22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Лабораторна робота Числівники""

Про матеріал
Однією з найпоширеніших форм організації навчального процесу є лабораторні заняття. Лабораторне заняття зі стенографії – це форма навчального заняття, на якому студент під керівництвом викладача особисто проводить натуральні або імітаційні експерименти чи досліди з метою практичного підтвердження окремих теоретичних положень даної навчальної дисципліни, набуває практичних навичок роботи з лабораторним обладнанням. Лабораторне заняття має такі особливості: - мета роботи наперед точно визначена; - методика та послідовність виконання наперед точно відпрацьовані і зведені в інструкційну картку; - обладнання, прилади, інструменти наперед підібрані і запропоновані студентам; - результат, який повинен бути одержаний у роботі, відомий студентам. Розрізняють: - традиційні лабораторні заняття; - дослідні лабораторні заняття. На лабораторних заняттях з діловодства застосовуються такі форми роботи: 1. Індивідуальна робота студентів. 2. Групова. 3. Ланками. Лабораторні заняття зосереджують увагу насамперед на виробленні певних навичок, на оволодінні методикою роботи, саме тоді відбувається процес формування фахівців. Основне призначення лабораторних занять: - формування професійних вмінь і навичок; - вміння застосовувати знання на практиці; - дослідження наукових гіпотез. Проведення лабораторного заняття включає такі етапи: - проведення поточного контролю підготовленості студентів до виконання конкретної лабораторної роботи; - виконання конкретних завдань; - оформлення індивідуального звіту з виконаної роботи. - оцінювання викладачем результатів роботи студентів.
Перегляд файлу

Тема 5. Скорочений запис простих слів.

  Лабораторне заняття №12

Тема.  Числівники

Мета: закріпити загальні правила письма, розвивати навички швидкої раціональної грамотності, удосконалювати навички читання стенограм, з’ясувати особливості написання числівників.

Ключові слова: стенограма, з’єднувальна лінія, числівники.

Література

  1. Лоскутова С. А. Стенографія: Навч. посіб. для дистансійного навчання / С.А. Лоскутова. – К.: Університет  „Україна”, 2006. – 288 с.
  2. Лазников О.М. Сучасна стенографія / О.М. Лазников. – Д.: „Видавництво Сталкер”, 2003. – 272 с.
  3.  Круглова Н.И. Стенография / И.Н. Круглова. – Мн.: ТетраСистемс, 2000. – 272 с.

 

ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ

Використання цифр і математичних знаків як скорочень

У стенографії пишуть тільки арабські цифри. Написання їх по можливості спрощено. Нуль пишуть знаком Щ. У числах цифри пишуть безвідривно. Для позначення порядкових числівників після останньої цифри ставлять апостроф:


Слово СТО, ТИСЯЧВ пишуть початковими знаками під контрольною лінією, СОТНЯ – на контрольній лінії. Окремо слова СТО і ТИСЯЧА підкреслюють. За наявності цифр з цими знаками їх пишуть разом і не підкреслюють:

 

Якщо слово процент разом з цифрою, то пишуть цифру і тримірну лінію: один процент, п’ять процентів, сто процентів, половина, третина, чверть.

Питання для обговорення

  1. Посада стенографа у сучасному житті.
  2. Стенографія нового часу: Польща.

 

 

Завдання 1.  Застенографувати.

1,3,2,5,6,7,9,7,10,45,7025,031,65,1-ий,2-ий,5-ий,91-ий,14,78,32.

 

 

 

 

Завдання 2. Застенографувати: половина, чверть, перша половина, друга половина, третя половина, по-перше, по-друге, по-третє.

 

 

 

 

Завдання 3.  Застенографувати: 1000, 2452, 2000, 108321, 140200.

Завдання 4.  Застенографувати: рік тому назад, багато років тому назад, п’ять років тому, 6 років тому, 10 років тому, 1 раз, 2 рази, 25 разів, 1 гривня, 25 гривень, 50 копійок, 10 копійок.

Завдання 5. Застенографувати: см, м, мм, км, кіловват, одна друга, одна третя, чотири п’ятих , 0,45, 1,25, 45,12, 30,9.

Завдання 6. Застенографувати: 2009 рік, 1255 рік, 1254 рік, з 2005 по 2009 роки, 15 століття, 9 століття, 20 століття, 2%, 12%, 100%.

 

docx
Додано
27 лютого
Переглядів
42
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку