Розробка уроку з математики 3 клас " Знаходження невідомого доданка"

Про матеріал
цікава розробка уроку математики для учнів 3 класу за підручником Н. Листопад
Перегляд файлу

 

 

Тема: Знаходження невідомого доданка.

(до підручника Н. Листопад 3 клас)

Мета: закріпити знання учнів про компетентності дії додавання, формувати вміння знаходити невідомий доданок,учити працювати з годинником,удосконалювати вміння розв'язувати задачі, виховувати старанність, стимулювати інтерес до математики.

Обладнання : роздатковий матеріал,лего.

Тип уроку: комбінований

Освітні галузі: математична

Хід уроку

І.Вступна частина

1.Організація класу

Ось дзвінок сигнал подав-

До роботи час настав.

Тож і ми часу не гаймо.

Урок свій розпочинаймо!

2. Перевірка домашнього завдання(с.6 №17.18)

- Прочитайте лише відповіді прикладів; (діти по черзі зачитують відповіді на приклади , та перевіряють чи всі виконали вірно)

-Поясніть як розв'язали задачу? ( один учень розповідає зміст задачі та пояснює її виконання)

3.Усний рахунок

Гра «Будівельник»

На дошці – будиночки,але вони без вікон. Обчисліть вирази у «віконцях» і вставте у відповідний «будиночок»

 

                                                                                                                                                

 

 

 

 

 

4. Каліграфічна хвилинка

- Не забуваємо дітки про каліграфічне написання цифр.

Давайте виконаємо каліграфічну хвилинку,та напишемо всі круглі числа першої сотні від найбільшого числа до найменшого.

ІІ Основна частина

1.Формування обчислювальних навичок.(с. 6 №19)

Гра «Хто швидше?»

2. Закріплення знань про компоненти дії додавання.(с. 6 №20)

-         Як називаються числа при додаванні? (відповіді дітей)

-         Як знайти невідомий доданок?

-         Усно обчисліть та назвіть пропущені числа.

3. Формування вмінь розв’язувати задачу.

1)Завдання №21 с.6

Скільки жовтих яблук?

Скільки зелених?

Що запитується в задачі?

Фізкультхвилинка

Всі ми вправно працювали

І писали й рахували,

Та прийшов час відпочинку

Розпочнемо фізкультхвилинку. ( Руханка « Пес Патрон»)

2) Виконання завдання №22(с.7) ( робота над задачею)

- Щоб задачу розвязати ,потрібно її уважно прочитати. ( діти читають задачу)

Скільки дітей у класі?

Скільки з них хлопчиків?

Що запитується в задачі?

3)Творча робота над задачею с.7№23

Складіть задачу про транспорт,у якій треба знайти невідомий доданок.

4.Удосконалення вмінь розв’язувати рівності с.7 № 24

Назвіть числа,пропущені у рівностях.

5.Удосконалення вміння працювати з годинником.

1)Вправа «Знайди і виправ»

- на годиннику 15.00

- на годиннику 9.15

- на годиннику 8.45

- на годиннику13.30

2) Виконання завдання №25 с.7

Визначте котру годину показує кожен годинник.

ІІІ Заключна частина

  1. Пояснення домашнього завдання

С.7 №26,27

2. Підсумок уроку. Рефлексія.

1) Вправа «Незакінчене речення»

- сьогодні я дізнався..

- я повторив…

- мені було складно…

- тепер я зможу…

 

 

 

                                                                                                

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 жовтня 2023
Переглядів
504
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку