Лічба предметів. Ознайомлення із зошитом у клітинку.

Про матеріал

виявити вміння дітей рахувати до 10, перелічувати предмети за їх кількістю,

Формувати навички лічби; виховувати інтерес до математики, доброту і чуйність до тварин.

Перегляд файлу

 

Заняття.

 

Тема: Інсценізація казки „Ріпка”. Заучування віршика. Проведення прямих і горизонтальних ліній.

Мета: продовжити роботу з розвитку  уміння слухати  казку, вчити давати відповіді на питання ; розвивати пізнавальні інтереси , бажання вчитися. Виховувати уважність , любов до праці.

Обладнання : книжка „Українські народні казки”; малюнки до казок „Колобок”, ”Коза – дереза”, ”Котик і півник”, „Вовк та семеро козенят”, „Рукавичка”, „Ріпка”; плакат „Як сидіти за партою”

Хід заняття.

1.Бесіда про значення письма , про важливість уміння писати.

Учитель розказує учням про важливість уміння писати , про значення письма, про те , що вони робитимуть на уроках письма.

2. Ознайомлення з героями українських казок

Діти, сьогодні  ми продовжимо подорож  у казку.

Я вам говорила , що до нас частенько в гості  будуть приходити казкові герої.

І сьогодні вони до нас завітали на урок ?

- А хто саме ?

- Я скажу пізніше !

- А зараз я хочу  подивитись , як ви знаєте казочки ?

- Я буду загадувати загадки . а ви відгадувати з якої це казки !

 

  •     Я по засіках метений

Я на яйцях спечений.

Я від діда втік ,

Я від баби втік,

І від тебе ,сірий зайче ,

Я також утечу.                              (Колобок)

 

  •     Я коза – дереза,

за три копи куплена,

півбока луплена.

Тупу-тупу ногами,

Сколю тебе рогами,

Ніжками затопчу ,

Хвостиком замету,

Тут тобі й смерть.          (Коза-дереза)

  •     Мій котику ,

Мій братику!

Несе мене лиска

За кленові ліси

За крутії гори,

За бистрії води.               (Котик і півник)

  •     Козенята Дітоньки

Одімкніть хатиноньку!

Ваша мати прийшла,

Молока принесла!          (Вовк та семеро козенят)

  •     От уже їх двоє. Коли біжить зайчик ,

Прибіг до рукавички та її питає:

- А хто, хто в цій рукавичці ?              (Рукавичка)

  •     Посадив дід ... Виросла вона велика – превелика.  (Ріпка)

(Інсценізація казки)

  • Але герої казки не просто сьогодні до нас завітали , а принесли з собою кожен своє завдання.

4.Колективне заучування вірша про школу.

Дід – Розучіть разом з вчителькою вірш про школу.

„Ось і школа

ось і клас

він давно чекає нас

Ми прийшли усі сюди,

Щоб учитись і рости.”

5.Як тримати ручку

Баба –Візьміть усі ручку в праву руку і уважно послухайте розповідь учителя про те , як  правильно сидіти за партою.

  • І прошу вас це запам’ятати.

Вчитель : Усі  бачу взяли ручки у праву руку. А зараз давайте пригадаємо , як звуться пальці на руці.

Найменший – (мізинець)

Безіменний – (без імені)

Середній – (він посередині)

Великий – ( тому що він завжди виконує велику роботу)

Наприклад : Якщо тримати книжку , то пальці її притримують з одного боку , а великий тримає її всю.

Ручку тримають 3 пальцями (великим ,вказівним, середнім).Вона  спирається на середній палець,притримується великим і зверху вказівним.

  • А тепер візьміть ручку так як я показала.

(Вчитель підходить до кожної дитини)

  • Покладіть ручку на парту. А тепер знову візьміть так, як ми щойно вчилися.

6. Розгляд зошита.

- А зараз ми ще ознайомимось із зошитом.

- З чого складається наш зошит ?

(Розповідь вчителя про зошит )

Розгорніть свої зошити, давайте покладем зошити похило. Знайдіть середину своєї грудної клітки, поставте палець, а тепер покладіть зошит так , щоб лівий куточок був проти середини ваших грудей.

( Вчитель підходить до кожної дитини).

   Ручку вміємо тримати ,зошит лежить на парті похило, правильно. А тепер сіли рівненько , спинки вирівняли , ні в якому разі грудьми не спиратись на парту. І обидві ноги поставити всією ступнею на підлогу.

( Учитель демонструє плакат „ Як сидіти за партою” )

  • Діти , знайдіть в зошитах вузенький рядочок , такий як в мене на дошці.
  • Це і буде основний рядок в якому ми будемо писати. Він складається з верхньої і нижньої рядкової лінії. За межі рядка виходити не можна, бо рядок буде нерівний. Кінець і початок теж обмежений лініями. З одного боку середина зошита з іншого -  поля.

7.Написання горизонтальних ліній

Внучка принесла нам таке завдання.

  • За зразком у зошиті написати один рядок горизонтальних ліній

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

(щоб інтервал був однаковий)

Спочатку пишемо в повітрі .

8. Гра

Собачка  А я вам пропоную відпочити і пограти гру

„Назви з якого звуку починається твоє імя”

(Вчитель кидає мяч , дитина ловить, називає своє ім’я і перший звук в ньому)

9. Написання прямих ліній

Киця – Написати прямі лінії торкаючись верхньої і нижньої рядкової лінії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мишка -  Ріпку заштрихувати косими прямими лініями

 

 

11. Підсумок

Героям казки ми допомагали, завдання всі ми розвязали.

  • Чи цікаво вам було ?
  • Яке завдання було найскладнішим ?
  • Яке  найцікавішим ?
doc
Додано
16 травня 2018
Переглядів
2291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку