Урок Літературного читання у 4 класі. Тема "Швачка". "Син та мати". Записав Борис Грінченко

Про матеріал
Цікаві, пізнавальні завдання на уроці формують в учнів предметні компетентності.
Перегляд файлу

Тема.

Швачка. Син та мати. Записав Борис Грінченко

Мета: формування ключових компетентностей: вміння         вчитися (розвивати пам’ять, мовлення, мислення); загальнокультурна   (здатність аналізувати, оцінювати досягнення української культури);      громадянська ( усвідомлення своєї  належності до різних елементів природного, етносоціального й соціально-культурного середовищ), предметних компетентностей: комунікативної, літературної та міжпредметно- естетичної.

 

                               Матеріали до уроку

І. Мовленнєва розминка

  1. Промовляння чистомовки

Ами-ами-ами — вже весна не за горами.

Іти-іти-іти — їй зрадіють усі діти

Ки-ки-ки — і звірята, і пташки,

Ля-ля-ля — зрадіє матінка-земля!

  1. Гра «Хто швидше розплутає порівняння»

Борис-Грінченко-біографія-скороченоДужий, як заєць.

Кучерявий, як слон.

Вірний, як лис.

Боязкий, як вовк.                               

 

Голодний, як ведмідь.                           

 

Колючий, як віл.                                      

 

Хитрий, як баран.              

 

Здоровий, як миша.              

 

Неповоротний, як пес.                          

 

Впертий, як їжак. Маленький, як осел.

  1. Гра «Незвичайна математика».

Розвязати математичні приклади

Гол+рома+ха-мала=горох

Сік+дон+це-дік=сонце

Яр+блу+кома-рма=яблуко

Як+ківі+рис-вік-ис=якір

 

II. Пояснення нового матеріалу

1.Вправа «Впізнай жанр твору»

 Іди, іди, дощику, зварю тобі борщику. (Дитяча пісенька-закличка.)

 Мир-миром, пироги з сиром. (Мирилка.)

 Хитру сороку спіймати морока,

 а на сорок сорок —- сорок морок. (Скоромовка.)

 Хто не працює, той не їсть. (Прислів'я.)

Люлю, люлю, мій синочку,

справлю тобі колисочку. (Колискова пісенька.)

Тосі, тосі, свині в горосі,

нема кому вигнати — тільки Настусі. (Забавлянка.)

Снігові поля, чорні грачі,

хочеш розумним бути — бери та вчи. Книжка. (Загадка.)

 

3.Вправа  «Впізнай  письменника» (Вчитель демонструє портрети поетів   і письменників, учні повинні їх розпізнати)

4.Вправа «Морський бій». Розшифрувати слова по темі  уроку.

Є-10, Е-10, И-5, А- 1, Ж-5, Б-3, Д-9 (Усмішка)

В-8, Д-8, А-2, В-7, Б-3, Д- 9 (Швачка)

В-1, Є-3, Г-8, Є-4, Є-2, Є-1, Д-10, И-7, Є-3 (Син та мати) 

 

 

   1

  2 

  3

  4

  5

  6

  7

  8

  9

 10

  А

  І

  А

  Б

 В

 Г

 Д

  В

  Ж

  З

  Й

  Б

  Ї

  Й

  К

  Л

  М

  Н

  О

  П

  С

  И

  В

  С

  Т

  У

  Ф

  Х

  Ц

  Ч

  Ш

  Щ

  Ь

  Г

  Ю

  Я

  Й 

  Ц

  У

  К

  Е

  Н

  Г

  Ш

  Д

  Щ

  З

  Х

  Ї

  Р

  Ф

  І

  В

  А

  А

  Е

  П

  Р    

  О

  Л

  Д

  Ж

  Є

  Я

  Ч

  С

  Є

  М

  А

  И

  Т

  Ь

  Б

  Ю

  Й

  Ц

  У

  Ж

  К

  Е

  Н

  Г

  Ш

  Щ

  З

  Х

  И

  Ї

  З

  Ф

  І

  В

  А

  Н

  П

  Р

  О

  Л

  Д

  И

  Є

  Я

  Ч

  С

 М

  И

  Т

  Ь

  Б

  Ю

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 січня 2019
Переглядів
1933
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку