Лабораторна робота " Геометрична оптика" використовується для унаочнення отриманих знань з теми "Оптика". Крім основних завдань, лабораторна робота ще містить і творче завдання. В наслідок цього, учень не лише запамятовує теоретичний матеріал, але і знає де і як використати його на практиці
Завдання для учнів «Геометрична оптика»: Зображення в лінзах
Мета навчання: Учні зможуть пояснити
• Як збиральні лінзи утворюють зображення.
• Як лінзи змінюють зображення, де зображення з'являється і як воно виглядає.
• Обговоріть ваші ідеї з вашим партнером, а потім зробіть малюнки, що ілюструють ваші ідеї.
• Використайте моделювання «Геометрична оптика» для перевірки своїх ідей. Обговоріть, чи змінилися ваші попередні думки щодо утворення зображень лінзами.
• Використайте моделювання «Геометрична оптика» для перевірки своїх ідей. Складіть таблицю для узагальнення, як кожна змінна впливає на те, як виглядає зображення.
• Опишіть характеристики лінз, які б краще підійшли для об'єктиву телескопа. Поясніть, свій вибір. Чому телескоп з такими лінзами буде добре працювати?
• Які б лінзи ви вибрали, якщо б ви робили мікроскоп? Чому?
• Дослідіть, як зробити, щоб слова були якомога більшими.
• Обговоріть з вашим партнером, як ви думаєте, як формується зображення.
• На окремому аркуші напишіть листа до ваших батьків, щоб пояснити, як працює збільшувальна лінза. Включіть до пояснення, як розмір лінзи, її фокусна відстань і місце розташування предмету впливають на зображення, що ви бачите. Проілюструйте вашого листа схематичним малюнком, що показує, як ідуть промені світла, щоб ви побачили зображення.