Лічба об’єктів навколишнього світу. Розташування чисел в порядку зростання/спадання. Арифметичні дії додавання і віднімання. Одиниці вимірювання довжини і вартості. Розв’язування ж

Про матеріал

Лічба об'єктів навколишнього світу. Розташування чисел в порядку зростання/спадання. Арифметичні дії додавання і віднімання. Одиниці вимірювання довжини і вартості. Розв'язування життєвих задач з використанням математичних методів.

Перегляд файлу

Тема уроку. Лічба об’єктів навколишнього світу. Розташування чисел в порядку зростання/спадання. Арифметичні дії додавання і віднімання. Одиниці вимірювання довжини і вартості. Розв’язування життєвих задач з використанням математичних методів.

Мета : вдосконалити навички розташування числа у порядку зростання (спадання); лічить до 10 в прямому і зворотному порядку; обчислює суму (додає), різницю (віднімає), зручним для себе способом у межах 10 ; ознайомити дітей з одиницями вартості (гривня, копійки), зі співвідношенням між ними; учити виконувати найпростіші розрахунки з використанням грошових одиниць; розв’язувати задачі; виховувати бажання вчитися

 Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

розташовує числа у порядку зростання (спадання); лічить до 10 в прямому і зворотному порядку; обчислює суму (додає), різницю (віднімає), зручним для себе способом у межах 10; вимірює довжину предметів;

Обладнання:  ілюстративний та роздатковий матеріал.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Хід уроку

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Учитель

посміхається,

Урок наш

починається.

Голівки всі схиляються,

Школярики стараються.

ІІ. Каліграфічна хвилинка

  1.     Простежити залежність і продовжити ряд чисел.

1, 3, 5, …

 

ІІІ. Основна частина

Лічба об’єктів навколишнього світу

-           Яке сьогодні число?

-           Характеристика числа (натуральне, парне,…)

-           Яке свято буде в кінці року?

Купити Вишиті іграшки на ялинку | Skrynya.ua

-           Порахуйте новорічні іграшки окремо в корзині та за її межами.

-           Порахуйте скільки кульок із сніговичками?

-           Складіть два приклади на додавання.

-           Запишіть відповіді прикладів.

 

Гра «Числова доріжка»

-           10 7 9 5 3 6 2 4 8 1

-           — Поставте числа в порядку зростання.

-           — Прочитайте числа у зворотному порядку.

-           — Назвіть числа від 3 до 6; від 9 до 5; від 8 до 3; від 4 до 8.

-           — Назвіть число, попереднє до числа 4; 8.

-           — Назвіть число, наступне до числа 5; 7.

-           Прочитайте і вирахуйте кожний вираз.

     2 + 2   5 - 0   4 + 2   6 – 1

 

        

 

Вимірювання довжини предметів або відрізків.

- Вам потрібно виміряти довжину предметів.

 

Знаходження суми, різниці в межах 10.

 

Проходження лабіринту

ІV. Вивчення нового матеріалу

Проблемне питання

-           Скажіть, для того щоб зробити покупки у магазині, що нам потрібно в першу чергу? (Гроші)

-           Правильно, ми сьогодні познайомимося з банкнотами та монетами. А саме з гривнями та копійками.

Короткий запис одиниць вартості

-           Давайте запишемо і запам’ятаємо як в математиці скорочено позначаються одиниці вартості. (50 грн. 10 к.).

      

V. Фізкультхвилинка

VІ. Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок.

Подорож до магазину

  1. Розфарбовка.

-           Яка ціна розфарбовки? (6 грн.)

-           Які банкноти нам потрібно взяти, щоб отримати 6грн.?

-           Який приклад можемо скласти?

__ + __ = 6грн.

__ + __ + __ = 6грн.

  1. Кулька

Яка ціна кульки? (4грн.)

Які купюри нам потрібно взяти, щоб отримати 4грн.?

  1. Яблука

-           Яка ціна яблук? (3грн.)

-           Що ми візьмемо, купюри чи монети, щоб отримати 3 грн? (Купюри)

-           Які саме?

1.4.Новорічна поробка.

-           Яка ціна новорічної поробки? (9грн.)

-           Які купюри потрібно взяти, щоб оплатити поробку?

-           У нас є 10 грн. однією купюрою, скільки решти ви отримаєте від продавця?

Робота в зошитах

VІІ. Рефлексія уроку

-            Чи отримали ви задоволення від уроку?

-            Що сподобалося найбільше?

-            Які завдання викликали труднощі?

-            А які б хотілося виконати ще?

-            Якщо все сподобалося, намалюйте смайлика, що посміхається, якщо були деякі ускладнення - не зовсім веселого, а якщо зовсім не сподобалось - сумного.

Я рада, що майже всі смайлики посміхаються!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок математики

1клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Миронович В.І.

22.12.2023р.

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 березня
Переглядів
97
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку