Літературний диктант "«Київські неокласики». Максим Рильський «Солодкий світ!.. », «У теплі дні збирання винограду...» "

Про матеріал
Літературний диктант з теми "«Київські неокласики». Максим Рильський «Солодкий світ!.. », «У теплі дні збирання винограду...» " у вигляді 12 запитань чи незакінчених речень, що мають на меті перевірити знання учнів з відповідної теми.
Перегляд файлу

«Київські неокласики».  Максим Рильський

«Солодкий світ!.. », «У теплі дні збирання винограду...»

  1. Неокласицизм  від грецької – це ..
  2. Назвіть представників «Київських неокласиків» - «п’ятірне гроно».
  3. Основоположник неокласицизму, поет, перекладач, критик української літератури  20-30-х р XX ст. -…
  4. Що стало причиною переслідування «неокласиків» владою?
  5. Назвіть представників «Київських неокласиків», що перейшли на позиції соцреалізму?
  6. Визначте жанр поезії М.Рильського «У теплі дні збирання винограду...».
  7. Провідний мотив поезії М.Рильського «У теплі дні збирання винограду...».
  8. У рядках: «Вона верталась із ясного саду, // Ясна, як сад, і радісна, як сміх.» НЕМАЄ:

А персоніфікації    Б порівняння    В алітерації    Г епітета

  1. Рефреном у творі М.Рильського «Солодкий світ!.. »  є слова …
  2. Провідний мотив поезії М.Рильського «Солодкий світ!.. ».
  3. Установіть відповідність:

1.епітет                  А сонце-золотий небесний квіт;  погляд, ніби пролісок несмілий;

2.метафора          Б дух ширококрилий; золотий небесний квіт; узори надвесняних тонких віт;

3.порівняння       В благословляє дух ширококрилий солодкий світ; янголи нам свічі засвітили

4. інверсія             Г солодкий світ;

                                Д  дух ширококрилий, пролісок несмілий.

  1. Продовжіть думку ««Київські неокласики» для української літератури у 20-30-х р XX ст. - ….; для мене …..»  або  складіть сенкан «Максим Рильський»

 

 

Відповіді: 1. від гр. neos — новий і classicus — зразковий;  2. Микола Зеров, Павло Филипович, Максим Рильський, Михайло Драй-Хмара, Освальд Бургардт;  3. М. Зеров;  4. відгороджувалися від сучасної революційної дійсності, наслідували мистецтво минулих епох, надавали основного значення формі творів; підхопили політично ворожий заклик М. Хвильового про орієнтацію на «психологічну Європу» (буржуазну ); «висока культура» та «європеїзм»; 5. Павло Филипович, Максим Рильський;  6.сонет ; 7.гімн молодості, коханню; 8.А; 9. солодкий світ; 10. захоплення красою й величчю світу; 11 – 1б 2в 3а 4д

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Резникова Юлия Вікторівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тимощук Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Українська література (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Авраменко О.М., Пахаренко В.І., Мовчан Р.В.)
Додано
30 серпня 2019
Переглядів
16909
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку