Українська мова 5 клас ___________________________
Тема: Лексична помилка та її умовне позначення (практично)
Мета: ознайомити п’ятикласників із поняттям лексична помилка, формувати вміння користуватися тлумачним словником, відрізняти помилкове вживання слова від правильного, редагувати речення з лексичними помилками, збагачувати, уточнювати й активізувати лексичний запас учнів; розвивати увагу, кмітливість, культуру усного й писемного мовлення; виховувати в школярів бажання вивчати українську мову, потребу вдосконалювати власне мовлення.
Тип уроку : засвоєння нового матеріалу.
Обладнання: підручник.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
Виконання впр. 97 с. 49, впр 120 с. 57
ІІІ. Перевірка домашнього завдання.
впр. 87
ІV Повідомлення теми уроку. Вивчення нового матеріалу.
Запишіть число, класна робота та тему уроку
VІ. Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
«Незакінчені речення»
VІІ. Домашнє завдання.
§13 впр. 126