Календарне-тематичне планування уроків
«Інформатики» (у курсі «Я досліджую світ») для 2 класу 2023-2024н.р.
до підручника «Я досліджую світ» для 2 класу закладів загальної середньої освіти
(автори Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Хомич О.Л.,Гарбузюк І.В., Андрук Н.В)
за типовою освітньою програмою НУШ - 1, розробленою під керівництвом Савченко О.Я.
35 годин (1 година на тиждень)
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Сторінка у підручнику |
Сторінка у зошиті з інформатики |
Примітки |
І семестр |
|||||
Тема 1. Знайомство з комп’ютерами (4год) |
|||||
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Знайомство з комп’ютерами |
12 |
6 |
|
|
|
Навігатори. Досліджуємо комп’ютерну мишку і клавіатуру |
20 |
7-8 |
|
|
|
Здоров’я і комп’ютер |
28 |
9 |
|
|
|
Досліджуємо робочий стіл комп’ютера Як дізнатися погоду в Інтернеті |
37 |
10-11 |
|
Тема 2. Інформація (4 год) |
|||||
|
|
Інформація та інформаційні повідомлення |
47-49 |
12-14 |
|
|
|
Способи кодування інформації |
53, 60-61 |
15-20 |
|
|
|
Мова Суахілі. Кодування інформації |
66 |
21 |
|
|
|
Швидкий пошук і збереження інформації на комп’ютері |
74, 79 |
22-23 |
|
Тема 3. Корисні програми. Інтернет (8 год) |
|||||
|
|
Знайомство з графічним редактором |
88 |
24-26 |
|
|
|
Корисні програми: графічний редактор, перекладач |
93 |
27 |
|
|
|
Корисні програми: калькулятор |
105 |
28 |
|
|
|
Безпека у соціальних мережах |
115 |
30-32 |
|
|
|
Створюємо електронну пошту та Інтернет-спільноту |
125-126 |
32-33 |
|
|
|
Віртуальна екскурсія Ейфелевою вежею |
132 |
|
|
|
|
Створюємо і надсилаємо електронну листівку |
142 |
35 |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр |
|
|
|
ІІ семестр |
|||||
Тема 4.Алгоритми та моделі (10 год) |
|||||
|
|
Об’єкти і властивості |
10-11 (ч.2) |
36-37 |
|
|
|
Множини |
20-21 |
38-39 |
|
|
|
Правдива і неправдива інформація |
30 |
40 |
|
|
|
Закономірності |
|
41 |
|
|
|
Команди і виконавці |
63 |
42 |
|
|
|
Прості алгоритми |
63 |
43-44 |
|
|
|
Розгалужені алгоритми |
101 |
45-46 |
|
|
|
Емотикони |
70 |
47 |
|
|
|
Перші комп’ютери |
77 |
|
|
|
|
Поняття моделі |
86 |
48-49 |
|
Тема 5. Текстовий редактор. Відео (9 год) |
|||||
|
|
Шрифти |
|
50 |
|
|
|
Найпопулярніші текстові редактори |
|
51 |
|
|
|
Корисні програми: календар. Вчимося ставити нагадування |
103 |
29 |
|
|
|
Форматування тексту |
|
52 |
|
|
|
Робота з таблицями |
130 |
53 |
|
|
|
Знімаємо відео |
136 |
|
|
|
|
Авторство і доброчесність |
|
54-55 |
|
|
|
Створюємо таблицю у текстовому редакторі |
143 |
|
|
|
|
Підсумкові завдання: малюнкові шифри, розгалужені алгоритми Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр та за рік. |
|
56-58 |
|