Лєго в освітньому процесі НУШ

Про матеріал
ЛЕГО – одна з відомих і поширених на сьогодні педагогічних систем, що використовує моделі реального світу і предметно-ігрове середовище навчання та розвитку дитини. Основним принципом навчання є принцип «Навчання через дію» — діти отримують знання в процесі побудови та дослідження моделей з конструктора.
Перегляд файлу

Тема уроку

Звуки {н},{н’}. Літери н, Н («ен») Артикуляція звуків, співвідношення їх з приголосними: твердим і м’яким. Читання складів. Інтонування речень

Назва гри

«Малюємо» літери деталями ЛЕГО по зразку

Дидактичне завдання

розвиток уваги, здатності зосередитися, пам'яті, мислення.

Ігрове завдання

по трафарету повторити літеру, використовуючи деталі конструктора, або за їх допомогою  на трафареті  викласти букву.

Правила гри

Матеріал: конструктор Лего, трафарет букви.

Треба роздрукувати на окремих аркушах паперу літери з алфавіту. Кожна літера повинна бути достатньо широкою. Дитина бере одну деталь конструктора і воде нею по букві, яка зображена на трафареті. Після чого на цьому ж трафареті викладає букву уже з декількох деталей Лего.

C:\Users\Сергей\Desktop\лего\IMG_20181025_154428.jpgC:\Users\Сергей\Desktop\лего\IMG_20181025_154552.jpgC:\Users\Сергей\Desktop\лего\IMG_20181025_154622.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛЕГО – одна з відомих і поширених на сьогодні педагогічних систем, що використовує  моделі реального світу і предметно-ігрове середовище навчання та розвитку дитини. Основним принципом навчання є принцип «Навчання через дію» — діти отримують знання в процесі побудови та дослідження моделей з конструктора.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку

Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. ( 1 клас, математика)

Назва гри

Гра «Цеглинки-чарівниці»

Дидактичне завдання

Порівнювати величину предметів за допомогою «мірки», вимірювати споруду шляхом збільшення кількості деталей, розвивати конструктивні

Ігрове завдання

Створити макет багатоповерхівки

Правила гри

Матеріал: цеглинки конструктора ЛЕГО, малюнок багатоповерхівки.

Хід вправи:
Діти об’єднуються у групи і створюють макет  багатоповерхівки. Кожна група готує запитання або завдання. Вчитель пропонує групам обмінятися макетами і відповісти на запитання, перевіряючи  свою відповідь.Наприклад:

  Скільки кубиків потрібно, щоб побудувати таку саму багатоповерхівку ?

  Скільки кубиків потрібно, щоб побудувати багатоповерхівку на 3 кубики вище (нижче)?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку

Корисна їжа. Яка вона?  Звідки беруться продукти харчування? ( 1 клас, Я досліджую світ)

Назва гри

Гра «Я люблю…»

Дидактичне завдання

Будувати математичні моделі, висловлювати і тлумачити поняття, збирати та обробляти інформацію, творчо підходити до вирішення проблемних завдань, спілкуватись з однолітками, формулювати та ставити питання

Ігрове завдання

Обрати один варіант, тобто одну це­ глинку відповідного кольору.

Правила гри

Матеріал:ємність з  цеглинками LEGO,плата.

Хід вправи:

У парах діти визначають питання, яке вони хочуть поставити іншим дітям. Наприклад: Який овоч подобається найбільше: огірок, помідор чи морква? При цьому кожен з варіантів, які діти підбирають, повинен відповідати цеглинці певного кольору, на­ приклад: огірок – цеглинка зеленого ко­льору, помідор – цеглинка червоного кольору, морква – цеглинка помаранчевого ко­ льору. Запитання повинно мати обмежену кількість варіантів для відповіді, щоб діти могли обрати один варіант, тобто одну це­ глинку відповідного кольору.

2. Діти збирають у будь-яку ємність цеглинки відповідних кольорів.

З. Після цього, ходять від пари до пари і ставлять своє питання. Відповідаючи на запитання, діти обирають цеглинку і став­лять її на пластину, складаючи цеглинки одного кольору у стовпчик.

4. Діти, які ставили питання, розповідають, яких відповідей було найбільше/наймен­ше, що їхні товариші люблять найбільше/ найменше.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку

Я знайомлюся з однокласниками. Ми одноклассники.

(1 клас, Я досліджую світ)

Назва гри

Гра «Давайте знайомитись!»

Дидактичне завдання

Вміння з’єднувати цеглинки LEGO, створювати позитивний емоційний фон у групі та сприяти налагодженню товариських стосунків між однокласниками

Ігрове завдання

Розповідати про себе та свої вподобання,

Правила гри

Матеріал: цеглинки LEGODUPLO, пластинка 8х8

Хід вправи:

  • Запропонуйте дітям (підгрупа 5-8 чол.) сісти у півколо на килимку. Всередині розташуйте цеглинки LEGODUPLO різного кольору та форми.
  • Запропонуйте першій дитині поставити на пластинку будь-яку одну цеглинку, назвавши при цьому своє ім’я, та передати пластинку своєму сусідові. Так роблять усі діти по колу. Вчитель пропонує роздивитися отриману модель. На що вона схожа? 

Завдання і запитання (ускладнення, розширення):

  •   Яку цеглинку поставила Маша?
  •   А хто поставив синю цеглинку?
  •   Скільки всього цеглинок у нашій моделі? А скільки нас?
  •   Хто поставив однакові цеглинки?
  •   Чи можете ви знайти такі ж цеглинки, як у Каті?
  • Катя поставила цеглинку червоного кольору. Чи подобається вам цей колір? Які ще кольори ви любите?

(При повторенні вправи в майбутньому можна попросити промовляти свій настрій, свою улюблену іграшку, заняття тощо)

 

docx
Додано
17 березня 2021
Переглядів
609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку