Математика 3 клас Безпрозванна Т. С. |
|
Лічба в межах числового проміжку (від будь-якого числа до вказаного) в прямому та зворотному порядку. Таблиці множення чисел 6-9. Розв’язування складених задач, що містять дію множення. |
- лічить у межах мільйона в прямому і зворотному порядку/ 4 МАО 1-4.2-1; - лічить у межах мільйона від будь-якого числа до вказаного/ 4 МАО 1-4.2-2; - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники/ 4 МАО 1-1.1-2; - порівнює багатоцифрові числа різними способами/ 4 МАО 2-4.2-7; - використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації/ 4 МАО 2-2.2-2; |
Сценарій уроку
Гра «Атоми – молекули»
Атоми - найменша частинка речовини.
Молекула складається з атомів.
( діти рухаються, за проханням вчителя об'єднуються по 4, 5,6. Щоразу утворюється нова мобільна група . Діти в командах відповідають на запитання )
Порахуйте сотнями від 1100 до 3000
Порахуйте десятками від 2020 до 3050
Порахуйте тисячами у зворотному порядку від 27000 до 18000
МОЗКОВИЙ ШТУРМ
( LEGO килимок )
ПРЕЗЕНТАЦІЯ LEGO
Т
Теплі кольори – жовтий, оранжевий, червоний.
Холодні кольори – синій, блакитний, зелений.
РОБОТА В ПАРІ
Хто нижчий ростом – розв'язує вирази, які написані на теплих кольорах.
Хто вищий ростом – розв'язує вирази, які написані на холодних кольорах.
ГІМНАСТИКА ДЛЯ ОЧЕЙ
( потрібно у класі очима знайти річ та показати відповідного кольору цеглинку )
Океан на глобусі ( блакитна цеглинка )
Шорти у ослика ( зелена цеглинка )
Цифра «1» із тканини ( оранжева цеглинка )
Верхня частина прапора України ( синя цеглинка )
Сукня, у яку я одягнена ( червона цеглинка )
Колір олівця, на якому вказано назву місяця зі щоденних новин ( жовта цеглинка )
ГЕОМЕТРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
Алгоритм виконання завдання :
Накресліть прямокутник зі сторонами 7см та 4 см
Назвіть даний прямокутник ( у фігури 4 кути , отже підбираємо слово із 4 букв, які не повторюються. Наприклад : даний прямокутник можна назвати : НЕБО, ПОЛЕ, МОРЕ, LEGO, КИЦЯ, ОРЕЛ і т.д. )
Знайдіть периметр даного прямокутника
Знайдіть площу даного прямокутника
Проведіть у даному прямокутнику одну лінію так, щоб утворився один квадрат і прямокутник
В утвореному прямокутнику проведіть одну вертикальну лінію так, щоб утворилися два однакові прямокутники
В одному із прямокутників – близнюків проведіть дві лінії так, щоб утворилися три квадрати
В одному із прямокутників – близнюків проведіть дві лінії так, щоб утворилися чотири трикутники
У великому квадраті проведіть одну лінію так, щоб утворився один трикутник та один п'ятикутник
РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ПРОБЛЕМНОЇ СИТУАЦІЇ
Гра «Мій гаманець»
( Кожну життєву ситуацію розв’язуємо за допомогою грошових купюр. Задачі вирішуємо різними способами – дією множення та дією додавання. )
У мами в гаманці 7 купюр по 200 грн. Скільки всього грошей у мами ?
У батька в гаманці 5 купюр по 500 грн. Скільки всього грошей у батька ?
У кого грошей більше і на скільки ?
САМООЦІНЮВАННЯ
( документ додається )
РЕФЛЕКСІЯ