Літературна гра Чудова сімка

Про матеріал
розвиток мислення та зв'язного мовлення школярів, уваги та кмітливості, інтересу до світової літератури, виховувати якості уважного читача
Перегляд файлу

Літературна гра «Чудова сімка».

 6  клас

Мета: розвиток мислення та зв'язного мовлення школярів, уваги та кмітливості, інтересу до світової літератури, виховувати якості уважного читача.

Ведуча: Цифри, як і імена мають своє значення. Так, наприклад, цифра 9 – це символ життя, а цифра 8 означає подвійне життя, 7 – єдина цифра, яка не є ні добутком, ні часткою від ділення (від 1 до 10). Щоб стати мудрим, древні вважали, що треба опанувати сім вільних мистецтв: граматику, діалектику, риторику, арифметику, геометрію, астрономію, музику.

Вся наша гра буде пов'язана з цифрою 7. В грі приймають участь дві команди  учнів 6-х класів. Умови гри – команди по черзі дають відповідь на запитання, тільки тоді, як команда не може відповісти, то можуть відповісти суперники. За кожну правильну відповідь 1 бал.

А зараз представлення команд:

назва команди, девіз.

І тур «Сім біографій – сім письменників».

Ведуча: За уривками з біографії назвати прізвище письменника.

  1. «Брати збирали й ретельно записували народні казки своєї батьківщини – Німеччини.» (Брати Грімм).
  2.  «Він автор багатьох книжок, які вважають перлинами російської літератури. Літературна обдарованість виявилася рано. Коли йому було тринадцять, він уже друкував власні вірші. За роки навчання в Царськосельському ліцеї ним було створено близько 130 поезій». (О.С. Пушкін).
  3. «Він народився в Індії, де й провів перші шість років свого життя. За свої творчі досягнення письменник був відзначений найвищою нагородою – Нобелівською премією». (Р. Кіплінг).
  4. «Країна, що знаходиться на півночі Європи, пощастило стати батьківщиною Великого Казкаря. Його дивовижні казки, якими зачитуються діти з усього світу, уславили його батьківщину – Данію». (Г. Х. Андерсен).
  5. «Він народився й виріс у столиці Ірландії Дублін. Ще за шкільних років він виявив блискучі здібності до мов, захопився давньогрецькою культурою. Став відомим ще до того, як почав друкувати свої книжки». (О. Уайльд).
  6. «Змушений самотужки заробляти на життя. Чотири роки він прослужив лоцманом на пароплаві. Його псевдонім у перекладі означає «Мірка – два»». (Марк Твен).
  7. «Змалечку майбутній письменник захоплювався малюванням, музикою, віршуванням. До останнього дня життя письменника було пов'язане з авіацією». (Антуан де Сент – Екзюпері).

 

ІІ тур «7 ключових слів до твору».

Ведуча: Завдання. Назвати 7 ключових слів до твору.

  1. «Руслан і Людмила» -
  2. «Різдвяна пісня в прозі» -
  3. «Ніч перед Різдвом» -
  4. «Острів скарбів» -
  5. «Маленький принц» -
  6. «Усмішка» -
  7. «Хлопчик – зірка» -

ІІІ тур  «Сім письменників – сім країн світу».

Ведуча: Назвати країну, де народився письменник.

  1. Дж. Р. Кіплінг – Індія.
  2. Антон Чехов – Росія.
  3. Г.К. Андерсен – Данія.
  4. Г.Гейне – Німеччина.
  5. Льюїс Керролл – Англія.
  6. М. Гоголь – Україна.
  7. Д. Лондон – Америка.

ІV тур  «Сім запитань».

Ведуча: Дайте правильну відповідь.

  1. Найголовніший бог давніх греків? (Зевс).
  2. Місце перебування давньогрецьких богів? (Олімп).
  3. Як звали титана, що тримав на плечі небо? (Атлант).
  4. Герої, що здійснили далеку подорож і привезли золоте руно? (Аргонавти).
  5. Хто з давньогрецьких героїв украв вогонь і подарував його людям? (Прометей).
  6. Герой, що здійснив 12 подвигів? (Геракл).
  7. Кого вважають засновником жанру байки? (Езоп).

V тур  «Ти – мені, я-тобі».

Ведуча:  Необхідно продовжити почате прислів’я.

І команда

1. Хліб наснажує тіло, книга….(розум)

2. Книга – міст… ( у світ знань)

3. Книгу читай,…(розуму набирай)

4. Книгу прочитав - …(на крилах політав)

5. Книга добру навчить,…( від дурного відверне)

6. Ціна людини - ….(її  справи)

7. Той не людина, хто ….(добра не робив)

ІІ  команда

  1. Книгу читати - …( усе знати)
  2. Ученому – світ, а ….(невченому  - пітьма)
  3. Книга – твій друг …( без неї як без рук)
  4. Книга - …(джерело знань)
  5. Книги корисні…(коли читати)
  6. Найкраще, що є людини, - ….(це вірний друг)
  7. Життя без мети – людина….(без голови)

Підведення підсумків, нагородження команд.

doc
Додано
21 січня 2019
Переглядів
942
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку