Лексичні ігри (Word Games)

Про матеріал
За допомогою лексичних ігор (word games) учні можуть повторити назви предметів, повторити лексику з будь-якої теми, удосконалити орфографічні навички.
Перегляд файлу

 

Лексичні ігри (Word Games)

 

     За допомогою лексичних ігор (word games) учні можуть повторити назви предметів, повторити лексику з будь-якої теми, удосконалити орфографічні навички.

 

1. Гpa «Chainword». Беруть участь всі учні групи. Вчитель на дошці пише будь-яке відоме слово. Учасники гри по черзі пишуть слова, перша буква яких буде останньою літерою попередньо­го слова. Кожне слово учні перекладають українською мовою (усно). Слова в ланцюжку не повторюються, наприклад: boy-yard- door - red - desk - knowwhite -… тощо.

 

 

2. Гpa «Look Sharp» дозволяє по­вторити лексику з будь-якої те­ми. Гра проводиться у швидкому темпі, без пауз. Вчитель передає одному із учнів лінійку і називає слово певної тематики. Учень повинен назвати інше слово з цієї теми і швидко передати лінійку своєму товаришу. Учень, який порушив правила гри, вибуває з неї і платить штраф: ви­конує додаткове завдання. Наприклад: onetwothreefourfive —… тощо (числівники); a deska day- а booka lessona teacher —… тощо (тема «School»).

Вчитель може використовувати різноманітні варіанти цієї гри.

 

 

3. Гра «Hidden words». Ця гра є спрощеним варіантом попу­лярної телегри «Поле чудес». Слова пишуть на картках, кожна буква закрита і відкривається лише тоді, коли учні її відга­дали; за кількістю букв на дошці малюють квадратики, у які впису­ють відгадані учнями букви.

 

 

4. Гра «Четвертий зайвий»

Потрібно знайти та підкреслити «зайве» слово.

  1. apple, ball, orange, cake.
  2. swing, bed, roundabout, slide.
  3. bedroom, living-room, sofa, dining-room
  4. sofa, chair, table, balloon.
  5. hall, bathroom, TV, kitchen
  6. pencil, book, pen, nest
  7. slide, door, wall, floor
  8. kite, bike, car, skateboard.

     9) girl, one, four, three.

    10) circle, square, roundabout, triangle

 

 

5.  Гра «Crossword»

Розгадай кросворд за допомогою цих слів: a cat, a dog, a frog, a cock, a horse, a rabbit, a fox, a cow, a goose.

1. It is a domestic animal. It likes milk and mice. It says, "Mew, Mew".

2. It is a wild animal. It is little and green. It lives in the pond. It can jump.

3. It is a wild animal. It is red. It likes hens and cocks, geesе and ducks.

4. It is a domestic bird. It is grey and
white.

 

 

 

  1

С

A

T

 

 

 

  2

F

R

О

G

 

 

  3

F

О

X

 

4

G

О

О

S

E

5

H

О

R

S

E

      6

С

О

W

 

 

 

 

  7

С

О

С

К

 

8

R

A

B

В

I

T

 

 

 

  9

D

О

G

 

5. It is a domestic animal. It is big and
very strong.

6. It is a domestic animal. It is big. This animal gives us milk.

7. It is a domestic bird. It is a father of
little chickens.

8. It is a domestic animal. It gives us
meat. It is very kind. It likes grass.

9. It is a domestic animal. It is our
friend. It says, "Bow, wow".

 

 

6. Гра «Vinegret»
На дошці написані слова, літери в яких перемішані. Учні повинні розпізнати слова та записати їх у зошити. Перемагає той, хто правильно запише всі слова. Для спрощення завдання вчитель указує тему, до якої можна віднести слова.

 

 

7. Гра «What's disappeared?»

Впиши літеру, що зникла.

  1. BLA_K
  2. GRE_
  3. WH_TE
  4. _ELLOW
  5. _ED
  6. GRE_N
  7. OR_NGE
  8. BL_E
  9. VI_LET

     10) BRO_N

 

8. Гра «Lotto»

Пропонується картка з 12 надрукованими словами. Кожна команда отримує коробку з ґудзиками. На екрані з´являється зображення. Ті, у кого є таке слово, накривають його ґудзиком. Перемагає той, хто заповнює або 4 квадрати по вертикалі, або 4 квадрати по діагоналі.

9. Гра «Edible - inedible»

Гра проводиться з м’ячем. Учитель або учень кидає м’яча іншому учневі, називаючи певне слово. Якщо слово означає їстівний предмет, дитина ловить м’яча, якщо ж неїстівний – відкидає його.

 

 

10. Гра «Memory game»

Гра призначена розвивати пам’ять у дітей. Учитель розвішує на дошці 10 карток за вивченою темою, усі хором називають слова. Коли учитель просить усіх заплющити очі, він прибирає одну з карток. Учні мають здогадатися, яка картка пропущена і назвати весь ряд з 10 слів. Гра триває доти, доки на дошці не залишиться жодного малюнку, а учні назвуть їх всі по пам’яті.

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
20 січня 2019
Переглядів
1226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку