LEGO в освітньому середовищі. “Чарівний килимок”

Про матеріал

«Чарівний килимок» з кольоровими комірками, які відповідають кольору цеглинок LEGO. Картку можна використати для вивчення кольорів, підрахунку, розпізнання номера, додавання чи віднімання в межах 100, множення та ділення, просторові відношення ( зліва чи справа, праворуч чи ліворуч), побудові кутів, прямих і ламаних ліній, можливість працювати, будувати та зіставляти.

Перегляд файлу

Витоки здібностей та обдарувань

дітей – на кінчиках пальців.

Від пальців ідуть струмочки,

які дають наснагу творчій думці,

Чим більше майстерності в дитячих долоньках,

тим розумніша дитина.

         В. Сухомлинський

Мабуть, немає зараз такої людини, яка б не була знайома з конструктором LEGO. Він користується популярністю. Граючи з LEGO, діти розвивають дрібну моторику, логічне та образне мислення, вчаться проявляти фантазію, коли збирають деталі за своїм задумом.

Властивість кольорових цеглинок конструктора LEGO - залучати та утримувати увагу дітей. Учні мають можливість експериментувати, самостійно осягаючи значення різних абстрактних понять, наприклад, законів математики. Крім того, вони із захопленням тренують так необхідні в сучасному житті метапредметні компетенції та вміння.

Основне завдання – зацікавити дітей у вивченні математики, української мови, інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, навчити шукати та пояснювати власні рішення, розвинути навички логічного мислення та аналізу.

LEGO легко перетворити у розвиваючий посібник. Мною було розроблено завдання з використанням картки «Чарівний килимок» з кольоровими комірками, які відповідають кольору цеглинок  LEGO. Картку можна використати для вивчення кольорів, підрахунку, розпізнання номера, додавання чи віднімання в межах 100, множення та ділення, просторові відношення ( зліва чи справа, праворуч чи ліворуч), побудові кутів, прямих і ламаних ліній, можливість працювати, будувати та зіставляти.

 

 

 

 

«Чарівний килимок»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.jpg 

1.jpg2.jpg 

 

 

4.jpg5.jpg6.jpg 

 

 

 

Завдання «Сусіди числа»

Мета: удосконалювати вміння визначати наступне та попереднє число відносно заданого («сусідів числа»). Закріплювати у дітей навички кількісної та порядкової лічби в прямому та зворотному напрямку.

 Короткий опис: Учитель називає будь-яке число в межах 100, а діти мають відшукати це число на килимку і цеглинками відповідного кольору показати «сусідів».

 Наприклад: число 56, його сусіди 55 (жовтий колір) та 57 (блакитний колір). Діти мають показати цеглинками  LEGO два кольори, відповідно жовтий і блакитний. За бажанням можуть поставити їх на потрібні числа килимка.

   Завдання «Додавання і віднімання в межах 100»

Мета: вдосконалювати обчислювальні навички додавання і віднімання в межах 100.

Короткий опис: Учитель називає вираз, діти усно обчислюють і ставлять у відповідну комірку цеглинку LEGO потрібного кольору.

Наприклад: вираз 46+13= 59 (синій колір). Діти в комірку з числом 59 становлять синю цеглинку.

Завдання «Таблиця множення і ділення»

Мета: вдосконалювати обчислювальні навички множення і ділення.

Короткий опис:  Учитель називає вираз, діти усно обчислюють і ставляють у відповідну комірку цеглинку LEGO потрібного кольору.

Наприклад: вираз 5*6=30 (помаранчевий колір). Діти в комірку з числом 30 становлять помаранчеву цеглинку.

Завдання «Побудова кутів за допомогою цеглинок LEGO»

Мета: вчити будувати  кути (гострий, прямий, тупий) за допомогою цеглинок LEGO, розвивати просторове уявлення.

Короткий опис: Учитель називає числа, а діти мають відшукати їх на килимку і поставити цеглинку відповідного кольору у комірку з заданим числом. Учитель підбирає числа так, щоб діти ставляючи цеглинки, могли отримати кут.

Наприклад: числа 4, 14, 24, 25, 26 . При складанні отримуємо прямий кут. Числа 61, 72, 83, 94, 93, 92, 91 – гострий кут. Числа 42, 53, 64, 65, 66 – тупий кут.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Матеріали до уроків
НУШ
Додано
1 листопада 2023
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку