Лінійка "ЗЕМЛЯ – НАШ СПІЛЬНИЙ ДІМ"

Про матеріал
Jзнайомити дітей із проблемами людства XXI сторіччя; допомогти усвідомити, що кожна людина несе персональну відповідальність за майбутнє нашої планети, нашої Землі; розвивати вміння вболівати за навколишній світ; виховувати в учнів любов, людяність, доброту, почуття патріотизму, виховувати любов та повагу до природи, шанобливе ставлення до планети Земля.
Перегляд файлу

 

Лінійка (до Дня Землі – 22 квітня)

 ЗЕМЛЯ – НАШ СПІЛЬНИЙ ДІМ 

  Мета заходу: ознайомити дітей із проблемами людства XXI сторіччя; допомогти усвідомити, що кожна людина несе персональну відповідальність за майбутнє нашої планети, нашої Землі; розвивати вміння вболівати за навколишній світ; виховувати в учнів любов, людяність, доброту, почуття патріотизму,  виховувати любов та повагу до природи, шанобливе ставлення до планети Земля.

Матеріально-технічне забезпечення: ноутбук, мультимедійний пристрій, презентація «Живе обличчя моєї землі», відеофільми, соціальна реклама,музичне оформлення.)

Ведучий 1. Двадцять другого квітня весь світ святкував не просто велике, а глобальне свято – Міжнародний День Неньки-Землі, день нашої спільної затишної домівки.

Ведучий 2.  Традиція святкувати День Землі зародилася в Сполучених Штатах Америки ще в 1970 році.

Ведучий 1.  Головна мета цієї всесвітньої акції – привернути увагу суспільства в цілому і кожної людини зокрема до проблем Землі, навколишнього середовища.

Ведучий 2. 22 квітня 1961 року Юрій Гагарін першим побачив Землю з космосу і вигукнув: « Яка красива наша Земля! Окутана тонким блакитним серпанком атмосфери, як коштовний діамант, сяє вона на фоні чорного вакууму Космосу».

Ведуча 1.Згодом 12 американських школярів запропонували відзначити 22 квітня День Землі. Земляни підтримали цю природоохоронну акцію. А з 1991 року цей день відзначає і Україна.

Ведучий 2.Наше спільне щастя – жити на планеті Земля, у цьому дивосвіті природи, спілкуватися з нею. Краса природи не може не бентежити душу. Природа радість нам дарує, Вона усіх кличе, і зве, і веде… І хто природу, як матір шанує, Той ніколи і ніде не пропаде!

Ведуча 1.Земля – унікальна планета Сонячної системи тому, що на ній існує життя завдяки таким сприятливим умовам: - Велика маса землі, достатня для утримання навколо себе захисного шару атмосфери; - Сильне магнітне поле, що захищає земних жителів від згубної дії космічної радіації; - Наявність великої кількості води та інші фактори.

 Учні першого класу виносять землю і кладуть посередині спортзалу.

Учень 1

Ми живемо на найдивовижнішій планеті. Планеті світлих сонячних ранків, яскравих лагідних днів і тихих зоряних ночей, що пахнуть м’ятою і матіолою.

Учень 2.

На планеті, яка дарує найщиріші почуття закоханим, вірність друзям, рідній землі, де народився, тим, хто шанує, любить і оберігає її.

Учень 3.

Нашу  блакитну планету часто порівнюють з величезним космічним кораблем, який летить просторами Всесвіту, а людство – екіпаж цього корабля.

Учень 4.

Красиве і мудре порівняння. Але ми повинні осмислити, що у нашого космічного корабля немає аварійного виходу.

Учень 5.

І лунає сьогодні: тривога на космічному кораблі Земля. Майбутнє Землі в небезпеці!  Наша планета не витримує екологічних потрясінь:

  • Чорнобиль;
  • посухи в Африці;
  • виснаження озонового шару атмосфери;
  • скорочення розмаїття фауни і флори;
  • кислотні дощі над Європою;
  • парниковий ефект;
  • проблема промислових відходів…

І цей перелік можна продовжувати.

Сценка – «Екологічна казка «І у сміття є будинок»

Автор: Одного разу під лавкою зустрілись енергозберігаюча лампочка….

(виходить лампочка),прочитана газета,(виходить газета),скляна пляшка (виходить пляшка).

Всі вони опинились під лавкою по-різному. Лампочка випала з дірявого пакета з під сміття, газету залишила дівчинка, а пляшку викинув хлопець, проїжджаючи на велосипеді.

Першою заговорила лампочка:

Лампочка: Мене не можна губити, адже я особлива і для мене є спеціальний контейнер.

Газета: А мене взагалі не можна залишати на вулиці, у будь-який момент піде дощ і я промокну.

Пляшка: Стоп! Не хвилюйтесь і не засмучуйтесь! Ми – сміття, а значить у нас є будинок і це – сміттєвий ящик! А наше завдання туди потрапити.

 Автор: У цей момент вітер приніс поліетиленовий пакет, на якому був зображений смайлик, тому він був у гарному настрої.

 Пакет: Привіт!

 Пляшка: Тихіше не заважай! Ми розробляємо план!

 Пакет: Який ще план?

 Пляшка: План повернення додому.

 Лампочка: Спочатку ми повинні потрапити до сміттєвого ящика, а звідти на сміттєпереробний завод.

 Газета: А там з нас зроблять нові і корисні речі.

 Пакет: Не смішіть мене! Краще як я, літати по світу і бачити багато цікавого. (пакет кружляє і відлітає)

 Пляшка: Друзі, у мене є ідея! Давайте покотимось за вітром, нас обов'язково помітять, піднімуть і ми потрапимо додому. (кружляють і зникають)

 Автор: А пакет так і залишився самотнім і непотрібним. Пляшка, що стоїть на вітрині бачила його одного разу, він був брудний і подертий. Ви запитаєте мене, звідки я знаю цю історію? Мені розповіла її та сама газета, але тепер це не газета, а нова чудова книжка

Відео «Крик  Землі»

Учениця

О,Земле рідна! Боляче душі

За ту збіднілу фауну і флору.

І сором за душевних тих сліпців,

Що нівечать безцінну твою вроду.

Віддай забуту свіжість травам,

Відмий від бруду всі хмарки,

Відреставруй нам синє небо

І дощ крізь сито проціди.

Прости  нас, Земле, нас людей століття,

Яке надбало стільки лиходій,

Що вистачить на кілька поколінь.

Прости нам, Земле, спалені ліси.

Прости грунти збіднілі й неродючі,

 І атом той, що вирвався на волю,

Перевернув людську нелегку долю.

Квітучу нашу Землю не впізнати.

Вона у чаді та диму,

Зникають звірі, висихають ріки.

І б’ють в набат сьогодні ось чому

Майбутні покоління...

Вони теж хочуть жити

І милуватися красотами Землі…

Музичний фон Виходять учні зі свічками.

1.     Земля – третя планета від Сонця, єдина планета, на якій є життя і цивілізація.

2.     Але людина, не задумуючись, почала нищити свій рідний дім.

3.     Де були ліси – там гола земля…

4.     Де були зелені луги – тепер пустелі…

5.     Людство зробило три великі «подарунки» собі і своїй планеті…

6.     Перший подарунок – парниковий ефект…

7.     Другий подарунок – кислотні дощі…

8.     Третій подарунок – озонова діра…

9.     За останні 40 років концентрація вуглекислого газу в атмосфері зросла приблизно на третину.

10.  У 21 столітті середня температура поверхні Землі  може піднятися на 6 градусів.

11. Глобальне потепління може призвести до збільшення природних катаклізмів і зниження урожаю сільськогосподарських культур.

12. Багато біологічних видів щезнуть з лиця землі.

13. Якщо нічого не змінювати, то до 2050 року, щоб задовольнити всі наші потреби, нам знадобиться друга планета.

14. Але у нас її немає.

Задувають свічки

Учні першого класу росповідають і передають землю по кругу учням.

Учень 1

Давайте боротись за чистоту природи.

 Учень 2

 Планеті не будем наносити шкоди.

Учень 3

Очистимо Землю від бруду і скверни,

Учень 4

 Посіємо скрізь доброти й квітів зерна!

Пісня у виконанні учнів

В лісі , де навколо смітники,

І ногою навіть не ступи.

Де гуляє вітер серед зрубаних дерев,

Щоб було нам легко в тяжкий час,

Дуже треба кожному із нас,

Захищати річку, ліс та все живе у нас.

Приспів:

Ми бажаєм вам завжди

Чистого повітря і води,

І сонця промені

Хай завжди ідуть сюди.

Ми бажаєм щастя вам,

І воно повинно прийти.

Тож рук ви докладіть

І природу збережіть.

  Ведучий 2.Лінійка , присвячена  Всесвітньому Дню Землі оголошується закритою.       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 вересня 2019
Переглядів
618
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку