Тема уроку |
Звуки {н},{н’}. Літери н, Н («ен») Артикуляція звуків, співвідношення їх з приголосними: твердим і м’яким. Читання складів. Інтонування речень |
Назва гри |
«Малюємо» літери деталями ЛЕГО по зразку |
Дидактичне завдання |
розвиток уваги, здатності зосередитися, пам'яті, мислення. |
Ігрове завдання |
по трафарету повторити літеру, використовуючи деталі конструктора, або за їх допомогою на трафареті викласти букву. |
Правила гри |
Матеріал: конструктор Лего, трафарет букви. Треба роздрукувати на окремих аркушах паперу літери з алфавіту. Кожна літера повинна бути достатньо широкою. Дитина бере одну деталь конструктора і воде нею по букві, яка зображена на трафареті. Після чого на цьому ж трафареті викладає букву уже з декількох деталей Лего.
|
ЛЕГО – одна з відомих і поширених на сьогодні педагогічних систем, що використовує моделі реального світу і предметно-ігрове середовище навчання та розвитку дитини. Основним принципом навчання є принцип «Навчання через дію» — діти отримують знання в процесі побудови та дослідження моделей з конструктора.
Тема уроку |
Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. ( 1 клас, математика) |
Назва гри |
Гра «Цеглинки-чарівниці» |
Дидактичне завдання |
Порівнювати величину предметів за допомогою «мірки», вимірювати споруду шляхом збільшення кількості деталей, розвивати конструктивні |
Ігрове завдання |
Створити макет багатоповерхівки |
Правила гри |
Матеріал: цеглинки конструктора ЛЕГО, малюнок багатоповерхівки.
Хід вправи: – Скільки кубиків потрібно, щоб побудувати таку саму багатоповерхівку ? – Скільки кубиків потрібно, щоб побудувати багатоповерхівку на 3 кубики вище (нижче)? |
Тема уроку |
Корисна їжа. Яка вона? Звідки беруться продукти харчування? ( 1 клас, Я досліджую світ) |
Назва гри |
Гра «Я люблю…» |
Дидактичне завдання |
Будувати математичні моделі, висловлювати і тлумачити поняття, збирати та обробляти інформацію, творчо підходити до вирішення проблемних завдань, спілкуватись з однолітками, формулювати та ставити питання |
Ігрове завдання |
Обрати один варіант, тобто одну це глинку відповідного кольору. |
Правила гри |
Матеріал:ємність з цеглинками LEGO,плата. Хід вправи: У парах діти визначають питання, яке вони хочуть поставити іншим дітям. Наприклад: Який овоч подобається найбільше: огірок, помідор чи морква? При цьому кожен з варіантів, які діти підбирають, повинен відповідати цеглинці певного кольору, на приклад: огірок – цеглинка зеленого кольору, помідор – цеглинка червоного кольору, морква – цеглинка помаранчевого ко льору. Запитання повинно мати обмежену кількість варіантів для відповіді, щоб діти могли обрати один варіант, тобто одну це глинку відповідного кольору. 2. Діти збирають у будь-яку ємність цеглинки відповідних кольорів. З. Після цього, ходять від пари до пари і ставлять своє питання. Відповідаючи на запитання, діти обирають цеглинку і ставлять її на пластину, складаючи цеглинки одного кольору у стовпчик. 4. Діти, які ставили питання, розповідають, яких відповідей було найбільше/найменше, що їхні товариші люблять найбільше/ найменше. |
Тема уроку |
Я знайомлюся з однокласниками. Ми одноклассники. (1 клас, Я досліджую світ) |
Назва гри |
Гра «Давайте знайомитись!» |
Дидактичне завдання |
Вміння з’єднувати цеглинки LEGO, створювати позитивний емоційний фон у групі та сприяти налагодженню товариських стосунків між однокласниками |
Ігрове завдання |
Розповідати про себе та свої вподобання, |
Правила гри |
Матеріал: цеглинки LEGODUPLO, пластинка 8х8 Хід вправи:
Завдання і запитання (ускладнення, розширення):
(При повторенні вправи в майбутньому можна попросити промовляти свій настрій, свою улюблену іграшку, заняття тощо) |