чому?

  • Що ви можете їм запропонувати?
  • Які слова треба підібрати?
  • Давайте знайдемо місце у класі де всі будуть миритися. Як ми його назвемо?
  • Давайте запропонуємо нашім друзям сходити туди та помиритися.
  • Сценка примирення.

ІІІ. Квітка настрою.

У мене є конверт із чарівними квітами , послухайте казку про них.

Чи зможемо ми бути чарівниками та розфарбувати квіти?

Я кожному роздам квітку ви ії підпишіть ,або попросити допомогу у своїх друзів. Кожен день  в кінці занять ми будемо розфарбовувати одну пелюсточку. Згідно кольору нашого настрою.

ІV. Робота із смайликами настрою .

 Блакитний –сум,

Жовтий – спокій,

Рожевий – задоволення.

 

Зображення емоцій на картках –шаблонах.

ІV. РЕФЛЕКСІЯ. ПІДСУМОК УРОКУ

1.Складання правил класу.

2. фіксація настрою на першій пелюсточці. Чому такий колір?

 

Вийди, вийди, сонечко,
На дідове полечко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір'ячко,
На весняні квіточки,
На маленькі діточки.
Тут вони граються,
Тебе дожидаються.


 

 

 

  •  

 

docx
Додано
1 вересня 2019
Переглядів
1147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку