Протокол №2, педагогічної ради

Про матеріал

Протокол №2 педагогічної ради вихователів у дошкільному закладі, на тему "Фізичнмй розвиток дітей дошкільного віку"

Перегляд файлу

Протокол №2

Засідання педагогічної ради від:

Голова педагогічної ради:

Секретар педагогічної ради:

 

Порядок денний:

 

  1. Про виконання рішень попередньої педради

Виступила директор ЗДО с. Павлів Павлюк М. І., ознайомила присутніх з виконанням рішення попередньої педради.

  1. Про навички, орієнтовані на фізичний розвиток.

Виступила вихователь Моравецька Н. М.,  вона зазаначила, що фізичний розвиток дошкільників нині стає пріоритетним напрямом у дошкільній педагогіці. Цей розділ передує іншим, бо має першочергове значення для повноцінного становлення особистості дитини. Саме своєчасна й організована відповідно до природних закономірностей рухова активність дитини закладає основи для подальшого ефективного її розвитку за іншими напрямами навчальної діяльності. На жаль, нині більшість дітей дошкільного віку мають різні варіанти дизонтогенезу (відхилення у психофізичному розвитку) ‒ це підносить проблему фізичного розвитку та оздоровлення дітей на рівень державної політики в галузі освіти. Лише здорова дитина може максимально зреалізувати весь свій особистісний потенціал у навчанні, трудовій діяльності та соціальних проявах. Саме таке розуміння проблеми фізичного виховання потребує від педагогів усвідомлення значущості формування у молодого покоління необхідності дотримання здорового способу життя, позитивного і зацікавленого ставлення до фізичної культури, її популяризації серед дітей та дорослих. Нині необхідні нові підходи до організації фізкультурно-оздоровчого процесу в дошкільних навчальних закладах, які б більшою мірою відповідали сучасному баченню зазначених проблем та шляхів їх розв’язання. У програмі запропоновано інноваційний підхід до фізичного виховання дошкільників, який ґрунтується, насамперед, на наявних природних, біологічних закономірностях формування організму людини. Еволюційний (онтогенетичний) підхід до фізичного розвитку дитини є найбільш раціональний і сприяє повноцінному розкриттю психічних процесів, що дасть змогу дорослій людині в майбутньому успішно соціалізуватись у навколишнє середовище, у суспільство.

  1. Про формування фізичної активності дошкільників засобами гри.

По третьому питанні виступила вихователь Захарчук Н. П. Вихователь наголосила, що рухливі ігри є одним із важливих засобів фізичного виховання дітей дошкільного віку. Вони сприяють формуванню та вдосконаленню життєво необхідних рухів, всебічному фізичному розвитку та зміцненню здоров’я дитини, вихованню позитивних моральних і вольових якостей. Підкреслюючи універсальність цього засобу виховання, А. С. Макаренко писав: «Гра має важливе значення в житті дитини, має те саме значення, яке в дорослого має діяльність, робота, служба. Яка дитина в грі, такою з багатьох поглядів вона буде в роботі, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається насамперед у грі».

Доречно буде з метою актуалізації виховного впливу в сім’ї пригадати загальновідомі слова А.С. Макаренка: «Ваша власна поведінка, - стверджував він, - вирішальна річ. Не думайте, що ви виховуєте дитину тоді, коли ви з нею розмовляєте або повчаєте її, або наказуєте її. Ви виховуєте її в кожний момент вашого життя, навіть тоді, коли Вас немає вдома. Як ви одягаєтеся, як ви розмовляєте з іншими людьми і про інших людей, як ви радієте або сумуєте, як ви поводитесь з друзями і ворогами, як ви смієтеся, читаєте газету, все це має для дитини велике значення. Батьківська вимога до себе, батьківська пошана до своєї сім’ї, батьківський контроль над своїм кроком – ось перший і найголовніший метод виховання»

  1. Фізична активність, як засіб подолання страху.

По четвертому питанні виступила вихователь Батюк О. М. Повідомила, що психоемоційне напруження, яке накопичується в нашому організмі під впливом негативних емоцій, призводить до підвищення рівня гормонів кортизолу (гормон страху) та адреналіну (гормон стресу), які виділяють надниркові залози. В невеликій кількості ці гормони допомагають організму впоратись з негативним впливом стресових ситуацій, але їх надлишок, може призвести до низки захворювань різних систем і функцій організму.

Якщо ви ніколи не займалися спортом або довгий час вели малорухомий спосіб життя, можна розпочати зі звичайних піших прогулянок (якщо дозволяють умови), далі виконуйте комплекс загальнорозвиваючих вправ (ЗРВ). Такий комплекс повинен складатися з вправ для всіх груп м’язів і суглобів нашого тіла. Починається комплекс з вправи для відчуття правильної постави (типу «потягування»). Далі виконують прості за структурою вправи де задіяні великі м’язові групи (ходьба на місці, біг в повільному темпі). Після них, виконують вправи, в яких чергується робота різних м’язових груп (шиї, рук i плечового поясу, тулуба i нiг). Закінчується комплекс вправами для розвитку гнучкості, відновлення дихання і відчуття правильної постави.

Заслухавши та обговортвши дані питання вирішили одноголосно:

1.     Систематично цілеспрямовано планувати і проводити освітню роботу з дошкільниками з вироблення в їх свідомості стереотипів поведінки в життєвому середовищі, навичок користування предметами та речами, поведінки в різних екстремальних ситуаціях;

Постійно

2.     Поліпшувати якість освітньо-виховної роботи з питань безпеки та захисту здоров’я дітей від негативних впливів довкілля;

Постійно

3.     Вдосконалювати теоретичні знання і практичні навички педагогів та батьків;

Постійно

4.     Пропагувати здоровий  спосіб  життя серед педагогів, дітей та їх родин.

 

 

 

Голова педагогічної ради:

 

 

 

Секретар педагогічної ради:

docx
Додано
20 січня
Переглядів
216
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку