Легка атлетика: інструктаж з безпеки на уроках Л/А. Повторення навичок метання малого м’яча та низького старту. 9 клас.

Про матеріал
Завдання: - повторити навички метання м’яча на точність та дальність; - навчити низькому старту на короткі дистанції; - закріпити навички учнів у метанні та бігу на короткі дистанції в іграх та естафетах; - сприяти розвитку фізичних якостей: швидкості, координованості, спритності; - виховувати організованість, цілеспрямованість, вміння долати труднощі, товариськість.
Перегляд файлу

План-конспект

уроку фізичної культури для учнів 9 класів.

 

Дата проведення:_______ .  Урок № _____. Учитель ___________.

 

Тема: Легка атлетика: інструктаж з безпеки на уроках Л/А.

Бесіда: «Значення оздоровчого бігу для здоров’я людини ».

 

Завдання:

- повторити навички метання м’яча на точність та дальність;

- навчити низькому старту на короткі дистанції;

- закріпити навички учнів у метанні та бігу на короткі дистанції в іграх та естафетах;

- сприяти розвитку фізичних якостей: швидкості, координованості, спритності;

- виховувати організованість, цілеспрямованість, вміння долати труднощі, товариськість.

 

Місце проведення:спортивний майданчик .

 

Інвентар:  свисток, секундомір, м’ячі (150 гр.), тенісні м’ячі, битка.

 

Вчитель ФК ___________.

з/п

Зміст навчального матеріалу

Дозу-

вання

Організаційно-

методичні вказівки

I. Підготовча частина (19хв.)

1

Шикування, рапорт, повідомлення теми і завдань уроку, ознайомлення учнів з ТБ на уроці легкої атлетики. Бесіда «Значення оздоровчого бігу для здоров’я людини ».

6 хв.

звернути увагу на одяг, прикраси, нігті

2

Стройові вправи

1 хв.

звернути увагу на техніку виконання вправ, поставу

3

Ходьба:

  • звичайна;
  • на носках;
  • на п’ятах;
  • на зовнішньому боці стопи;
  • внутрішньому боці стопи;
  • у присіді.

1 хв.

поточний метод. Стежити за інтервалом.

4

Перешикування у дві або три шеренги.                     

ЧСС за 6 сек.

1 хв.

 

5

Загальнорозвивальні вправи:

  1. В.п. – о.с., нахили голови вперед і назад; нахили голови вправо та вліво; повороти голови вліво та вправо; колові рухи головою вправо та вліво.
  2. В.п. – о.с., колові рухи плечима вперед та назад.
  3. В.п. – о.с., права рука вгору, почергово ривки рук назад, по 2 та по1 разу.
  4. В.п. – о.с., руки в замку перед грудьми, колові оберти кистями від себе та до себе.
  5. В.п. – ноги нарізно, руки на поясі, права рука вгору – нахил вліво і навпаки по два рази.
  6. В.п. – ноги нарізно, руки на плечах, нахили назад та вперед з доторкуванням ліктем до протилежного коліна, по одному разу.
  7. В.п. – ноги нарізно, руки на поясі, колові оберти тулубом вліво та вправо.
  8. В.п. – о.с., присідання на 4 рахунки,1 – підняли руки вверх, встали на носки, потягнулись назад; 2 – нахилились вперед, дістали долонями носків ніг; 3 – присіли, руки вперед; 4 – встали, о.с.
  9. В.п. – ноги нарізно, тулуб нахилений вперед, руки в сторони, скручування тулуба вліво та вправо.
  10. В.п. – о.с., руки перед собою трохи в сторони, діставання почергово прямими ногами протилежних рук .
  11. ЧСС за 6 сек.

8 хв.

 

по 6-8 разів

7-8 раз

7-8 раз

 

по 8 разів

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

7-8 раз

 

 

 

7-8 раз

 

7-8 раз

 

7-8 раз

фронтальний метод

 

темп низький

 

темп середній

темп середній

 

темп високий

 

темп середній, амплітуда максимальна.

 

темп середній, коліна прямі

темп низький, амплітуда максимальна

 

темп низький

 

темп середній

 

темп середній

6

Біг:

  • повільним темпом;
  • приставними кроками;
  • спиною вперед;
  • з високим  підйомом стегна.

2 хв.

дихати на повні груди.

ІІ. Основна частина (23 хв.)

7

Повторити навички метання м’яча та низького старту:

  • повторити навички метання м’яча на точність та дальність;
  • навчити низькому старту на короткі дистанції;
  • стрибки на лівій, правій  нозі на швидкість;
  • біг на місці з максимальною частотою кроків;
  • біг під планку, яка знаходиться на відстані 40-50 см. від лінії старту на висоті 120 см;
  • Ігри: «Падаюча палка», «Лапта»;
  • ЧСС за 6 сек.

 

1 х 10 р

2 хв

1 х 10 м

1 хв

4 р-10 м

 

1 х 10 м

15 с.

 

темп низький

 

 

 

темп високий

темп високий

 

ІІІ. Заключна частина (3 хв.)

8

  1. Виділення кращих результатів;
  2. Оголошення оцінок;
  3. Домашнє завдання:
  • пробігання  коротких відрізків;
  • біг згори та вгору;
  • біг по піску;
  • народні ігри.

 

  • Організований перехід до класної кімнати.

 

30 сек

30 сек

30 сек

фронтальний метод

 

 

docx
Додано
22 березня 2019
Переглядів
776
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку