Лексична помилка та її умовне позначення (практично)

Про матеріал
Мета: ознайомити п’ятикласників із поняттям лексична помилка, формувати вміння користуватися тлумачним словником, відрізняти помилкове вживання слова від правильного, редагувати речення з лексичними помилками, збагачувати, уточнювати й активізувати лексичний запас учнів; розвивати увагу, кмітливість, культуру усного й писемного мовлення; виховувати в школярів бажання вивчати українську мову, потребу вдосконалювати власне мовлення.
Перегляд файлу

Українська мова 5 клас ___________________________

Тема: Лексична помилка та її умовне позначення  (практично)

 Мета: ознайомити п’ятикласників із поняттям лексична помилка, формувати вміння користуватися тлумачним словником, відрізняти помилкове вживання слова від правильного, редагувати речення з лексичними помилками, збагачувати, уточнювати й активізувати лексичний запас учнів; розвивати увагу, кмітливість, культуру усного й писемного мовлення; виховувати в школярів бажання вивчати українську мову, потребу вдосконалювати власне мовлення.

Тип уроку : засвоєння нового матеріалу.

Обладнання: підручник.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

     Виконання впр.  97 с. 49, впр 120 с. 57

ІІІ. Перевірка домашнього завдання.

  впр. 87

ІV Повідомлення теми уроку. Вивчення нового матеріалу.

 

  1.     Слово вчителя: Сьогодні на уроці ми маємо дізнатися що таке лексична помилка; маємо навчитися редагувати речення з лексичними помилками; відрізняти помилкове вживання слова від правильного.

Запишіть число, класна робота та тему уроку

  1.     Опрацювання теоретичного матеріалу (робота с таблицею с. 58 пункт 1)
  2.     Виконання вправ 121, 122
  3.     Опрацювання теоретичного матеріалу (робота с таблицею с. 58 пункт 2,3,4)
  4.     Виконання вправ 123
  5.     Опрацювання теоретичного матеріалу (робота с таблицею с. 58 пункт 5)
  6.     Виконання вправи 125
  7.     Опрацювання теоретичного матеріалу (робота с таблицею с. 58 пункт 6,7)
  8.     Виконання вправи 127
  9. Опрацювання теоретичного матеріалу (робота с таблицею с. 58 пункт 8)
  10. Виконання вправи 128

VІ. Підведення підсумків уроку. Рефлексія.

 «Незакінчені речення»

  •        Сьогодні на уроці я навчилася (навчився) …
  •          Лексичними називають помилки…
  •        Лексичні помилки позначають …
  •        Аби запобігти лексичним помилкам, потрібно … (багато читати, стежити своїм  мовленням, користуватися словниками, бути уважними).

 

VІІ. Домашнє завдання.

§13  впр. 126

 

 

doc
Додано
28 січня 2022
Переглядів
315
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку