Розробка уроку з фізичної культури для учнів 9 класу на тему: "Ознайомлення з технікою ловіння м’яча"

Про матеріал
Розробка уроку з фізичної культури для учнів 9 класу на тему "Ознайомлення з технікою ловіння м’яча" вчить техніки ловлення м’яча після відскоку від щита та кидка м’яча в корзину у стрибку. Сприяє розвитку швидкісно-силових якостей та спритності. Дає можливіст удосконалювати техніку кидка м’яча в корзину після ловіння його з відскоку від підлоги та повторити техніку кидка м’яча в корзину після подвійного кроку.
Перегляд файлу

Урок з баскетболу для учнів 9-го класу.

Тема:                   Ознайомлення з технікою ловіння мяча.

Задачі уроку:     1. Повторити техніку кидка м’яча в корзину після подвійного кроку.

                              2.Удосконалювати техніку кидка м’яча в корзину після ловіння його з відскоку  від підлоги.

                              3. Вчити техніки ловлення м’яча після відскоку від щита та кидка м’яча в корзину у стрибку.

                              4. Сприяти розвитку швидкісно-силових якостей та спритності.

Обладнання:      баскетбольні мячі, фішки, секундомір, свисток.                                                     Місце проведення: спортивна зала.

№ з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні                    вказівки  

І

Підготовча частина

15 хв.

 

 

1. Шикування в одну шеренгу, рапорт          чергового, привітання, повідомлення завдань уроку.

 

1,5 хв.

Перевірити наявність та охайність спортивної форми.

 

2. Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.

15сек.

Чітко виконувати вправи за командою вчителя.

 

3. Вимірювання ЧСС за 10 сек.

20 сек.

Готовність організму до роботи на уроці.

 

4. Організаційні вправи:

- перешиковування з однієї шеренги в три та навпаки;

- повороти на місці: ліворуч, праворуч, кругом;

- перешиковування з однієї колони в три, чотири і навпаки.

 

 

2 хв.

 

Звернути увагу на дотримання правильних інтервалів та дистанції, чіткість виконання поворотів.

 

5. Різновиди ходьби;

- на носках, руки на поясі;

  - ходьба на пятках, руки за головою;

  - ходьба на внутрішній стороні ступні, руки на поясі;

  - ходьба на зовнішній стороні ступні, руки за головою;

 

 

 

 

1 хв.

 

Вправи на формування

правильної постави.

Спину тримати прямо, ноги в колінах підігнути і звести.

Спину тримати прямо, голову не нахиляти, дивитися прямо.

 

6. Біг:

- у повільному темпі;

- з поворотами на 360 градусів через ліве плече;

- з поворотами на 360 градусів через праве плече;

- із зупинкою стрибком;

-  із зупинкою стрибком і поворотом на одній нозі;

- приставними кроками правим боком  уперед, руки на поясі;

- приставними кроками лівим боком  уперед, руки на поясі;

- спиною уперед, руки працюють, як при звичайному бігові;

- стрибками з ноги на ногу;

- із прискоренням;

- зі зміною напрямку руху.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

Дихання рівномірне.            

 

 

Вправу виконувати за сигналом.

 

Зупинку та відновлення руху виконувати за сигналом.

 

Вправа сприяє розвиткові координації рухів.

Погляд спрямований у напрямку руху через праве, або ліве плече.

Під час поштовху максимально допомагати руками.

Швидкість максимальна, вправу виконувати по діагоналі баскетбольного майданчика.

Темп повільний, вправу виконувати змійкою.

 

7. Стрибки в чергуванні з ходьбою;

- на лівій нозі, руки на поясі;

- стрибки на правій нозі, руки на поясі;

- стрибки на двох ногах, руки на поясі.

 

1 хв.

Між кожним повторенням виконувати ходьбу і кожен різновид – почергово один за одним.

 

8. Загально розвиваючі вправи.

а) В. п.: о. с., руки опущені вздовж тулуба вниз. 1 – 3 – руки в сторони. 4 – руки вперед. 5 – в. п.

б) В. п: о. с., прямі руки в сторони. 1 – 2 – кисті стиснути в кулаки. 3 – 4 – кулаки розтиснути.

в)  В. п: о. с., прямі руки в сторони. 1 – 2 колові рухи кистями вперед. 3 – 4 – аналогічні дії назад.

г) В. п.: о. с., кисті рук до плечей. 1 – 2 – колові рухи ліктями вперед.  3 – 4 – аналогічні дії назад.

д) В. п.: о. с., руки зігнуті в ліктях перед грудьми. 1 – 2 – відведення зігнутих рук назад. 3 – 4 – відведення прямих рук назад.

е) В. п.: о. с., ліва рука опущена вниз, права піднята вгору. 1 – 2 – відведення прямих рук назад. 3 – 4 – те саме із зміною їх положення.

є) )  В. п: о. с., прямі руки в «замку» над головою. 1 – 2 – відведення рук назад. 3 – 4 – в. п.

ж) В. п.: о. с., руки на поясі. 1 – нахил уперед, дістати руками носок лівої ноги. 2 – в. п. 3 - нахил уперед, дістати руками носок правої ноги. 4 – в. п.

5 хв.

 

6 – 7 р.

 

 

6 – 7 р.

 

 

9 – 10 р.

 

 

9 – 10 р.

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

8 – 9 р.

Виконувати в русі.

 

Вправа на дотримання дистанції.

 

 

Уважно стежити за синхронністю рухів рук та ніг.

 

Виконувати з максимальною амплітудою рухів.

 

Звернути увагу на амплітуду рухів.

 

Вправу виконувати енергійно.

 

 

 

Вправу виконувати енергійно.

 

 

 

Руки не згинати в ліктях.

 

 

Вправа на удосконалення гнучкості.

 

 

 

 

 

9. Ходьба.

- випадами вперед, руки на поясі;

- у напівприсіді, руки на поясі;

- присіді, руки на поясі;

- присіді, руки на колінах.

 

1 хв.

Спину тримати прямо.

 

Тулуб не нахиляти вперед.

Ноги переносити збоку.

Ноги переносити під собою.

 

10. Стрибки в сторони з присіду, руки за головою.

15 сек.

Звернути увагу на дотримання правильних дистанцій.

 

 

11. Вимірювання ЧСС за 10 сек.

20 сек.

Готовність організму учнів до основної частини уроку.

 

12. Перешиковування із однієї колони у дві.

15 сек.

Одночасно учні беруть участь мячі по одному на кожну пару.

ІІ

Основна частина

 27 хв.

 

 

1. Ведення мяча лівою та правою рукою бігом.

1 хв.

Виконується швидкісне ведення.

 

2. Ведення мяча поперемінно лівою та правою руками.

1 хв.

Виконувати бігову вправу в уповільненому темпі, голова піднята.

 

 

3. передачі мяча в русі:

- після подвійного кроку;

- з відскоком від підлоги.

 

4 хв.

Вправу виконувати в парах, на відстані 4 – 6 м. від партнера.

виконувати на відстані 3 - 4 м. від партнера. Використовувати потоковий метод.

 

 

4. Кидки мяча в корзину:

- після подвійного кроку;

- праворуч від щита;

- ліворуч від щита;

- після прийому мяча з відскоку:             - праворуч від щита;

- ліворуч від щита;

 

 

 

3 хв.

 

Вправа на вдосконалення навичок володіння мячем.

Учні уважно стежать за відскоком мяча.

 

5. Ловлення мяча після відскоку від щита та кидки його в корзину в стрибку:

- праворуч від щита;

- ліворуч від щита;

- прямо до щита

 

6 хв.

 

Стрибок виконувати якомога вище.

 

6. Вправа на розвиток спритності – «човниковий біг», чотири підходи по 9 м

2 хв.

Кожна шеренга виконує вправу почергово одна за одною.

 

7. Вправа на розвиток швидкісно - силових якостей. Стрибок у довжину з місця.

 

2 хв.

 

Виконати по пять стрибків.

ІІІ

Заключна частина

5 хв.

 

 

1. Перешиковування з колони по три в шеренгу.

20 сек.

Перешиковування від першого до останнього.

 

2.Вправа на відновлення дихання.

- зробити повільно повний вдих затримати повітря.

- коротким і сильним поштовхом видихнути через губи, складені трубочкою, не надуваючи щік.

 

 

15 сек.

 

Спеціальні дихальні вправи, вправа корисна при потребі «провітрювання» легенів.

 

3. Вимірювання ЧСС за 10 сек.

20 сек.

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.

 

4. Підсумок уроку, виставлення оцінок.

1, 5 хв.

Відзначити кращих учнів, дати рекомендації тим, хто відстає.

 

5. Домашнє завдання.

30 сек.

Відпрацьовувати «човниковий біг»

 

6. Правила поведінки під час виходу зі спортивної зали.

10 сек.

Виходити зі спортивної зали звичайним кроком, не порушуючи строю, тримаючи дистанцію.

 

docx
Додано
28 березня 2019
Переглядів
514
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку