Літературна гра «Поле чудес»
6 клас
Мета: учні повинні виявити знання у літературній грі «Поле чудес» з творчості письменника Ж. Верна; розвивати інтерес до творчості письменника; збагатити світогляд учнів.
Хід заходу:
Ведуча: Діти, сьогодні наша гра присвячена творчості французького письменника Жуль Верна. Жуль Верн створив багатотомну серію романів «Незвичайні подорожі», в яких розповів про природу, флору і фауну різних кліматичних зон; звичаї народів світу. До серії увійшло 63 романи. Автор писав ці твори понад 40 років. Якщо розподілити їх за місцем дії, то виявиться, що в них описані кругосвітні подорожі до країн Європи, Північної Америки, Азії, Південної Америки, Австралії. Жуль Верн на все життя залишився великим мрійником, шляхетною і доброю людиною. Він і сам, як і його герої, вражає відвертим, щирим поглядом, таким молодим і завзятим.
Діти, до нас на гру завітали герої його романів, які будуть слідкувати за ходом гри. Зустрічайте їх.
(Входить Дік Сенд)
Дік Сенд: Я- Дік Сенд герой роману «П’ятнадцятирічний капітан». Доля змусила мене стати капітаном «Пілігрима», коли досвідчений мореплавець капітан Халл загинув, полюючи на кита. Після катастрофи судна ми здійснили подорож до Анголи, щоб врятувати своє життя, ми пройшли через джунглі, болота, пустелю, відбили напади хижих звірів і дикунів, боролися з стихією, голодували і терпіли спрагу. Сповнена смертельних небезпек мандрівка закінчилась щасливо.
(Входить Роберт Грант)
Роберт Грант: Я – син капітана Гаррі Гранта, який плавав на судні «Британія» і загинув 27 червня 1862 року. Але ми, я і сестра Мері, не вірили в те, що він загинув. Лорд Гленерван допоміг нам у пошуках. До нас приєднався вчений – дивак Жак Паганель. Ми зазнали різних пригод у океані та на суші. Ми довго блукали світом. Та все ж таки віднайшли нашого батька на одному з островів Тихого океану.
(Входить капітан Немо)
Капітан Немо: Мене звати капітан Немо. Я герой роману «Двадцять тисяч льє під водою». Опускаючись на дно океану на підводному човні «Наутіліус», я досліджував життя під водою. Усі скарби я віддав народам, що боролися за незалежність. Я насправді індус Даккар, що очолив повстання, яке придушили англійські колонізатори.
Ведуча: Дякуємо Вам, шановні гості. Залишайтесь на грі. А ми починаємо
І тур.
(До барабану виходять 3 учасника І туру)
Завдання: Назва шхуни – бригу із роману «П’ятнадцятирічний капітан».
(«Пілігрім»)
(Рекламна пауза виступ учнів)
ІІ тур
(До барабану виходять 3 учасника ІІ туру)
Завдання: Вчений – дивак із роману «Діти капітана Гранта»
(Паганель)
(Рекламна пауза. Виступ учнів)
ІІІ тур
(До барабану виходять 3 учасника ІІІ туру)
Завдання: На якому континенті несподівано для себе опинилися пасажири «Пілігрима»
(Африка)
Ведуча: А зараз я пропоную завдання для глядачів.
Завдання: Назва судна на якому був капітаном Гаррі Грант.
Супер – гра
(В супер – грі беруть участь переможці перших трьох турів).
Завдання: Назва головного невільничого ринку в Анголі з роману «П’ятнадцятирічний капітан».
(Казанде)
Пдводимо підсумки гри. Нагороджується переможець та учасники.