Бланк для учнів під час проведення Лабораторного досліду №2 на уроці хімії в 11 класі.
Прізвище та ім`я учня___________________________________клас_______Дата___________
Лабораторний дослід №2
Тема: Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів.
Мета: навчитися досліджувати адсорбційну здатність активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів (біле вугілля, активоване вугілля); робити висновки та узагальнення.
Обладнання та реактиви: колби, пігулки активованого вугілля та білого вугілля, розчини йодної настоянки, брильянтового зеленого («зеленки») або метиленовий синій («синька»), чи метилоранж, скляні палички.
Хід роботи:
Дослід 1. Дослідження адсорбційної здатності з йодним розчином.
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
___________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Дослід 2. Дослідження адсорбційної здатності з метиленовим синім.
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Висновок:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________