Квіз «Казковий світ України» для учнів початкових класів

Про матеріал
За допомогою відеороликів дітям пропонуються різні завдання, метою яких є перевірка знання учнями українських народних казок.
Перегляд файлу

Криворізька гімназія №30 Криворізької міської ради

 

 

Квіз

«Казковий світ України»

 

 

Підготувала вчитель

Зубкова Тамара Василівна

 

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг

 

Тема : «Казковий світ України»

Мета: продовжувати знайомити дітей з українськими народними казками; розвивати зв’язне мовлення, пізнавальні інтереси, мислення; розвивати вміння самостійно мислити; виховувати естетичні почуття, позитивне відношення українських народних казок.

Обладнання: екран для трансляції завдань; картки із зображенням Колобка та рукавички; казково прикрашена торбинка; відео; люстрації до українських народних казок;  презентація «Загадки до  українських народних казок» ; тестові завдання; атрибути на голову для учасників команд «Колобок» і «Рукавичка»; диплом переможця; призи всім учасникам.

Хід заходу

І. Організаційний момент.

Вступне слово вчителя.

Вчитель: - Доброго дня, мої любі діти.  Сьогодні у нас веселе свято – День знань.  За традицією в цей день перший урок присвячується нашій батьківщині – Україні. Що для вас є Україна?

Асоціативний кущ. «З Україною в серці»

(Відповіді дітей)

-А ще Україна – це наш український народ і його велика мудрість. І,

звичайно, українські народні казки. Саме в казках живе мудрість народу. Недарма кажуть, що в казках добро завжди перемагає зло. Отже українські народні казки вчать нас добру. А чи знаєте ви, діти українські народні казки?

От сьогодні ми і перевіримо як ви знаєте і любите українські казки. То ж розпочинаємо цікаві змагання під назвою «Казковий світ України».

Увага! Увага! Хлопчики й дівчатка,

До казки в гості вас запрошуємо, малята!

Ми маєм сповістити новину,

Що, як і ви, в далеку давнину,

Всі діти полюбляли казочки,

І слухали їх завжди залюбки.

Запрошуємо усіх дітей,

Запрошуємо усіх гостей

На зустріч з казкою

В цей чудовий день!

 

-А чи знаєте ви, друзі, звідки прийшла казка?

В ній живе народна мудрість, матусина ласка.

В ній звірята і пташата розуму навчають,

В ній завжди любов і дружба зло перемагають.

-Перед початком хотілося б почути вашу думку стосовно нашого заходу. Розкажіть, чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку (Метод «Мікрофон». Діти розповідають про свої очікування.)

 - Для початку  нам необхідно розділитися на команди та назвати їх. Пропоную кожному дістати з чарівної торбинки картки. Хто витягне картку, на якій зображений Колобок, той потрапляє в команду під назвою «Колобок» та отримує відповідний атрибут на голову, а хто витягне картку із зображенням рукавички, той потрапляє в команду «Рукавичка».

(Діти дістають з торбинки картки та поєднуються в команди «Колобок» та «Рукавичка», одягають на голови відповідні атрибути).

- А чи можемо ми провести квіз без журі. Пропоную обрати журі у складі………

- Команди створено, журі обрано то ж можемо починати. Бажаю нашим командам успіху.

ІІ. Основна частина.

1. Відео вікторина  «У казки на гостинах».

- Перший наш конкурс називається   «У казки на гостинах». Команди уважно продивляються відео завдання та записують  відповіді на питання до українських народних казок. Правильна відповідь буде показана після того, як учасники покладуть ручки на стіл.

(Діти переглядають відео завдання та записують назви казок. Додаток 1  ).

- А тепер аркуші з відповідями віддаємо журі.

2.  Конкурс  «З якої казки загадка».

Вихователь:

- Починаємо другий конкурс, у якому команди покажуть як вони можуть відгадувати загадки. Умови проведення конкурсу такі ж як і в першому. Учасники повинні записати відгадки на загадки до казок та віддати свої відповіді журі.

(Діти відгадують загадки. Додаток 2 ).

3. Музично-танцювальна пауза.

– Прийшов час оголосити проміжні результати . Поки журі підготується, пропоную нашим учасникам відпочити та потанцювати з героями казок.

(Діти виконують руханку «Колобок» ).

- Надаємо слово нашому шановному журі.

(Журі оголошує проміжні результати)

- Вітаємо команду, яка попереду, а другій команді бажаємо наздогнати лідера.

3.Третій конкурс. Тестові завдання.

- Продовжуємо наш квіз. Послухайте умови третього конкурсу. Потрібно дати відповіді на питання тесту. Записувати потрібно номер питання і букву.

(Діти колективно відповідають на питання тесту, записують відповіді на аркуші паперу і здають їх членам журі).

5.  Конкурс для капітанів команд « Відгадай казку?»

Вихователь:

- Для проведення останнього конкурсу запрошуються капітани команд «Колобок» та «Рукавичка». Капітани уважно слухають уривки з казок та по черзі вгадують їх назви. Кожна правильно вгадана казка приносить команді по 1 балу.

ІІІ. Підсумки  та нагородження переможців.

- Ось і надійшов до завершення наш квіз юних знавців українських народних казок. Попросимо журі оголосити переможців та нагородити учасників нашого конкурсу.

(Журі оголошує команду переможців, яким вручається диплом).

- Сьогодні всі ви старались, були активними, тому ніхто не залишиться без подарунку. А подарунки ми розіграємо в лотерею. (Кожному учасникові пропонується дістати з чарівної торбинки згорнутий папірець, на якому написано назву призу, який потім і вручається цьому учасникові).

Рефлексія.

Вихователь:

- А тепер мені хотілося б почути, чи справдились ваші очікування від нашого заходу. (Діти розповідають про свої враження).

-На останок  я хочу подякувати всіх учасників нашого квізу. Ви дуже добре знаєте наші українські народні казки. А в казках мудрість народу. То ж бажаю вам читати ще більше наших народних казок та ставати ще мудрішими. На цьому ми прощаємось з вами. На все добре.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Літературне читання, Сценарії
НУШ
Додано
7 листопада 2022
Переглядів
440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку