Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Лекція "Як батьки повинні допомагати дітям учитися"..

Про матеріал
Між школою і сім`єю не повинно бути суперечностей, бо ми покликані готувати всебічно розвиненого громадянина нашої держави, виховувати людей, здатних творчо працювати і доводити будь-яку справу до кінця. Серед виховних завдань, які стоять перед сім`єю, найголовнішим є піклування про те, щоб діти добре вчилися, регулярно відвідували школу, сумлінно виконували свої обов`язки і з любов`ю ставилися до занять.
Перегляд файлу

Лекція

«Як батьки повинні допомагати

дітям учитися»

  У системі виховання молодого покоління школа є важливою ланкою. Завдання педагогів – виростити культурних, освічених, всебічно розвинених будівників нового демократичного суспільства.

  Із метою підвищення дисципліни й прищеплення учням навичок культурної  поведінки, що на сучасному етапі життя є першочерговим, встановлені обов`язкові правила для них.

Якщо дитина дотримується цих правил, то виросте освіченою, із високими культурними, моральними вимогами і смаками.

  Досягти цього школа може лише спільно з сім`єю, при підтримці всієї громадськості і в першу чергу батьків, особливо матері, бо вони є першими вихователями. Від них діти навчаються культури мовлення, дістають уявлення про навколишній світ, одержують вказівки про особисту й громадську поведінку.

  Між школою і сім`єю не повинно бути суперечностей, бо ми покликані готувати всебічно розвиненого громадянина нашої держави, виховувати людей, здатних творчо працювати і доводити будь-яку справу до кінця.

  Серед виховних завдань, які стоять перед сім`єю, найголовнішим є піклування про те, щоб діти добре вчилися, регулярно відвідували школу, сумлінно виконували свої обов`язки і з любов`ю ставилися до занять. Священним обов`язком батьків є всіляко сприяти школі, добиваючись, щоб її вимоги до учнів ретельно, якісно і вчасно виконувалися ними.

  Спільна співпраця вчителів та батьків є запорукою успіху в їх вихованні та навчанні.

   Ті батьки, які вважають, що їхнє завдання зводиться до того, щоб створити лише умови для занять, а в навчальну роботу вони не повинні втручатися, бо мало що знають і можуть завдати тільки шкоди справі навчання.

  Так думати, значить зняти з себе відповідальність за виховання дітей і перекласти весь тягар тільки на школу. Це є помилковим і шкідливим. Там, де зв`язок батьків з учителями тісний, діти навчаються успішно, а де такого піклування немає, учні часто відстають у навчанні, що неминуче веде до збільшення невстигаючих. Само собою зрозуміло, що надання допомоги дітям в їх навчальній роботі батьки повинні здійснювати під безпосереднім керівництвом учителя, а не на свій розсуд. За навчання дітей відповідає школа, а батьки є тільки помічниками її. Тому, вимагаючи від дитини точного виконання вказівок учителя, зобов`язані погоджувати з ним всі свої заходи.

  Із цією метою дуже важливо тримати тісний зв`язок із школою, а особливо з учителем: радитися з ним, що робити в тому чи іншому випадку; дізнатися про ті вимоги, які ставить перед своїми учнями вчитель та як вчаться діти і якої допомоги вони потребують з боку батьків.

  Такий зв`язок батьків із школою корисний і вчителю. Із розмови з батьками він дізнається, як учень готується до уроків і як він веде себе поза школою. Він дізнається і про причини, які заважають дитині успішно навчатися, і яких заходів  треба вжити в сім`ї і в школі. 

  Кращі батьки відвідують батьківські збори, беруть активну участь у тих чи інших масових культурних заходах школи. Все це сприяє поліпшенню навчально-виховної роботи в школі.

   В якому ж напрямі повинна здійснюватися ця допомога?

  1. Насамперед треба всі зусилля скерувати на те, щоб діти свідомо ставилися до навчання і звикли самостійно виконувати шкільні завдання.
  2. Самостійність  у підготовці до уроків, звичка щоденно систематично працювати є основними вимогами.
  3. Створити необхідні умови для домашніх занять.
  4. Систематично перевіряти виконання заданих учителями уроків.
  5. Надавати дитині необхідної допомоги у виконанні домашніх завдань згідно з вказівкою вчителя.
  6. Треба, щоб діти бачили хороший приклад у ставленнях батьків один до одного  і до дітей, і до інших людей, щоб у сім`ї панувала взаємна повага, щирість і правдивість, взаємодопомога і тісна дружба.
  7. У міру своїх сил іможливостей треба створювати своїм дітям усі умови для їх навчання і розвитку.
  8. Правильний режим і розпорядок дня встановлює не тільки час виконання певних обов`язків, але також і час, коли він може вільно займатися всім, чим і як захоче – грою, спортом, читанням та ін. Розпорядок дня потрібно будувати так, щоб всі види діяльності і відпочинку правильно чергувалися.
  9. До обов`язку батьків також належить створення необхідних санітарно-гігієнічних і побутових умов для дітей.
  10. Важливе значення має й освітлення робочого місця та зручне, правильнее сидіння дитини, тобто осанка.
  11. У кімнаті, де навчається школяр, повинна бути тиша. Необхідно уникати всякого шуму, голосних розмов, суперечок і всього того, що може відвертати учня від роботи.
  12. Неуважного учня необхідно привчати до уважності, а дітей, що швидко забувають, привчати до закріплення знань через вивчення напам`ять вірша, правил, формул, теорем тощо.
  13. Не тільки вчитель, але й батьки повинні стежити за правильністю записів у щоденнику, привчаючи дитину до уважності й старанності в навчанні.

Звичайно, не всі батьки можуть надавати дитині дійову допомогу, але всі можуть і повинні стежити за виконанням дітьми вказівок учителя.

 

  1. Можна і слід добиватися того, щоб учень розказував вголос вивчені уроки, простежити за підручником вірш, теорію, формулу чи прочитаний параграф.

 

 Отже, необхідно тримати тісний зв`язок батьків зі школою. Обов`язок батьків стежити за тим, щоб діти готували уроки, вели записи і перевіряли себе, були наполегливими в подоланні труднощів.

 З якою любов`ю оформляє дитина свої записи, навіть з того, з яким настроєм повідомить батьків про виконані уроки, можна судити про якість виконання уроків і про ставлення учнів до навчання.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Шевченко Ирина
    Дякую за допомогу
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
9 серпня 2019
Переглядів
1498
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку