«LEGO - науково-методичний супровід упровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес»

Про матеріал
Головна мета, види конструювання, напрямки, методика організації занять LEGO - конструювання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

LEGO – науково-методичний супровід упровадження ігрових та діяльнісних методівнавчання в освітній процес. Матеріали досвіду роботи. Вихователя: Заєць Н. О.

Номер слайду 2

Головною метою в роботі з конструктором «Lego» - є:· Розвиток дрібної моторики рук, стимулюючи в майбутньому загальне мовленнєвий розвиток і розумові здібності.· Навчання правильному і швидкому орієнтуванню в просторі.· Отримання математичних знань про рахунок, форму, пропорції, симетрії.· Розширення своїх уявлень про навколишній світ, архітектуру, транспорт, ландшафт.· Розвиток уваги, здатності зосередитися, пам'яті, мислення.· Навчання уяві, творчому мисленню.· Оволодіння умінням подумки розділити предмет на складові частини і зібрати з частин ціле. Навчання спілкуванню один з одним, повага своєї та чужої праці.

Номер слайду 3

Методика організації занять ЛЕГО - конструюванняв дитячому садку Для формування дитячої конструкторської творчості за допомогою ЛЕГО-конструювання необхідно виконання трьох умов. Перша умова - організація цілеспрямованої системи навчання, що включає три етапи:а) створення умов для широкого самостійного дитячого експериментування з новим матеріалом;б)надання дітям можливості вирішувати завдання, спрямовані на розвиток уяви і на формування узагальнених способів конструювання;в)організація самостійного дитячого конструювання за задумом. Друга умова - використання в навчанні конструкторського матеріалу, що має прості не трудомісткі способи кріплення і дозволяє дітям експериментувати. Третя умова - організація конструювання в тісному взаємозв'язку з іншими видами дитячої діяльності, і насамперед з грою, твором казок і різних історій, малюванням.

Номер слайду 4

Виділяють такі види конструювання:1) конструювання за зразком;2) конструювання за моделлю;3) конструювання за задумом;4) конструювання за умовами - вимогам, яким повинна задовольняти майбутня конструкція (наприклад, певний розмір);5) конструювання за кресленнями і наочним схемами;6) конструювання з теми.

Номер слайду 5

Конструктор LEGO можна використовувати для вирішення завдань освіти і виховання, психокорекції та діагностики за наступними напрямками: -як засіб активізації пізнавальної діяльності у дошкільнят.; -для розвитку зорового сприйняття і просторового орієнтування; -в корекційній роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мови; -в корекційно-розвиваючій роботі з дітьми в процесі формування сприйняття величини, кольору, форми, орієнтації в просторі, розвитку зорової уваги, пам'яті; -в діагностичній та терапевтичній роботі; -як тестову методику для з'ясування особистісної проблеми дитини; -під час корекційно-розвиваючих занять з дітьми, що мають проблеми спілкування з однолітками.

Номер слайду 6

Конструктор LEGO – це яскравий ігровий засіб, що допомагає вихователю привернути увагу дітей, навчити слухати та розуміти педагога, керуватись у діяльності його поясненнями. Систематичне і цілеспрямоване використання дидактичних ігор з конструктором дає дітям змогу розвивати комунікативні здібності та мовленнєву ініціативу. Конструкції є чудовим стимулом і предметною опорою до складання невеликих казок, творчих розповідей. Оптимізуючі розвивальне середовище, ми забезпечуємо кожній дитині свободу розвитку, запорукою якого є докладання дитиною власних зусиль для досягнення результату в будь – якій діяльності.

pptx
Додав(-ла)
Заєць Наталія
Додано
18 січня
Переглядів
174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку