Лабораторна робота Голосні У-Ю.""

Про матеріал
Однією з найпоширеніших форм організації навчального процесу є лабораторні заняття. Лабораторне заняття зі стенографії – це форма навчального заняття, на якому студент під керівництвом викладача особисто проводить натуральні або імітаційні експерименти чи досліди з метою практичного підтвердження окремих теоретичних положень даної навчальної дисципліни, набуває практичних навичок роботи з лабораторним обладнанням. Лабораторне заняття має такі особливості: - мета роботи наперед точно визначена; - методика та послідовність виконання наперед точно відпрацьовані і зведені в інструкційну картку; - обладнання, прилади, інструменти наперед підібрані і запропоновані студентам; - результат, який повинен бути одержаний у роботі, відомий студентам. Розрізняють: - традиційні лабораторні заняття; - дослідні лабораторні заняття. На лабораторних заняттях з діловодства застосовуються такі форми роботи: 1. Індивідуальна робота студентів. 2. Групова. 3. Ланками. Лабораторні заняття зосереджують увагу насамперед на виробленні певних навичок, на оволодінні методикою роботи, саме тоді відбувається процес формування фахівців. Основне призначення лабораторних занять: - формування професійних вмінь і навичок; - вміння застосовувати знання на практиці; - дослідження наукових гіпотез. Проведення лабораторного заняття включає такі етапи: - проведення поточного контролю підготовленості студентів до виконання конкретної лабораторної роботи; - виконання конкретних завдань; - оформлення індивідуального звіту з виконаної роботи. - оцінювання викладачем результатів роботи студентів.
Перегляд файлу

Лабораторне заняття № 8

Тема. Голосні У-Ю.

Мета: закріпити загальні правила письма, розвивати навички швидкої раціональної грамотності, удосконалювати навички читання стенограм, з’ясувати особливості написання голосних У-Ю.

Ключові слова: стенограма, з’єднувальна лінія, діактриний зчнак, правило строофності.

Питання для обговорення

  1. Стенографія як наука.
  2. Стенографія нового часу: Франція.
  3. Стенографія нового часу: Німеччина.

Завдання 1.  Застенографуйте слова. Напишіть вправу 2 рази.

Указ, узвіз, уха, училище, юрист, ювелір, юрта, Ульяна, урок, ураган,  увага, упряж, ухил, удача, веду, везу, перешлю, біжу, юшка, Україна, бідую, варю, мию, додому, приїду, весну, дівчинку, вишиваю, юрба.

Завдання 2 .  Накресліть таблицю і випишіть приклади написання У-Ю на початку, в середині і в кінці слова (по 5 слів).

У-Ю

(на початку)

 

У-Ю

(в середині)

 

У-Ю

(в кінці)

 

 

Завдання 3. Прочитайте стенограму  і запишіть.

Завдання 4. Застенографуйте і звірте зі стенограмою.

Майка, наймати, найми, знайти, пайка, байка, сайра, тайм, чайка, майдан, шайба, тайга, чайва, крейда, крейсер, зайди, байкал.

 

Завдання 5. Застенографувати.

Ай, ій, дай, дбай, дуй, пий, лий, чай, знай, музей, мий, бий рай, малюй, край, грай, читай, вийди, Алтай, здаай, умій, намалюй, любий, великий.

 

 

docx
Додано
27 лютого 2019
Переглядів
507
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку