28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Літературне читання ТЕМА "Мудра дівчина" (Українська народна казка)

Про матеріал
Матеріал уроку спрямований на особистісний розвиток молодших школярів, формування в них основних компетентностей.
Перегляд файлу

ТЕМА

Мудра дівчина (Українська народна казка)

Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися (розвивати пам’ять,мислення, мовлення); ); загальнокультурна   (здатність аналізувати, оцінювати досягнення української культури);      громадянська ( усвідомлення своєї  належності до різних елементів природного, етносоціального й соціально-культурного середовищ).

предметних компетентностей: комунікативної, літературної та        

міжпредметно -  естетичної.

 Матеріали до уроку                                         

avramenko-28І. Мотивація навчальної діяльності

Гра «Хто більше знає?»

У грі бере участь необмежена кількість дітей. На кожен крок треба назвати одну казку. Виграє той, хто назве більше казок, жодного разу не помилившись.

75285_21222-186x186.jpg                                                          Гра «Я з казки..»

       За допомогою міміки і жестів покажи одного з героїв улюбленої казки.

   Гра « Чарівна торбинка»

Навпомацки впізнати предмет у мішку, вгадати, з якої він казки.

                                    Гра «Відгадай»

Розбери «зашифроване» речення і скажи, з якої воно казки

коНіли  не батре  сятиясмі  з  біслашого.

і  дід  І  абаб  вонз  листазось  міса  бісо.

                                    Гра «Хто більше»

Назвати казкових героїв, предмети, імена, назви казок на букву «к».

                            Гра «Відгадай казку»

Відгадай казку за опорними словами: лисичка, рибка, вовк, ополонка;

Маруся, яблунька, річечка, гуси, піч.

Продовж гру.

ІІ. Вивчення нового матеріалу.

Вправа «Мікрофон»

1.  Що називається казкою? (Народне оповідання про незвичайні, часом фантастичні події.)

2.  Яку будову має казка? (Зачин, основна частина і кінцівка.)

3.  На які види поділяються казки? (Казки про тварин, фантастичні, або чарівні, і побутові.)

4.  А до якого виду належать казки про « Про правду і кривду» та «Мудра дівчина»? (До побутових казок.)

Вправа «Гронування»

 

ukrainska_literatura_5_klass_3

 

 

 

 

 

 

 

Вправа «Засвіти ліхтарик».

 Вчитель подає план казки в хаотичному порядку.

1. Чи всі пункти плану підходять до нашої казки?

2. Візьміть у руки олівці (жовтий і чорний) і засвітіть ліхтарик біля тих пунктів, які відповідають назвам частин казки.

3. Засвічують самостійно і читають, котрі пункти не підходять до даної казки.

4. Встановіть послідовність подій казки (самостійно).

 

 

 

 

docx
До підручника
Літературне читання 4 клас (Чумарна М. І.)
Додано
30 січня
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку