Формувати у дітей уявлення про твір Рюноске Акутагави «Павутинка». Розвивати самостійне мислення при розгадуванні криптограм. Вчити аргументувати свою точку зору. Виховувати повагу до творчості великих діячів культури.
Вибери з назв квітів літери (цифри біля них підкажуть, які саме) і прочитай, один із жанрів у якому писав Рюноске Акутагава Тюльпани 7 1 1 5 1 4 Волошки Гортензія Лілія Роза НОВЕЛА Орхідея
Номер слайду 3
Вибери з назв квітів літери (цифри біля них підкажуть, які саме) і прочитай, у якому училищі працював Акутагава викладачем англійської мови 1 2 1 4 4 1 4 1 2 Волошки Маргаритки Ромашки Підсніжники Тюльпани Кактуси Бузок Мімоза Фуксія МОРСЬКОМУ
Номер слайду 4
Вибери з назв квітів літери (цифри біля них підкажуть, які саме) і прочитай, з чиєю філософією замолоду познайомився Рюноске Акутагава НІЦШЕ 3 2 4 5 6 Ромашки Конвалія Фіалки Нарциси Орхідея
Номер слайду 5
Вибери з назв квітів літери (цифри біля них підкажуть, які саме) і прочитай, яку назву має одна з ранніх новел Рюноске Акутагави Шафран Айстри Дзвоники Півонія “РАШОМОН” 5 7 1 4 1 2 5 Маки Жоржини Троянда
Номер слайду 6
Вибери з назв квітів літери (цифри біля них підкажуть, які саме) і прочитай, у якому творі Рюноске Акутагава звертається до образу “маленької людини” “ІМОГАЮ” 1 1 4 1 2 4 Іриси Мальви Лотос Гладіолус Кали Конюшина
Номер слайду 7
Вибери з назв квітів літери (цифри біля них підкажуть, які саме) і прочитай, кого варто було побачити Акутагава, як його охоплювала туга УЧНІВ 5 1 5 5 9 Крокуси Черемха Барвінок Дзвоники Чорнобривці
Номер слайду 8
Вибери з назв квітів літери (цифри біля них підкажуть, які саме) і прочитай, яку епоху Японії описав Акутагава у своїх творах МЕЙДЗИ 1 6 2 3 5 8 Мімоза Підсніжники М’ята Айстра Проліски Орхідея
Номер слайду 9
http://knygy.com.ua/index.php?productID=9785389010796
http://www.liveinternet.ru/users/4455035/post313239151
http://alfaday.net/tags/Japan/
http://lp.playerpage4574.info/1449252854/player/download_center/?pid=2777&distid=30301&clickid=29924275601449252839 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: Інтернет-ресурси: