Лінійка-діалог двох підлітків до відкриття тижня англійської мови та зарубіжної літератури

Про матеріал
Лінійка-діалог представлена у формі бесіди підлітка та його "ожилого" акаунту з мережі інстаграм. У ході доброзичливої "сварки" школяр приходить до висновку, що тиждень англійської мови та зарубіжної літератури допоможе йому поповнити свою "базу даних" із цих предметів.
Перегляд файлу

Іде говорить по відеозв’язку учень. Зв’язок переривається.

-Дені, Дені… ти кудись пропав!...Дені, ти мене чуєш? (Трясе телефон)…злиться, я ж казав мамі, треба було той айфон купувати за 40 тисяч, а не Хуавей, за 3!

-Hey!Whats up!Чому нахнюпився?

-Та нічого! Стоп, а ти хто такий?

-Як хто я такий? Зовсім не впізнаєш чи що?

-Та ні…

-А Ось так?(Стає у якусь позу для фото)

-Та ні ж кажу тобі

-Oh my God! Та я ж твій профіль в інстаграмі

-Що?

-Що Що Інстаграм тобі на шо

-Нічого не розумію, а як ти взагалі? А як таке може бути?

-Ну знаєш, я втомився від того, що ти пишеш і викладаєш, соромно від того стало за тебе.

-Знову я нічого не розумію. Це що, щось відбувається з моєю головою чи з моїм гаджетом???

-ААА от і я не understand те, що ти з помилками пишеш.

-Що.. які помилки?

-Ну от фото і хештеги твої як почитати…

-Що ти верзеш…нормальні хештеги

-Ага тільки з помилками…

-Ой ну може трохи… і взагалі,вчителька за неправильні хештеги мені оцінку погану за урок не поставить…

-Ну-ну

-Що ну-ну що ну-ну вона взагалі не знає, що це…

-Можливо, але як що до цього запису…

-Ой а тут, що не так, класна фотка і цитатка так, собі нічого… І автора вказав, що не плагіат, все по правилам копірайтинга та інтелектуальної власності

-God, save the mark…Так цитатка і автор, але вони між собою не взаємопов’язані на жаль…

-Або я справді дубовий table або я нічого вже не тямлю в нашій розмові….

-Ну ти зробив підпис світлині коилатим виразом, але не правильно вказав автору…

-Ой, йому чи не все одно, правильно я вказав його ім’я чи ні..

-Ну так, так, коли вчителька поставить тобі оцінку по зарубіжній літературі, тобі чи не важливо це 2 чи 12?

-ЕЕЕ ні, це інша ситуація

-Отож

-ойй я бачу мій акаунт розумніший за мене, оце пригрів змію на грудях… оце так акаунт видалю взагалі, щоб не був таким розумакою..

-Так так краще видали, ніж з купою помилок

-Ага, так я хочу лайків, хочу купу коментів..

-Тоді один вихід тільки…

-Який?

-Вчити англійську мову і зарубіжну літературу…

-Ого, а ще що?

-Може ще латину і атомну  фізику для введення сторінки в інстаграмі опанувати?

-Та ні, думаю без атомної фізики можна, але хештеги, коментарії, підписи, опитування, історії, геоположення треба вести нормально, правильно.

-Що за нісенітниця, буду ще по словниках звіряти і по енциклопедіям власника фрази шукати

-Будеш, а то сам зміню паролль і не зайдеш

-Що??? Власний акаунт і мені погрожує???

-Ні, просто прошу, щоб підтягнув знання з англійської мови та зарубіжної літератури

-Ну так, а де я тобі їх підтягну? Репетитори – дорого, на уроках- не вавріант

-Та у вас у школі, цілий предметний тиждень буде. Скористайся!

-Тиждень чого?  Божевільних акаунтів?

-Та ні, тиждень англійської мови та зарубіжної літератури!

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Сценарії
Додано
22 лютого 2019
Переглядів
1266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку