Іде говорить по відеозв’язку учень. Зв’язок переривається.
-Дені, Дені… ти кудись пропав!...Дені, ти мене чуєш? (Трясе телефон)…злиться, я ж казав мамі, треба було той айфон купувати за 40 тисяч, а не Хуавей, за 3!
-Hey!Whats up!Чому нахнюпився?
-Та нічого! Стоп, а ти хто такий?
-Як хто я такий? Зовсім не впізнаєш чи що?
-Та ні…
-А Ось так?(Стає у якусь позу для фото)
-Та ні ж кажу тобі
-Oh my God! Та я ж твій профіль в інстаграмі
-Що?
-Що Що Інстаграм тобі на шо
-Нічого не розумію, а як ти взагалі? А як таке може бути?
-Ну знаєш, я втомився від того, що ти пишеш і викладаєш, соромно від того стало за тебе.
-Знову я нічого не розумію. Це що, щось відбувається з моєю головою чи з моїм гаджетом???
-ААА от і я не understand те, що ти з помилками пишеш.
-Що.. які помилки?
-Ну от фото і хештеги твої як почитати…
-Що ти верзеш…нормальні хештеги
-Ага тільки з помилками…
-Ой ну може трохи… і взагалі,вчителька за неправильні хештеги мені оцінку погану за урок не поставить…
-Ну-ну
-Що ну-ну що ну-ну вона взагалі не знає, що це…
-Можливо, але як що до цього запису…
-Ой а тут, що не так, класна фотка і цитатка так, собі нічого… І автора вказав, що не плагіат, все по правилам копірайтинга та інтелектуальної власності
-God, save the mark…Так цитатка і автор, але вони між собою не взаємопов’язані на жаль…
-Або я справді дубовий table або я нічого вже не тямлю в нашій розмові….
-Ну ти зробив підпис світлині коилатим виразом, але не правильно вказав автору…
-Ой, йому чи не все одно, правильно я вказав його ім’я чи ні..
-Ну так, так, коли вчителька поставить тобі оцінку по зарубіжній літературі, тобі чи не важливо це 2 чи 12?
-ЕЕЕ ні, це інша ситуація
-Отож
-ойй я бачу мій акаунт розумніший за мене, оце пригрів змію на грудях… оце так акаунт видалю взагалі, щоб не був таким розумакою..
-Так так краще видали, ніж з купою помилок
-Ага, так я хочу лайків, хочу купу коментів..
-Тоді один вихід тільки…
-Який?
-Вчити англійську мову і зарубіжну літературу…
-Ого, а ще що?
-Може ще латину і атомну фізику для введення сторінки в інстаграмі опанувати?
-Та ні, думаю без атомної фізики можна, але хештеги, коментарії, підписи, опитування, історії, геоположення треба вести нормально, правильно.
-Що за нісенітниця, буду ще по словниках звіряти і по енциклопедіям власника фрази шукати
-Будеш, а то сам зміню паролль і не зайдеш
-Що??? Власний акаунт і мені погрожує???
-Ні, просто прошу, щоб підтягнув знання з англійської мови та зарубіжної літератури
-Ну так, а де я тобі їх підтягну? Репетитори – дорого, на уроках- не вавріант
-Та у вас у школі, цілий предметний тиждень буде. Скористайся!
-Тиждень чого? Божевільних акаунтів?
-Та ні, тиждень англійської мови та зарубіжної літератури!