Картка-інструкція для проведення лабораторного дослідження з біології у 6 класі до теми «Будова бруньки»
Лабораторне дослідження №5 Тема. Будова бруньки.
Мета: вивчити будову, типи та види бруньок, їх функції.
Обладнання: пагін каштану кінського, лупа, препарувальні голки та ніж, таблиця «Будова бруньки», QR-код відео «Будова бруньки»
Хід роботи:
1. Інструкція з БЖ для учнів під час проведення практичних і лабораторних робіт у кабінеті біології.
2. Розгляньте пагін каштану кінського.
3. Знайдіть на пагоні вегетативні та генеративні бруньки.
4. Зробіть повздовжній розріз бруньок.
5. Розгляньте їх за допомогою лупи.
6. На вегетативній бруньці знайдіть: лусочки, зачаткове стебло та листочки, конус наростання.
7. На генеративній бруньці знайдіть: лусочки, зачаткове стебло, зачаткове суцвіття.
8. Перегляньте відео за QR-кодом.
9. Замалюйте повздовжній розріз вегетативної бруньки, позначивши на рисунку: лусочки, зачаткове стебло та листочки, конус наростання.
10. Замалюйте повздовжній розріз генеративної бруньки, позначивши на рисунку: лусочки, зачаткове стебло, зачаткова квітка
ВЕГЕТАТИВНА БРУНЬКА ГЕНЕРАТИВНА БРУНЬКА
Повздовжній розріз бруньок
ФУНКЦІЯ ОРГАНІВ БРУНЬОК
1. Лусочки -
2. Зачаткове стебло - 3. Зачаткові листочки -
4. Конус наростання -
5. Зачаткова квітка -
Висновок:
1. Як зовні відрізнити вегетативну та генеративну бруньку?
2. Що спільного в будові мають вегетативна та генеративна брунька?
3. Чим відрізняється вегетативна та генеративна бруньки за будовою?
4. Що розвивається з генеративної бруньки?
5. Що розвивається з вегетативної бруньки?