Умови гри:1. Ролі під час гри: Команда (3-6 учасників)«Ластівка» – учень, що буде збирати відповіді команд. Журі – 1-2 учня (мають бланк з відповідями і підраховують правильні відповіді)Ведучий – оголошує завдання гри2. На столі кожної команди знаходять аркуші з номерами питань.3. На обговорення кожного питання – 1 хвилина.4. Відповідь учасники записують на аркуш з номером питання.
«Це був кремінь, а не чоловік. Потайний, замкнений, самітній – він ховався, немов слимак у мушлю. Душевний холод заморозив зсередині старечі риси його обличчя, загострив гачкуватий ніс, зморщив шкіру на щоках, скував ходу, змусив посиніти вуста і почервоніти очі, зробив крижаним його скрипучий голос».3
«І от одного разу – до того ж, не коли-небудь, а якраз на самісінький ….- (цей день) – старий Скрудж чапів у себе в конторі над розрахунковими книгами. Стояла холодна, похмура погода, та й до того ж іще запав туман і Скрудж чув, як за вікном сновигають взад-вперед перехожі, голосно тупочучи по хіднику, відсапуючись та плескаючи себе по боках, аби зігрітись». В який це день відбувалося? 5
«Це не дитина, а щире золото… Щире золото. Повертаємося ми з ним додому, а він раптом і каже мені: добре, мовляв, що його бачили в церкві. Бо він же каліка, і, мабуть, людям приємно, дивлячись на нього, спімнути у перший день Різдва того, хто змусив кульгавих ходити, а сліпих зробив видющими»9