Лічба в межах числового проміжку. Таблиці множення. Розв'язування складених задач

Про матеріал
Конспект уроку. Командна робота та робота в парі. Гра "Атоми - молекули". Мозковий штурм - LEGO килимок. Геометричне дослідження. Розв'язування проблемної ситуації. Операції з грошима. Самооцінювання.
Перегляд файлу

Математика       3 клас                               Безпрозванна Т. С.

Лічба в межах числового проміжку (від будь-якого числа до вказаного) в прямому та зворотному порядку. Таблиці множення чисел 6-9. Розв’язування складених задач, що містять дію множення.

-  лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку/ 4 МАО 1-4.2-1;

-  лічить у межах мільйона від будь-якого числа до вказаного/ 4 МАО 1-4.2-2;

-  уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники/ 4 МАО 1-1.1-2;

-  порівнює багатоцифрові числа різними способами/                          4 МАО 2-4.2-7;

-  використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації/ 4 МАО 2-2.2-2;

 

Сценарій уроку

Гра «Атоми – молекули»

Атоми - найменша частинка речовини.

Молекула складається з атомів.

( діти рухаються, за проханням вчителя об'єднуються по 4, 5,6. Щоразу утворюється нова мобільна група . Діти в командах відповідають на запитання )

     Порахуйте сотнями від 1100 до 3000

     Порахуйте десятками від 2020 до 3050

     Порахуйте тисячами у зворотному порядку від 27000 до 18000

 

 

МОЗКОВИЙ ШТУРМ

( LEGO килимок )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРЕЗЕНТАЦІЯ LEGO

 

 

 

 

 

 

Т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теплі кольори – жовтий, оранжевий, червоний.

Холодні кольори – синій, блакитний, зелений.

 

РОБОТА В ПАРІ

Хто нижчий ростом – розв'язує вирази, які написані на теплих кольорах.

Хто вищий ростом – розв'язує вирази, які написані на холодних кольорах.

 

ГІМНАСТИКА ДЛЯ ОЧЕЙ

( потрібно у класі очима знайти річ та показати відповідного кольору цеглинку )

Океан на глобусі ( блакитна цеглинка )

Шорти у ослика ( зелена цеглинка )

Цифра «1» із тканини ( оранжева цеглинка )

Верхня частина прапора України ( синя цеглинка )

Сукня, у яку я одягнена ( червона цеглинка )

Колір олівця, на якому вказано назву місяця зі щоденних новин ( жовта цеглинка )

 

ГЕОМЕТРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ

Алгоритм виконання завдання :

    Накресліть прямокутник зі сторонами 7см та 4 см

    Назвіть даний прямокутник ( у фігури 4 кути , отже підбираємо слово із 4 букв, які не повторюються. Наприклад : даний прямокутник можна назвати : НЕБО, ПОЛЕ, МОРЕ, LEGO, КИЦЯ, ОРЕЛ і т.д. )

    Знайдіть периметр даного прямокутника

    Знайдіть площу даного прямокутника

    Проведіть у даному прямокутнику одну лінію так, щоб утворився один квадрат і прямокутник

    В утвореному прямокутнику проведіть одну вертикальну лінію так, щоб утворилися два однакові прямокутники

    В одному із прямокутників – близнюків проведіть дві лінії так, щоб утворилися три квадрати

    В одному із прямокутників – близнюків проведіть дві лінії так, щоб утворилися чотири трикутники

    У великому квадраті проведіть одну лінію так, щоб утворився один трикутник та один п'ятикутник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ПРОБЛЕМНОЇ СИТУАЦІЇ

 

Гра «Мій гаманець»

( Кожну життєву ситуацію розв’язуємо за допомогою грошових купюр. Задачі вирішуємо різними способами – дією множення та дією додавання. )

    У мами в гаманці 7 купюр по 200 грн. Скільки всього грошей у мами ?

    У батька в гаманці 5 купюр по 500 грн. Скільки всього грошей у батька ?

    У кого грошей більше і на скільки ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

САМООЦІНЮВАННЯ

( документ додається )

 

РЕФЛЕКСІЯ

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
30 вересня 2023
Переглядів
897
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку