Календарно-тематичне планування уроків
Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)
для 2 класу
За підручником «Я досліджую світ» : підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти. Частина 2 / Н. В. Морзе, О. В. Барна. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019.
За програмою НУШ (починаючи з 2019-2020 н.р.)
Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією |
|||
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Навколишній світ та інформація |
|
|
|
Сприймання людиною інформації |
|
|
|
Види інформації за способом подання |
|
|
|
Правдива і неправдива інформація |
|
|
|
Мережі для отримання інформації та спілкування |
|
Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|||
|
|
Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією |
|
|
|
Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв |
|
|
|
Пристрої для роботи з відео й зображеннями |
|
|
|
Пристрої для роботи зі звуком |
|
|
|
Пристрої для роботи з текстом |
|
|
|
Пристрої для обчислень |
|
Тема 3. Об’єкти. |
|||
|
|
Об’єкти навколишнього світу, властивості конкретних об’єктів та значення властивостей |
|
|
|
Порівняння та впорядкування об’єктів |
|
|
|
Середовище для об’єкта. Робочий стіл комп’ютера |
|
|
|
Об’єкти, з якими працює комп’ютер. |
|
|
|
Меню комп’ютерної програми. Огляд різних прикладів меню. Інструменти комп’ютерних програм. |
|
Тема 4. Малюнки й моделі |
|||
|
|
Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування. |
|
|
|
Створення та редагування не складних малюнків. Добір кольорової гами малюнка. Збереження малюнків |
|
|
|
Інструмент малювання ліній в графічному редакторі |
|
|
|
Інструменти графічного редактора |
|
|
|
Дії з об’єктами в графічному редакторі |
|
|
|
Створення зображення об’єктів, що складаються з геометричних фігур та зміна значень властивостей |
|
|
|
Створення орнаменту |
|
|
|
Інструменти для роботи з текстом у графічному редакторі |
|
|
|
Пристрої, що полегшують роботу людини |
|
Тема 5. Лінійні алгоритми |
|||
|
|
План виконання завдання. Планування в нашому житті |
|
|
|
Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів |
|
|
|
Комп’ютерне середовище виконавців |
|
|
|
Передбачення результату виконання алгоритму |
|
|
|
Зміна виконавця у середовищі Скретч |
|
|
|
Фрагмент малюнка та дії, які можна з ним виконувати. |
|
|
|
Створення малюнків за готовими алгоритмами |
|
|
|
Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч. Проект |
|
|
|
Презентація проекту |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік |
|
Мацаєнко С.В. © http://teach-inf.at.ua |
1 |