Лабораторне дослідження № 7
Тема: будова квітки
Мета: ознайомитись з особливостями будови квітки, її частинами
Обладнання та матеріали: квітки рослин, малюнки, таблиця «Будова квітки та різноманітність »
ХІД РОБОТИ:
1. Розгляньте зовнішній вигляд квітки. Ознайомтесь з будовою. Знайдіть частиниквітки: квітконіжка, квітколоже, чашолистки, пелюстки. Зверніть увагу на листки оцвітини: вільні чи зрослися.
2. Розгляньте маточку, яка складається з зав’язі та стовпчика, та тичинки, якаскладається з тичинкової нитки та пиляка.
БУДОВА КВІТКИ
Уважно розглянь будову квітки
3. Замалюйте будову квітки та підпишіть назви її частин. Результати дослідженьзанесіть в таблицю.
Будова квітки
Схема квітки |
Будова |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
|
11 |
4. Користуючись підручником заповни таблицю
Частини квітки та їх функції
Частина квітки |
Будова |
Основні функції |
Квітконіжка |
Стеблова частина квітки |
З’єднує квітку з стеблом |
Квітколоже |
|
|
Оцвітина |
|
|
Чашолистки |
|
|
Пелюстки |
|
|
Тичинка |
|
|
Маточка |
|
|
5. Знайди в підручнику матеріал про оцвітину. Прочитай, які бувають оцвітини вквітів.. Накресли таблицю. заповни її
Квітка (назва) |
||||
Оцвітина |
|
|
|
|
6. Розглянь малюнок. За якими ознаками квіти розділяють на одностетеві ідвостатеві? Знайди і прочитай про це в підручнику. Заповни таблицю
Впізнай за квітами рослину і розподіли їх на групи: одностатевіі чи двостатеві. Накресли таблицю, заповни.
Приклад рослини |
Одностетеві чи двостатеві |
Вишня |
|
Кукурудза |
|
тополя |
|
полуниця |
|
верба |
|
7. Уважно розглянь схему
Запиши висновок.
Висновок:
У висновку дай відповідь на такі питання:
Що таке квітка?
З яких частин складається квітка?
Які бувають квіти за оцвітиною, присутністю маточок і тичинок і т.д.?