Лексична тема: Осінь. Корекційне заняття «Ознаки осені»

Про матеріал
Лексична тема: Осінь. Корекційне заняття «Ознаки осені» Мета: Продовжувати знайомити дітей з поняттям «Осінь».Закріплювати ознаки осені, назву осінніх місяців. Збагачувати знання дітей про органи почуття: очі, вуха, ніс, рот. Розвивати увагу, уяву, пам'ять, логічне мислення. Доповнювати словниковий запас за лексичною темою»Осінь». Словник: осінь, вересень, жовтень, листопад, очі, вуха, рот, ніс.
Перегляд файлу

Лексична тема: Осінь.  

Корекційне заняття «Ознаки осені» 

Мета: Продовжувати знайомити  дітей з поняттям «Осінь».Закріплювати  ознаки осені,  назву осінніх місяців. Збагачувати знання дітей про органи почуття:  очі, вуха, ніс, рот. Розвивати увагу, уяву, пам'ять, логічне мислення. 

Доповнювати словниковий запас за лексичною темою»Осінь».

Словник:осінь, вересень, жовтень, листопад, очі, вуха, рот, ніс. 

Хід заняття:

Дефектолог:Сьогодні діти нас чекає цікава подорож. Але спочатку давайте з вами привітаємось.

Привітання: 

Доброго ранку, очі 

Доброго ранку, вушка,   

Доброго ранку, носик  

Доброго ранку, ротик 

Очі бачать, вуха чують, носик дихає, ротик смакує  - це наші органи почуття, з їх допомогою ми бачимо та чуємо всю красу нашої осінній природи. 

Дефектолог: Діти давайте з вами згадаємо яка буває осінь? 

Діти: Рання, середняя, піздняя. 

Дефектолог: Вірно. А які місяці осіні ви знаєте. 

Діти: Вересень, жовтень, листопад. 

Дефектолог: Осінь, діти різнокольорова, барвиста, весела, сумна, тепла, холодна, дощова, щедра, чарівна, золота ,яскрава…

Дефектолог:У вересні ще тепло, сонечко гріє, пташки ще співають веселі пісні. Подивиться на вкруги яка краса. Небо блакитне, дерева ще стоять зелені, квітнуть яскраві  квіти. За допомогою чого ми бачимо цю красу. Нам допомагають шащі очінята.  

Дефектолог:Жовтень. Другий місяць осені. Чому його так називають. Як ви гадаєте? 

Діти: Тому що листя починають жовтіти. 

  Дефектолог:Так діти, небо вже не таке блакитне, сонечко гріє меньше. Відлітають птахи у вирій. Чуєте «Курли, курли». Хто це курличе? Давайте з вами послухаємо…

 (запис журавлів). 

Дефектолог:  Читає вірш.

Журавлі летять, курличуть, 

Шлють останнє «прощавай!», 

Літечко з собою кличуть, 

Забирають в теплий край. 

Ой, як жалко мені літа 

І журавликів моїх. 

Та не буду я тужити, 

Бо весною стріну їх! 

                        (М. Познанська) 

І пісню журавликів і вірш ви почули за допомогою чого? За допомогою нашіх вушок.

Дефектолог:А щось робить наш носик? 

Чуєте запах листя, квітів,повітря…Ось подивіться яка гарна квітка хризантема. 

Давайте понюхаємо її. 

Дихальна вправа: «Квітка» 

Дефектолог:Носиком вдихаємо, ротиком видихаємо. 

  1.    Як гарно (вдох, видох) 
  1.    Як гарно пахне (вдох, видох) 
  1.    Як гарно пахне каітка (вдох, видох) 

Дефектолог:Ось і ваш носик гарно попрацював, він почув аромат квітки. 

Дефектолог: Діти, а яку назву має третій місяць осені? 

Діти: Листопад. 

Дефектолог: Вірно листопад. Листопад,листопад - листя жовті летять, і летять і летять під ногами шелестять -ши-ши-ши. 

 

Артикуляційна вправа: «посмішка - хоботок». 

Давайте разом покажемо  як шелестять листя…. ши-ши-ши-

Вітер шепоче шу-шу-шу я дерева колишу, всі листочки обтрушу шу-шу-шу. 

Дефектолог:Давайте візмемо листочки, покладемо на долоньку та подмухаємо на них…фу-фу-фу.

Дефектолог:Ось і наш ротик попрацював.  Діти сьогодні ми з вами закріпили знання про ознаки осені, а допомогли нам у цьому наші органи почуття. Назвіть їх. 

Діти: Очінята,вушка, носик, ротик. 

Дефектолог:Молодці малята, всі дуже гарно попрацювали. 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
16 жовтня
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку