КВК має на меті узагальнити і закріпити набуті знання з курсу «Мистецтво європейського культурного регіону. Художня спадщина України». Його можна проводити у рамках мистецького тижня (наприклад, як «Один день із візуальними мистецтвами» або «Пізнаємо архітектуру своєї країни»), можна як узагальнюючу підсумкову гру між групами учнів одного класу чи змагання між паралельними класами.
КВК «МИСТЕЦТВОЗНАВЕЦЬ»
Мета:узагальнити і закріпити набуті знання з курсу «Мистецтво європейського культурного регіону. Художня спадщина України». Розвивати навички дослідницької діяльності учнів.
КВК можна проводити у рамках мистецького тижня (Наприклад, як «Один день із візуальними мистецтвами» або «Пізнаємо архітектуру своєї країни»), можна як узагальнююча підсумкова гра між групами учнів одного класу чи змагання між паралельними класами.
ХІД ГРИ.
Звучать урочисті фанфари.
Ведучі оголошують про подію – товариську інтелектуальну гру між класами. Представляються члени журі. На сцену запрошуються команди. Капітани представляють команду – її склад і назву.
І Конкурс «РОЗМИНКА». Запитання задаються кожній команді по-черзі, за кожну правильну відповідь – по 2 бали.
ІІ КОНКУРС «АРТИСТ» – 5 балів.
Домашнє завдання для команд було таким: кожен учасник команди мав вивчити на пам'ять поетичний твір про архітектурну споруду, (подані в «Мистецькому альбомі»). Під час гри капітан команди шляхом жеребкування визначається з пам’яткою архітектури. Демонструється відео фільм, який вивченою поезією озвучує представник команди. Чий виступ буде емоційнішим, цікавішим та креативнішим – та команда перемогла.
ІІІ КОНКУРС «УПІЗНАЙКО» (Візуальний)
Команді показують фрагменти, за якими учні мають визначити архітектурну споруду. Даються три спроби, протягом яких демонструються різні фрагменти: за першу -5б, за другу -3 б, за третю -1 б
Під час конкурсу капітанів команда виконує творчу роботу – складає слоган про супротивників, обов’язково у позитивній формі.
(як варіант – робота із запропонованими кросвордами)
IV КОНКУРС КАПІТАНІВ:
Кожному по N запитань. Відповідь дається дуже швидко і без обдумування.
ДЕ ЗНАХОДИТЬСЯ?...
V КОНКУРС(командний) :РОЗГАДАЙ КРОСВОРД
КРОСВОРД №1
ПО - ГОРИЗОНТАЛІ:
1.Чернігівський князь, за князювання якого побудований Спаський собор у Чернігові
3..Прямокутна у плані споруда, розчленована рядами колон і видовжених галерей.
4..Найбільше мозаїчне зображення Софійського собору.
5..Київський князь, за часів князювання якого зведений Софійський собор.
7.Цегла, яку використовували при побудові Софійського собору
8.Розпис стін собору по мокрій штукатурці
9.Перший мурований храм Київської Русі (церква)
10.Тип храмів періоду Київської Русі
11.Головний вхід православного храму орієнтований на…..
12.Чернігівська церква кінця ХІІ- поч. ХІІІ ст.
14.Купол православного храму, який увінчує центральну частину храму
ПО-ВЕРТИКАЛІ
2. Культова споруда
6. Кількість куполів Софійського собору
13. Головне місто Київської Русі
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||
3. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
4. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
5. |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
6 |
||||||||||||||
|
7. |
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
11. |
|
|
|
||||||||||||
|
12 |
|
|
|
|
|
|
13 |
|
||||||||
14. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
КРОСВОРД № 2 - зворотній (скласти запитання до поданих слів)
АРХІТЕКТУРА І СКУЛЬПТУРА УКРАЇНСЬКОГО БАРОКО
ПО - ГОРИЗОНТАЛІ:
ПО - ВЕРТИКАЛІ
П |
І |
Н |
З |
Е |
Л |
Ь |
|||||||||||||||||||
А |
|
||||||||||||||||||||||||
Л |
|||||||||||||||||||||||||
Л |
А |
В |
Р |
А |
|||||||||||||||||||||
Ш |
Е |
Д |
Е |
Л |
Ь |
|
Ц |
||||||||||||||||||
|
|
В |
|
С |
Р |
||||||||||||||||||||
А |
Н |
Д |
Р |
І |
Ї |
В |
С |
Ь |
К |
А |
|||||||||||||||
О |
|
В |
|
У |
С |
|
М |
|
|||||||||||||||||
М |
|
Л |
Т |
Е |
|||||||||||||||||||||
М |
І |
Ч |
У |
Р |
І |
Н |
|
Ь |
Р |
Р |
|||||||||||||||
|
Н |
|
Є |
В |
Р |
О |
П |
Е |
Й |
С |
Ь |
К |
Е |
||||||||||||
Ч |
Е |
Р |
Н |
І |
Г |
І |
В |
|
Т |
Л |
|
|
Т |
||||||||||||
|
|
К |
|
Ц |
И |
Б |
У |
Л |
Ь |
К |
А |
И |
|||||||||||||
|
А |
|
|
Ю |
Р |
І |
Й |
|
Н |
||||||||||||||||
М |
А |
Р |
І |
Ї |
Н |
С |
Ь |
К |
И |
Й |
|
А |
|
|
|||||||||||
С |
О |
Ф |
І |
Й |
С |
Ь |
К |
И |
Й |
||||||||||||||||
|
Ь |
|
Ї |
||||||||||||||||||||||
К |
В |
||||||||||||||||||||||||
И |
|||||||||||||||||||||||||
Й |
|||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
УГОРСЬКИЙ КРОСВОРД
Послідовно викресліть у сітці кросворда зашифровані слова, які читаються у будь-якому напрямку та «ламаються» під прямим кутом. Слова ніде не перетинаються.
Я |
Ж |
К |
Л |
А |
Щ |
Б |
Е |
Р |
Е |
І |
О |
Д |
Е |
С |
М |
Ї |
І |
Т |
Т |
Ф |
Ї |
Ь |
С |
И |
З |
Н |
Д |
Р |
Я |
О |
Т |
Л |
А |
Ц |
И |
А |
Н |
А |
Я |
С |
Е |
Б |
О |
Л |
Е |
К |
Ь |
М |
Н |
Б |
Т |
М |
А |
С |
Н |
А |
Б |
У |
Н |
У |
И |
Ч |
М |
О |
Ф |
Ф |
О |
Ш |
А |
Н |
С |
Ш |
У |
Г |
Б |
У |
Д |
У |
В |
І |
Р |
А |
Т |
А |
О |
Т |
С |
І |
М |
В |
Е |
Е |
К |
Р |
О |
Ю |
Й |
Ф |
А |
Завершення конкурсу. Підбиття підсумків. Нагородження переможця.
1