«Легка атлетика. Біг на короткі відстані»

Про матеріал
Мета уроку: Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвиткулегкої атлетики. Повторити виконання низького старту. Закріпити отримані учнями навички й уміння з техніки передачі естафетної палиці. Розвиток в учнів загальної витривалості,розвиток координаційних здібностей. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь.
Перегляд файлу

 

 

Міністерство освіти і науки України

Департамент освіти і науки

Полтавської обласної державної адміністрації

Полтавський професійний ліцей

 

 

«Легка атлетика.

Біг на короткі відстані»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Полтава

 

 

 

 

Місце проведення: спортивний майданчик

Тема: «Легка атлетика. Біг на короткі відстані»

Мета уроку: Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвиткулегкої атлетики. Повторити виконання низького старту. Закріпити отримані учнями навички й уміння з техніки передачі естафетної палиці. Розвиток в учнів загальної витривалості,розвиток координаційних здібностей. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь.

Завдання уроку:

  1. Провести інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з легкої атлетики.
  2. Поглибити знання учнів з історії виникнення й розвитку легкої атлетики..
  3. Повторити виконання низького старту та естафетного бігу.
  4. Розвиток в учнів загальної витривалості засобами спеціальних вправ .
  5. Формування в учнів навичок здорового способу життя.
  6. Виховання морально-вольових якостей: дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду за допомогою  естафети.

Обладнання:  секундомір, фішки, інтерактивна дошка, свисток, естафнтшіпалиці.

Методи навчання: інтегрований, ігровий, метод змагання, наочний, метод вправи.

Тип уроку: вступний.

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1. Підготовча частина 10  хв.

 

1. Організація учнів до уроку:

  • Шикування ,рапорт .
  • Перевірка правильної постави.
  • Привітання.
  • Повідомлення мети та завдання уроку.

 

2.Теоретична частина уроку.

Діти стоячи слухають уважно інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з  легкої атлетики.

Інструкція з’являється на екрані.  

  •      На екрані з’являються слайди з історії виникнення та розвитку легкої атлетики , техніки виконання низького старту та естафетного  бігу.

 

Учні уважно слухають розповідь учителя, дивляться слайди.

 

 

 

 

30 сек..

30 сек.

1 хв.

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод

Звернути увагу  на зовнішній вигляд учнів і  самопочуття.

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на важливість дотримання правил техніки безпеки під час уроку.

 

 

 

(Презентація № 1)

 

(Презентація № 2)

 

Учні, що прослухали розповідь учителя та подивилися слайди  відповідають на питання вчителя.

 

 

 

 

 

 

2.Основна частина. 20 хв.

 

  1. Практична частина уроку.

А зараз для практичної частини уроку нам треба розім’яти свої м’язи.

Вимірювання ЧСС

 

Виконання стройових вправ.

 

Звичайна ходьба   ( перехід з ліцею до місця проведення уроку – спортивного майданчику._

 

Біг у повільному темпі по колу

    

 

3.Виконання комплексу загальнорозвиваючих вправ на місці

 

1) Вихідне положення (В.П.) - ноги на ширині плечей, руки на поясі, 1-4 кругові оберти голови праворуч, 1-4 те саме ліворуч;

 

2) В.П. - ноги на ширині плечей, руки на поясі, 1-2 нахил голови вперед, 3-4 нахил голови назад;

 

3) В.П.- ноги на ширині плечей. Руки перед грудьми ривки руками. 1-ривок перед грудьми 2-поворот тулуба в ліво рики в сторони. 3-4 те саме в право;

 

4 ) В.П.- руки вгору, ноги на ширині плечей. 1-4 колові рухи руками вперед, 1-4 колові рухи руками назад;

 

5) В.П.- права рука вгорі, ліва внизу, ноги на ширині плечей. 1-2 ривки прямими руками, 3-4 те саме зі зміною положення рук;

 

6.) В.П.- руки на пояс, ноги на ширині плечей. 1-4 нахил тулуба ліворуч, 1.4 нахил тулуба праворуч;

 

7) В.П.- ноги на ширині плечей, нахил тулуба вперед, руки в сторони, вправа «млин»;

 

8) В.П.- ноги на ширині плечей, руки за головою, присідання;

 

9 ) Стрибки на лівій на правій нозі та на двух

 

Вимірювання ЧСС

 

4.Виконання низького старту

( вибігання із низького старту. Біг по дистанції , фінішування)

 

5. Естафетний біг

 

 

 

 

 

 

 

30 с

 

 

 

 

До 200м

 

 

 

2 кола

 

 

 

 

 

 

 

 

4 – 6р.

 

 

 

 

3-4 р.

 

 

 

 

3 -4 р.

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

4-5 р.

 

 

 

 

 

8 р.

 

 

 

 

 

 

20 р.

 

 

 

По 2 р.

 

2р.

За 10 с.перевірити готовність стану організму учнів до уроку.

 

 

 

Повороти праворуч ,ліворуч,кругом.Звернути увагу на чітке виконання поворотів. 

 

 

 

Біг виконувати, рухаючись  по колу у колоні по одному

 

 

Учень розповідає і показує виконання вправ.

 

 

 

 

Виконання вправи в повільному темпі

 

 

 

Виконання вправи в повільному темпі

 

 

 

 

 

Виконання вправи в середньому темпі.

 

 

Виконання вправи в середньому темпі.

 

 

 

Виконання вправи в середньому темпі.

 

 

 

 

Виконання вправи в середньому темпі.

 

 

 

 

Виконання вправи в середньому темпі.

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

За 10 сек  ЧСС до 140 – 1

 

 

Методика преподавания бега на короткие дистанции студентам вузов для  подготовки к сдаче норм комплекса ГТО

 

Звернути увагу на передачу естафетної палочки.

 

 

https://2.bp.blogspot.com/-Rx8FC0iHWKA/WCtdx7f5cpI/AAAAAAAAAD4/So6eLCm95RYroYyFfi2kPuQ8VQoosIW_wCLcB/s1600/2.png

 

 

 3.Заключна частина 5 хв.

 

1.Шикування.

2. Спокійна ходьба зі змахами рук.

3.Перевірка домашнього завдання:хл.-присідати на одній нозі; дів. - віджимання від підлоги.

4.Виставлення оцінок за урок.

5.Вимірювання ЧСС

5. Домашнє завдання: Стрибки зі скакалкою до 2 хв

6. Відхід із спортивного майданчику.

30 сек.

1 хв.

 

5 хв.

1 хв.

30 с

 

 

30 с

 

 

 

 

В одну шеренгу.

Вправи на відновлення дихання

 

 

 

За 10 с.Звернути увагу на дітей із

Підвищенним пульсом (вище 100 уд/хв.)

 

Вихід у колоні по одному.

 

docx
Додано
25 листопада 2020
Переглядів
568
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку