Лікувальна фізкультура 8 клас

Про матеріал
Лікувальна фізкультура дітей шкільного віку з розумовою відсталістю – важлива ланка корекційно-розвиткової роботи в системі навчально-виховного процесу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Практика навчання школярів з порушеннями розумового розвитку свідчить, що правильна організація комплексу взаємопов’язаних корекційно-розвивальних заходів дозволяє сприяти гармонійному розвитку, корегувати чи компенсувати наявні порушення, а також попередити розвиток відхилень вторинної та третинної природи, і, в результаті, значно знизити рівень соціальної ізольованості учнів, досягти максимально можливого для кожної дитини рівня психофізичного розвитку та ступеню інтеграції у суспільство.
Перегляд файлу

 

з/п

Розділ, теми

 К-ть

год.

 

Дата

Примітки

Розділ І. Теоретичні знання.

1.

Тема 1. Правила поведінки у спортивному залі, на спортивному майданчику. Правила поведінки під час проведення ігор.

2

 

 

2.

Тема 2. Техніка безпеки під час занять ЛФК. Гігієнічні правила виконання фізичних вправ. Одяг і взуття для занять ЛФК.

2

 

 

Розділ II. Дихальні вправи.

3.

Тема 1. Комплекс вправ на розвиток дихальної системи.

-          вправи на укріплення м’язів діафрагми;

-          вправи на відновлення диханняпри фізичних навантаженнях

2

 

 

Розділ III. Загальнорозвиваючи вправи

4.

Тема 1. Вправи з різноманітних вихідних положень: голови, тулуба, кінцівок, на місці та пiд час руху.

2

 

 

5.

Тема 2. Імітаційні вправи. Вправи на розвиток великих м’язових груп.

2

 

 

6.

Тема 3. Вправи на розвиток витривалості. Вправи на розвиток сили м’язів.

2

 

 

7.

Тема 4. Вправи на попередження атрофії м’язово-зв’язкового апарату суглобів.

2

 

 

Розділ IV.  Вправи на орієнтування у просторі.

8.

Тема 1. Шикування. Перешиковування. Ходьба до різних орієнтирів, прийняття різних вихідних положень, повороти за тсловесною інструкцією. З подоланням перешкод; широкими кроками; з випадами за можливістю; з утриманням правильної постави; із зупинками за сигналом; присівши із різним положенням рук.

 

2

 

 

9.

Тема 2. Вправи на розвиток координації рухів

-          вправи на координацію рухів пальців;

-          вправи з предметами та без них;

-          ритмічна гімнастика; ( сенсорна доріжка )

2

 

 

Розділ V. Коригуючі вправи.

10

Тема 1. Вправи на профілактику плоскостопості.

 

2

 

 

11.

Тема 2. Вправи на профілактику порушень постави.

 

2

 

 

12.

Тема 3. Вправи для розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи.

2

 

 

13.

Тема 4. Вправи на розвиток статичної та динамічної рівноваги.

    2

 

 

Розділ VI. Рухливі ігри.

14.

Тема 1. Рухливі ігри.

а) ігри  целеспрямованого характеру;

б) ігри теннуючого характеру;

в) спортивні ігри;

2

 

 

15.

Тема 2. Рухливі ігри з елементами естафети.

   2

 

 

Розділ VII. Вправи на релаксацію.

16.

Тема 1. Вправи на реласацію м’язової системи.

2

 

 

17.

Тема 2. Вправи на розслаблення м’язів і зміцнення нервової системи.

2

 

 

18.

Тема 3. Вправи на релаксацію нервової системи.

2

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Планування
Інкл
Додано
12 жовтня 2023
Переглядів
451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку